Moro,
Lukasin tossa ajankuluksi vikakoodit ja ilmoitti että kaikki 4 hehkua pimeänä!? Meneekökaikki hehkut vaihtoon vai riittäkö pelkkä hehkujen releboksin vaihto?
Vaihda vaan kaikki hehkut ja ite boxi samalla vaivalla. Sinne boxille on ihan perseestä päästä. Ei olis eka kerta, kun vielä kiikkuu koodi hehkujen vaihdon jälkeen, tai toisin päin.
Moro,
Lukasin tossa ajankuluksi vikakoodit ja ilmoitti että kaikki 4 hehkua pimeänä!? Meneekökaikki hehkut vaihtoon vai riittäkö pelkkä hehkujen releboksin vaihto?
Luettiin työkaverin '06 e87 130i:stä vikakoodit kun oli sytyttänyt ajossa vikavalon. Itsellä kun on kokemusta vain noista vähän vanhemmista, niin ajattelin heittää tähän, josko jollain soittelisi kelloja mistä voisi olla kyse.
Vikakoodit lähti tosin nollaamalla, eivätkä ainakaan heti palanneet. Samalla kun vilkaistiin, niin katsoin nuo livedatatkin ja vanos-välilehdeltä nuo neljä ensimmäistä kenttää jäi askarruttamaan, että onko normaalilla alueella (tyhjäkäynnillä). Tyhjää käy hiukan rohealla äänellä, välillä tuntuu kuin hieman kierrokset vaeltaisi.
Mikäs ohjelma olisi vuoden 2005 e87:lle hyvä koodien lukuun ja perus esim jenkkiparkki koodaukseen? Edellisessä autossa oli käytössä tuo bmw scanner eli mikä olisi esim tuollaisia mahdollisuuksia tarjoava? Löytyykö scannerista versio joka tuon kanssa toimisi?
Milläs softalla pääsee e87 valoja mulkkaamaan? Autoon pitäisi saada valomuisti päälle. Vai saako sitä edes millään? Ei enää paljon varustellumpi auto voisi olla kyseessä: vin PT43389
No niin 118d E87 ja sit laukes se ahdin. Kunnon välykset akselissa ja ujeltaa niin pirusti! Kattelin, että eBaysta noita saa suht edukkaasti. Kysymys kuuluu..
Mikä on isoin ahdin, mikä tuonne bolt-on menee? E9x 320d kenties? :think Mietin, että hintaero vaikuttaa aika pieneltä, niin kenties laittais sinne samalla sit heti niin ison, ku vaan helposti saa paikalleen. Mitkään isommat projektit ei kiinnosta, koska kyseessä käyttis.
Ja joku hyvä ostolinkki kelpais kans. Näköjään eBaysta noita löytyy suht edukkaasti, eikä toi Mitsubishin 1200e oikein houkuttele.. :think
Riippuu vähän mikä lasketaan helposti paikalleen meneväksi. Samalla pakosarjan laipalla löytyy sähköohjattuna esim. GT2056V (E60 525d) sekä GT2260V (viimeiset E46 330d). Pakoputken laipan, kompuran imuputken sekä ahtoputken lähdön joutuu muokkaamaan. Tekniikkapuolen M47/N47-viritystopikissa on jotain pohdiskelua asiasta.
Jos se pitää helposti ja nopeasti saada takaisin ajoon niin orkkistyyppinen ahdin vaan tilalle. Jos pesät eivät ole vielä ottaneet kipeää, vaihtaisin ainakin itse pelkästään CHRA-paketin eli sen keskiosan jossa akseli+siivet, vanhasta pesät ympärille.
No niin 118d E87 ja sit laukes se ahdin. Kunnon välykset akselissa ja ujeltaa niin pirusti! Kattelin, että eBaysta noita saa suht edukkaasti. Kysymys kuuluu..
Mikä on isoin ahdin, mikä tuonne bolt-on menee? E9x 320d kenties? :think Mietin, että hintaero vaikuttaa aika pieneltä, niin kenties laittais sinne samalla sit heti niin ison, ku vaan helposti saa paikalleen. Mitkään isommat projektit ei kiinnosta, koska kyseessä käyttis.
Ja joku hyvä ostolinkki kelpais kans. Näköjään eBaysta noita löytyy suht edukkaasti, eikä toi Mitsubishin 1200e oikein houkuttele.. :think
Leave a comment: