E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scyber
    replied
    Halvin setti on TA-technixin e87 alusta 219+13€ postikuluja



    Ja halvin halvin varmaan FK AK Street.
    Last edited by Scyber; 23-04-2015, 13:15.

    Leave a comment:


  • Joonas325ix
    replied
    Halvin setti mitä pienellä etsinnällä löysin AP säädettävää alustasarjaa ~530€ + toimituskulut (jotain 15 egee oli muistaakseni)



    Tilasin viime vuonna tuolta 350z:taan alustan ja hyvin tuli perille.


    -Joonas

    Leave a comment:


  • huppu
    replied
    Onko kenenkään pitänyt vaihtaa vahvistinta E87:aan? :think

    Laitteet mykkänä - vika ei soittimessa ja ilmeisesti vahvistimessa...

    Leave a comment:


  • m3iss3li
    replied
    Originally posted by släjä View Post
    Nuo B8:t on erittäin kovat (ja kalliit).
    Katastuksessa joustoarvot edessä 11mm eibachin prokit:in kanssa.
    Vaikka jämäkkyyttä kaipaan itsekin niin jouduin vaihtamaan tuon setin pois kun takapää tahtoi kokoajan irti, oli siis liian jäykkä.
    Nyt alla toista vuotta AP:n korkeussäädettävä, ei ole yhtä (pinta)kova kuin bilstein, hinta alle 300 ja pitoa todella paljon enemmän.
    Tokihan noissa on varmasti eroja jäykkyyksissä riippuen millä motilla mennään.
    AP? Alle 300? Nyt alkaa kuulostaa hyvältä. Pistäpä linkkiä.

    Leave a comment:


  • 120e87
    replied
    Originally posted by släjä View Post
    Nuo B8:t on erittäin kovat (ja kalliit).
    Katastuksessa joustoarvot edessä 11mm eibachin prokit:in kanssa.
    Vaikka jämäkkyyttä kaipaan itsekin niin jouduin vaihtamaan tuon setin pois kun takapää tahtoi kokoajan irti, oli siis liian jäykkä.
    Nyt alla toista vuotta AP:n korkeussäädettävä, ei ole yhtä (pinta)kova kuin bilstein, hinta alle 300 ja pitoa todella paljon enemmän.
    Tokihan noissa on varmasti eroja jäykkyyksissä riippuen millä motilla mennään.
    No joo kalliit ehkä mutta ei missään nimessä ainakaan mun 120:ssä liian kovat omasta mielestä

    Leave a comment:


  • släjä
    replied
    Originally posted by 120e87 View Post
    Ite tilasin Saksasta Bilstein b8:t, löyty eBaystä 500e. Tosi hyvät 30/25 Eibach Pro kit- jousien kanssa
    Nuo B8:t on erittäin kovat (ja kalliit).
    Katastuksessa joustoarvot edessä 11mm eibachin prokit:in kanssa.
    Vaikka jämäkkyyttä kaipaan itsekin niin jouduin vaihtamaan tuon setin pois kun takapää tahtoi kokoajan irti, oli siis liian jäykkä.
    Nyt alla toista vuotta AP:n korkeussäädettävä, ei ole yhtä (pinta)kova kuin bilstein, hinta alle 300 ja pitoa todella paljon enemmän.
    Tokihan noissa on varmasti eroja jäykkyyksissä riippuen millä motilla mennään.

    Leave a comment:


  • 120e87
    replied
    Originally posted by m3iss3li View Post
    Osaisko joku kertoa, mistä löytyis halvalla iskarit E87:aan? On tulossa 40/60 jouset alle, eikä haluisi kivireellä ajella (tällä hetkellä normi-iskarit, ei sport tai m sport). Suomesta tai ulkomailta.
    Ite tilasin Saksasta Bilstein b8:t, löyty eBaystä 500e. Tosi hyvät 30/25 Eibach Pro kit- jousien kanssa

    Leave a comment:


  • m3iss3li
    replied
    Osaisko joku kertoa, mistä löytyis halvalla iskarit E87:aan? On tulossa 40/60 jouset alle, eikä haluisi kivireellä ajella (tällä hetkellä normi-iskarit, ei sport tai m sport). Suomesta tai ulkomailta.

    Leave a comment:


  • släjä
    replied
    Originally posted by siksta View Post
    Onkos näissä paljon havaittu vikaa, että vuotaa dieseliä tankin huohotinputken kautta maahan?
    Tänään huomasin läikän tallin lattialla oikean takarenkaan etupuolella ja hiukkasen tuoksahti dieselille.

    Sigun E91 vuotaa juurikin tuohon samaan kohtaan. Sen kanssa on jo oppinut tankkaamaan vähän vajaaksi.

