Omassa 120d on Eibach Sportlinet -50/30, eikä madallus mitenkään radikaali ollut. Enemmänkin saisi tippua.
Joten huoletta voit laitella lähes mitä haluat.
Omassa 120d on Eibacg Sportlinet -50/30, eikä madallus mitenkään radikaali ollut. Enemmänkin saisi tippua.
Joten huoletta voit laitella lähes mitä haluat.
Jos on varaa sijoittaa niin tonnilla saa korkeussäädettävän Eibach Pro Street S:n jota voin suositella.. Nykyiseen M-Sportiin verrattuna todella paljon mukavampi ja saa tonttiin..
Nyt viime viikkoina olen huomannut sellaista, että jostain konehuoneen/hanskalokeron suunnalta alkaa kuulua sirinää ajaessa ja erityisesti silloin kun painaa jarrua/hiljentää vauhtia. Sirinä häviää kun auto pysähtyy, mutta tuntuu että se olisi jotenkin liikkeeseen sidoksissa. Kiihdyttäessä ei taida kuulua, mutta kun hiljentää vauhtia ja alkaa painella jarrua niin sitten alkaa. Sirinä kuitenkin häviää täysin kun autom.ilmastoinnin/puhaltimen laittaa kokonaan pois päältä
Onko ilmastoinnin hihnassa/kompurassa jotain, mikä tuon aiheuttaisi nyt pakkasilla? :think Alkutalvesta ei ole ääntänyt.
Autokuumetta puskee ja olenkin tässä kierrelly kauppoja metsästäen 1-sarjalaista diesel koneella ja automaattiaskilla.
Kävin tänään katsomassa yhtä 2009 mallin 118 dieselia automaattina. Oli iha kiva peli, mutta muutama kyssäri heräsi. Onko tuo -09 malli jo sillä paremmalla koneella (ei jakopäähuolia)? ko. autolla ajettu noin 80tkm, niin mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomio? itselleni tärkeimmät varusteet; cruise ja ilmastoini löytyy, lisäksi tietty muita varusteita.
Minkälainen on näiden 1-sarjalaisten "arvonpito", eli vuoden parin päästä jos vaihtaa niin onko hinta tullut miten alas (varsinkin nyt kun uusi korimallikin tullut)?
Minkälaisia kulutuksia ja kuluja ko autossa on (paljonko dieselvero, yms)?
Maanantaille sovittiin alustavasti kauppapäivä, tosin nimiä ei paperiin vielä kirjattu, mutta ennen tuota olisi kiva saada puolesta ja vastaan väitteitä
Kiitos!
Edit: http://www.autotalli.com/vaihtoauto/...118/2009/Espoo mikä on ko autossa lisätiedot kohdassa oleva "PK", löytyy sama merkintä nettiauton puolelta ja laakkosen sivuilta. Voiko olla ainoo minkä keksisin, voisi olla PeruutusKamera, mutta ei ole... voiko olla jokin premium selection tai mikä?
Autokuumetta puskee ja olenkin tässä kierrelly kauppoja metsästäen 1-sarjalaista diesel koneella ja automaattiaskilla.
Kävin tänään katsomassa yhtä 2009 mallin 118 dieselia automaattina. Oli iha kiva peli, mutta muutama kyssäri heräsi. Onko tuo -09 malli jo sillä paremmalla koneella (ei jakopäähuolia)? ko. autolla ajettu noin 80tkm, niin mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomio? itselleni tärkeimmät varusteet; cruise ja ilmastoini löytyy, lisäksi tietty muita varusteita.
Minkälainen on näiden 1-sarjalaisten "arvonpito", eli vuoden parin päästä jos vaihtaa niin onko hinta tullut miten alas (varsinkin nyt kun uusi korimallikin tullut)?
Minkälaisia kulutuksia ja kuluja ko autossa on (paljonko dieselvero, yms)?
Maanantaille sovittiin alustavasti kauppapäivä, tosin nimiä ei paperiin vielä kirjattu, mutta ennen tuota olisi kiva saada puolesta ja vastaan väitteitä
Kiitos!
Edit: http://www.autotalli.com/vaihtoauto/...118/2009/Espoo mikä on ko autossa lisätiedot kohdassa oleva "PK", löytyy sama merkintä nettiauton puolelta ja laakkosen sivuilta. Voiko olla ainoo minkä keksisin, voisi olla PeruutusKamera, mutta ei ole... voiko olla jokin premium selection tai mikä?
Valitettavasti jakopää-ongelma koskee myös kyseistä yksilöä ja moottori on sama (N47d20). Voit varmistaa auton valmistuspäivän runkonumerolla. Myös 2009 jälkeisissä on samaa ongelmaa jakopäässä.
Kandee neuvotella kirjallisena jo mahdollinen jakopää-ongelma etukäteen. Ilmeistä on että vikaa löytyy erilaisilla kilsoilla ja ääni voi ilmestyä hyvinkin nopeasti.
Dieselvero mikälie ja autovero tais olla luokkaa 500€/vuosi 123d:ssä. Luultavasti samaa luokkaa siinäkin.
Arvo varmaankin tippuu yhä tasaista 3-4k€ vuositahtia riippuen kilsoista. Linkin autosta tinkaisin muutaman touhon pois.
Niin, tuo kyseinen auto on 2008 mallia se vaan on rekattu -09, tarkemmin 26.1-09
Jos jakopää tuottaa jo nyt ongelmaa korvien välissä niin älä osta. Etsi vastaava jossa on "parempi" kone.
BMW E87 120d -04
Ex-
E46 320d Touring M-sport II -01
E36 316ti compact -94
E46 320 DAT -00
E39 530 dAT -03
E46 318i AT -01
Vero on tuohon 118d:hen perusvero suoraan 144g/km:127e ja painon mukaan käyttövoimavero snt/pv/100kg 5.5snt *14.2(1420kg)*365=~285e eli yhteensä 412e.. Suosittelen kans neuvottelemaan tuon jakopääriskin kaupanteossa. Muutenhan nämä näyttäis pitävän hintansa ja toimivan muutenkin ihan ok..
niin eli siis auto on vuosimallia 2008, mutta rekisteröity 1/09? eikös tossa ole sitte virhe tuossa ilmoituksessa kun lukee vuosimalli 2009?
jos ihan väärin en oo ymmärtäny niin vuosimalli ei ole se vuosi jolloin ensirekisteröinti, vaan se tarkoittaa mallia joka valmistettu tietyn päivän jälkeen?
G11 740e
Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d
Comment