Originally posted by jukkae
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joidenkin vahempien asentajien mielestä iskareita olisi hyvä pumpata ennen asennusta. Vissiin pystysuorassa pumpata muutama kerta ja sen jälkeen ei saisi kallistaa iskaria sivuttain vaan pitää suorassa koko asennuksen ajan.
En ole kyllä itsekkää pumpannu sen kummemmin iskareita.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Täytyy varmaan jäähdytinnesteetkin pistää ämpärissä pyörimään ennen kuin kaataa syyläriin. Virtaa sitten helpommin moottorissa!Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
E28 puolella vähän hiljaista, katotaan jos täällä tärppäisi:
Originally posted by rgaweer View PostMillä/miten olette aukaisseet turvavyön rullamekanismin?
Rakenteesta päätellen ei ole suunniteltu avattavaksi, mutta olisi kiva nähdä mitä tuo on syönyt ja vähän herkistellä ja poistella paskoja sisältä että vyö kelautuisi paremmin jne.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEttekö ikinä ole kuulleet iskarien ilmaamisesta? Ainahan noin tehdään, monesti huomaa ekojen vetojen olevan tyhjää ja sitten tukevoituu. Vai onko tuo vain öljyiskareiden ominaisuus?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEttekö ikinä ole kuulleet iskarien ilmaamisesta? Ainahan noin tehdään, monesti huomaa ekojen vetojen olevan tyhjää ja sitten tukevoituu. Vai onko tuo vain öljyiskareiden ominaisuus?Last edited by Pazi88; 23-02-2014, 00:32.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Nokian vai Continental?
Alkaa kakaroiden kuskaimesta olla renkaat vaihtokunnossa. Ajattelin laittaa Continental ContiSportContact 5:t, mutta Nokian Hakka Z SUV kiinnostaa myös. Ovat myös viitisen kymppiä edullisemmat.
Onko raadilla kokemusta Nokian kesärenkaista? Lähinnä hiljaisuutta haen, molemmat varmasti kelpaavat muilta ominaisuuksiltaan.
Rengaskoko olisi 255/55/18, jä autona siis sigun MB.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View Posten? enkä kyllä ymmärrä mitä tuo vaikuttaisi. saati mitä se kallistaminen niin kauheasti haittaisi?
Originally posted by Pazi88 View PostMulla on pikku kutina, että se iskari liikkuu siellä autossakin paikallaan edes takas.
Pari linkkiä, huomatkaa toisessa LEHTIJOUSET. Kai te niitä olette edes nähneet?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEnnenmuinoin iskarien mukana asennusohjeissa käsketiin niin tehdä. Monesti uusissa iskareissa oli ilmaa, pumppaamalla niiden toiminta jämäköityi. Iskarien venttiilit päästi ilmaa ja öljyä männän väärälle puolen jos iskarin käänsi kumoon.
Mutta ei koko täyttä liikerataa jos ei aja off road ajoa. Ja onhan se ikävä jos uudet iskarit ei vaimentanut ollenkaan ensimmäisiin kilometreihin.
Pari linkkiä, huomatkaa toisessa LEHTIJOUSET. Kai te niitä olette edes nähneet?
http://www.popularmechanics.com/cars...enance/1272396
Ja ne sai mukavasti rikkikin jos ei ilmannut ja ajoi kunnon pompusta.
Mehut pihalle alta aikayksikön.
Se on vaan nämä uudet asentajat kun eivät ole asiasta edes kuulleet
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View Posteli sama juttu, kun kaasareiden kanssa. näin tällä vuosisadalla toimivan asentajan ei tarvitse edes tietää ko. vekottimesta.
Comment
-
Comment