    Nytkö on hallitukselle opetettava sama?
    Mulla oli ykkösessa sama, meinas olla liukasta aina tankkauksen jälkeen. Taisi vuotoa etsiä 4 eri mekaanikkoa eri osoitteissa ja parhaimmillaan oltiin tankkia vaihtamassa (halkeama tankin kiinnikkeitten alla) ymsyms.. huohotinputken vaihoin ja tadaaaaaa........

    Leave a comment:


  • atreezy
    replied
    Originally posted by [jo View Post
    Tuohon emännän e87 laitoin depon v1 umpiot ja olen niihin ollut kyllä tyytyväinen. Näyttävät aikalailla samanlaisilta kuin orginellit xenon umpiot. Tosin ei noihinkaan laillisesti niitä xenoneja saa laittaa mutta ovat projektorilla niin ei sitä kukaan huomaa kun ei häikäise. Edit: Niin ja tosiaan ei paha rasti jos vähän edes jotain saa itse tehtyä.
    Kiitos selvennyksestä, eli umpiot pitää vaihtaa ja ebayssä näyttäisi olevan 300eur noilla hintaa, joten projekti jää hetkeksi parkkiin kunnes riittävästi rupeaa valot häiritsemään.

    Leave a comment:


  • [jo
    replied
    Originally posted by atreezy View Post
    Uusi omistaja ilmoittautuu joukkoon. Audi vaihtui 118i / E87 2010 mallin bemariin, jonka joku jo tohveliksi risti sen kenkämäisen ulkonäön takia (sivuprofiili hieman muistuttaa lyhytvarrellista kenkää kyllä).

    Asiaan: koska vikoja ei vielä ole niin pitää keskittyä ulkonäön paranteluun. Autossa ei ole xenoneja, joten minkälainen operaatio siihen olisi vaihtaa ns. angel eye valot? Olen yrittänyt googletella mutta epäselväksi on jäänyt selviääkö pelkällä polttimon vaihdolla vai pitääkö koko umpio vaihtaa / räpeltää sinne sisälle jotain jälkiasennusrinkuloita? Liitteenä kuva nykyisistä valoista.
    Tuohon emännän e87 laitoin depon v1 umpiot ja olen niihin ollut kyllä tyytyväinen. Näyttävät aikalailla samanlaisilta kuin orginellit xenon umpiot. Tosin ei noihinkaan laillisesti niitä xenoneja saa laittaa mutta ovat projektorilla niin ei sitä kukaan huomaa kun ei häikäise. Edit: Niin ja tosiaan ei paha rasti jos vähän edes jotain saa itse tehtyä.

    Leave a comment:


  • atreezy
    replied
    Angel eyes

    Uusi omistaja ilmoittautuu joukkoon. Audi vaihtui 118i / E87 2010 mallin bemariin, jonka joku jo tohveliksi risti sen kenkämäisen ulkonäön takia (sivuprofiili hieman muistuttaa lyhytvarrellista kenkää kyllä).

    Asiaan: koska vikoja ei vielä ole niin pitää keskittyä ulkonäön paranteluun. Autossa ei ole xenoneja, joten minkälainen operaatio siihen olisi vaihtaa ns. angel eye valot? Olen yrittänyt googletella mutta epäselväksi on jäänyt selviääkö pelkällä polttimon vaihdolla vai pitääkö koko umpio vaihtaa / räpeltää sinne sisälle jotain jälkiasennusrinkuloita? Liitteenä kuva nykyisistä valoista.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • rakkuj
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Käytäppä jollain forumilaisella niin varmasti tuolta jotain vikakoodia kunnon vehkeillä löytyy? Melko varmasti vanos solenoidista ainakin.
    Kaarinassa tuota ihmetelty ja ei löytynyt vikaa/aiheuttajaa.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by rakkuj View Post
    Ko. auto sytyttää satunaisesti välillä moottorivalon ja sammutuksen jälkeen taas ei mitään valoa mittarissa. Oireina samalla "nykiminen" ja välillä käy huonosti kunnes sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
    Autoa käytetty johdon päässä ja antureita tutkittu, mutta mitään vikaa ei ole löydetty.
    Käytäppä jollain forumilaisella niin varmasti tuolta jotain vikakoodia kunnon vehkeillä löytyy? Melko varmasti vanos solenoidista ainakin.

    Leave a comment:


  • rakkuj
    replied
    118i mysteerivika

    Ko. auto sytyttää satunaisesti välillä moottorivalon ja sammutuksen jälkeen taas ei mitään valoa mittarissa. Oireina samalla "nykiminen" ja välillä käy huonosti kunnes sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
    Autoa käytetty johdon päässä ja antureita tutkittu, mutta mitään vikaa ei ole löydetty.

    Onko kellään ollut samoja ominaisuuksia ja mistä on löytynyt apuja asiaan?

    Puolia on aikaisemmin vaihdettu. Nyt myös polttoaineen korkeapainepuolen anturi, mutta ei ollut apuja.

    Leave a comment:

Working...
X