Originally posted by Rado
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N47D20 moottorin jakopääongelma ("tyyppivika"1-,3- ja 5-sarjat, LUE)
Collapse
X
-
-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
-
-
Siitä kampurasta tarkistetaan numerot, että kuuluuko ongelmalliseen sarjaan ja mikäli kuuluu niin silloin vaihdetaan. Katso vaikka aloituspostauksesta, siinä vanha? PUMA. Ton ikäsessä koneessa pitäis kait vaihtaa kampurakin.
Löytääkö kukaan viimeisintä PUMA:a tähän vaivaan, jotta tulee uusin tieto.
Ja 1000€ kampurasta on aika optimistinen. Omaan muistaakseni olis osat ollu 3200€ plus tuo työnosuus.
Parille ketjunvaihdollekin tulee hintaa varmasti kivasti kun ketju on koneen takana, askin ja moottorin välissä.
Onko joku bemarilla sattumoisin duunissa ja voisi varmistaa miten menee ohjeistuksissa nykyisin?Last edited by Scyber; 06-02-2015, 19:44.
Comment
-
-
Kyselin tästä, kun on omakin lehmä ojassa. Vastaus:
"Noissa on uusi kampanja.Tuli ihan alle kuukausi sitten. Tarpeen mukaan siis joko ketjun kiristin tai jopa ihan ketju/ketjut. Mutta kaikissa N47:ssa sitä ei ole. Se ei ole minulle vielä selvinnyt, millä perustein alustanumerot on valittu…
Mikäli ääni kuuluu selkeästi, auto on huollettu aina kuten pitää niin siihen voidaan tehdä ennakkokysely. Silloinkin tehdas maksaa osan, yleensä asiakkaalle jää kustannuksia noin 700-800€."Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostKyselin tästä, kun on omakin lehmä ojassa. Vastaus:
"Noissa on uusi kampanja.Tuli ihan alle kuukausi sitten. Tarpeen mukaan siis joko ketjun kiristin tai jopa ihan ketju/ketjut. Mutta kaikissa N47:ssa sitä ei ole. Se ei ole minulle vielä selvinnyt, millä perustein alustanumerot on valittu…
Mikäli ääni kuuluu selkeästi, auto on huollettu aina kuten pitää niin siihen voidaan tehdä ennakkokysely. Silloinkin tehdas maksaa osan, yleensä asiakkaalle jää kustannuksia noin 700-800€."Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Originally posted by Scyber View PostJaksaisitteko kattoa osalistauksen ja kirjata tähän vaikka vaihdetut osanumerot. Helpottais varmasti sellaisia kenellä ei ole takuuta / Goodwilliä.Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Originally posted by SkyMan View PostJoo, jos vaan saan ne selvitettyä. Meille ei tullut kuin merkintä huoltokirjaan ja leima päälle.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostJa mikä huolto ja missä? Mikä tuo oli, good will?Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Originally posted by SkyMan View PostAuto on siis tuontiauto, tuotu muistaakseni 2010 ja siitä lähtien ollut isäni omistuksessa. Autoa on huollettu huoltoilmaisimen mukaan ns. aukottomasti. Ylimääräisiä korjauksia ei ole ollut ennen muutaman viikon takaista Airbag keskusyksikön vaihtoa, jonka yhteydessä Seinäjoen Autokaari kertoi tuosta jakopäästä. Siellä kerrottiin kulujen menevän öljyjä ja jäähdytinnesteitä lukuunottamatta tehtaan piikkiin. Mitään takuuta kun autossa ei tietenkään ollut, niin olisko tuo nyt sitten sitä goodwilliä parhaimmillaan?
Tällä hetkellä osaan autosta on päällänsä tämä homma ihan aktiona.
Comment
-
-
Omalle -08 e92 251tkm tuontiautolle kävin varaamassa tarkastusajan jossa tarkastetaan ketjun tilanne ja vaihdetaan kiristin. ja tarvittaessa otetaan auto pajalle kolmeksi päiväksi ketjun ym vaihtoon.
itse pitää maksaa tosiaan öljyt ja jäähdytinnesteet. Tehtaan ohjeessa lukee että vanhat öljyt laitetaan.
Eli jonkinlainen "takaisinkutsu" näistä on nyt tullut ja vaasan käyttöautolla oli jo kuukauden jono näiden hommien kanssa.
Edit: tuolla toisessa topicissahan tästä jo oli. https://drive.google.com/file/d/0B52...anc/view?pli=1Last edited by JIPSKI; 16-03-2015, 16:24.exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
-
Mitä järkeä on säästää tuossa ja laittaa vanhat öljyt tuon jälkeen koneeseen ?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMitä järkeä on säästää tuossa ja laittaa vanhat öljyt tuon jälkeen koneeseen ?
Itse vien kyllä uudet castrollit käyttöautolle jos tuomio on jokin muu kuin pelkkä kiristimen vaihto.
Mahtaa niitä vituttaa jotka on omalla kustannuksellaan teettänyt jakopääremontin esim talven aikana ja nyt saman homman saa tehtyä ilmaiseksiexät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
Comment