Originally posted by Juhis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by teropa View PostParempaakaan selitystä kuin tuo perävälitys ei kyllä itelläkään tule mieleen...
Tero
Tosiaan viimevuoden kulutus (maaliskuu-joulukuu) laskettuna tankkauksista oli aika tarkkaan 11l/100km...ja oli kiva huomata, että ajotietokone näyttää aika tarkkaan oikeine39 530iA ///M Sport -02
Kawasaki zx10r -07 (vihree tottakai )
ex: e39 528iA touring R.I.P, Volvo 740 GLE -88 (löytyy vielä tallista), Aprilia RSV mille Factory -04 R.I.P, Kawasaki zx-6r -99 ja Suzuki RG125f
Comment
-
-
Originally posted by ApriliaMan View PostSiitä sen on pakko johtua, sillä tällä nykyisellä 100km/h vauhdissa kierrokset on siinä vähän reilu 2000 ja edellisellä 528:lla ne pyöri jossain 1500 paikkeilla.
Tosiaan viimevuoden kulutus (maaliskuu-joulukuu) laskettuna tankkauksista oli aika tarkkaan 11l/100km...ja oli kiva huomata, että ajotietokone näyttää aika tarkkaan oikein
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostSe on mun hakema ex-auto jolla ajelet . Se on kalibroitu jossen kovin väärin muista .
Tero
Kyl siihen on varmaan joku kalibrointi tehty kun pitää niin hyvin paikkansa, ajotietokone on jokseenkin turha jossei pidä yhtään paikkansa (mun mielipide).
Tänään sit vaihdetaan huohotinhilut talvimalliin, ettei tarvi niitäkään jännittää.e39 530iA ///M Sport -02
Kawasaki zx10r -07 (vihree tottakai )
ex: e39 528iA touring R.I.P, Volvo 740 GLE -88 (löytyy vielä tallista), Aprilia RSV mille Factory -04 R.I.P, Kawasaki zx-6r -99 ja Suzuki RG125f
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostOotko todella tuota mieltä? Ollaan tässä veljelle etsiskelty kesäksi hyvää 525i M-Sporttia nykyisen tilalle. Niitä kun tuntuu saavan maailmalta about samaan rahaan mitä 523i ja 528i M-Sportteja ja on kuitenkin jo facelift. 530i M-Sport menee jo yli budjetin. Nykyinen lähtökohta suorituskyvylle on E46 318i, joten voisi odottaa sentään vähän ripeämpää kyytiä..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostEsimerkiksi suhteellisen iso auto E60 530i menee ainakin manuaalivaihteisena naurettavan pienellä bensamäärällä matka-ajossa. Puhun nyt ensimmäisistä yksilöistä M54B30 moottoreilla.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMikä ihmeen pisaralla pisimmälle viestiketju tästä tuli? Pitäisi edelleenkin löytää auto E39:n jälkeen...All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Heitetääs tämä: E60 LCI, mutta X:nä vai ilman?
X edut on kiistattomat talvella mutta haitatkin on kuitenkin vähän ikävät: Active Steering ja Dyn Drive ei mahdollista saada, ja nuo on minusta E60 korin kiinnostavimpia ja itelle haluttavimpia varusteita.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostJoo tiedän, että sulla on paljon näistä kokemusta, siksi ihmettelin kun tuumasit, että tarina ei täsmää .
Mun autot on kaikki olleet sedan steppejä. Eli jos puhtaasti mietin kulutusta, niin vähäruokasin oli 523iA, sitte 525iA, ja 530iA.
Jotta ei keskinopeusjappasuksi mene niin muistaakseni 110kmh maantieajossa todellista nopeutta kulutus noilla autoilla kesällä oli noin 8.6l, 8.8l ja 9.4l satkulla. 523 ja 525 ero selittynee sillä, että facelift on autona raskaampi. 530i vs 525i on minusta yllättävän suuri.
Parempaakaan selitystä kuin tuo perävälitys ei kyllä itelläkään tule mieleen...
Tero
Jos puhutaan todellisesta 110 km/h nopeudesta maantiellä niin omalla -01 530iA:lla pystyn varmasti ajamaan sen alle 9 litran kulutuksella. Kesällä taisin ajaa 300km siivun tasaista 130km/h nopeutta vakkarilla ja kulutus oli silloinkin reilusti alle 10l. Kesällä alla 18" valssit leveillä renkailla.
Ruotsin TM mitttaukset -02 530iA:lle on 90km/h 7,7l, 110km/h 8,5l ja 130km/h 9,6l.
Olen myös jonkin verran ajellut -04 E60 525iA:lla ja se vie maantiellä muutaman desin vähemmän kuin oma e39 530iA.
Pätkäajossa nämä M54 + automaatit hörppää sitten ihan kiitettävästi ja tuohon jos vielä lisätään vajaa lämpöinen kone niin kulutuksella on vain taivas rajana..
Jotenkin nuo teron mittaamat kulutukset on noille kaikille malleille vähän yläkantissa.. :think
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostHeitetääs tämä: E60 LCI, mutta X:nä vai ilman?
X edut on kiistattomat talvella mutta haitatkin on kuitenkin vähän ikävät: Active Steering ja Dyn Drive ei mahdollista saada, ja nuo on minusta E60 korin kiinnostavimpia ja itelle haluttavimpia varusteita.
Tero
Comment
-
-
Originally posted by S.P.R View PostSorry vielä offtopic, mutta tähän pakko vielä lisätä, että ei se M54 ihan noin epätaloudellinen ole mitä tero muistelee
Jos puhutaan todellisesta 110 km/h nopeudesta maantiellä niin omalla -01 530iA:lla pystyn varmasti ajamaan sen alle 9 litran kulutuksella. Kesällä taisin ajaa 300km siivun tasaista 130km/h nopeutta vakkarilla ja kulutus oli silloinkin reilusti alle 10l. Kesällä alla 18" valssit leveillä renkailla.
Ruotsin TM mitttaukset -02 530iA:lle on 90km/h 7,7l, 110km/h 8,5l ja 130km/h 9,6l.
Olen myös jonkin verran ajellut -04 E60 525iA:lla ja se vie maantiellä muutaman desin vähemmän kuin oma e39 530iA.
Pätkäajossa nämä M54 + automaatit hörppää sitten ihan kiitettävästi ja tuohon jos vielä lisätään vajaa lämpöinen kone niin kulutuksella on vain taivas rajana..
Jotenkin nuo teron mittaamat kulutukset on noille kaikille malleille vähän yläkantissa.. :think
Ja sori off topic .
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostTäysin eri mieltä. Ei mitenkään 530iA mene alle 9l 110 todellista. Not a chance.
Ja sori off topic .
Tero
Comment
-
-
SORI OT:
Originally posted by teropa View PostTäysin eri mieltä. Ei mitenkään 530iA mene alle 9l 110 todellista. Not a chance.
E60 530i:lla pääsi muistaakseni muuten n. 7,5 - 8,0 keskikulutuksella matka-ajossa, keskinopeuden olleessa ajotietokoneen mukaan yli 100km/h!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostSORI OT:
E60 530i:lla pääsi muistaakseni muuten n. 7,5 - 8,0 keskikulutuksella matka-ajossa, keskinopeuden olleessa ajotietokoneen mukaan yli 100km/h!F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
Comment