EWG mallissa 4"dp versus PWG 3,5"
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Originally posted by tommi69 View Post2013 ylöspäin tietääkseni 4 tuumanen catti.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tehoero softatessa raudaltaan vakiota EWG:tä ja PWG:tä erot tulevat PWG:n pienemmän downpipen lisäksi ennen kaikkea PWG:n myös mitoitukseltaan aavistuksen pienemmästä turbosta.
Se, että onko ero käytännössä merkittävä esim. MHD stage 2 softilla EGW tai PWG versioiden välillä, niin en usko, että merkittävä. Paperilla ero on sen 20-30 hv. Ei vaikuttanut oman auton hankintaan. Oman auton valinnassa hinta, varusteet jne. ajoivat tämän edelle.Mercedes-AMG C63 T-Modell.
EX:F80 M3 Mineral Weiss
EX: F20 M135i xDrive alpinweiss III E92 M3 alpinweiss III E92 335i M Sport alpinweiss III E46 M3
Comment
-
-
Minkälaisia kokemuksia jarrupaloista näissä ihan perusjarruissa? Viime syksynä ajelin tietääkseni orggis-paloilla radalla ilman mitään ongelmia. Ratapäivien jälkeen vaihdoin Zimmermanin palat eteen ja tänään oli isoja ongelmia Alastarossa jarrujen kanssa. Poljin meinasi painua pohjaan ja ei oikein ollut luottoa autoon. Nesteet vaihdettu tasan vuosi ~30 tkm sitten, ei pitäisi kai siitäkään olla kiinni.
Nyt pitäisi löytää hyvät palat kadulle ja rata-ajoon, sekä vaihtaa nesteet ennen toukokuu Ahveniston ratapäiviä. Onko suosituksia paloista? Levyt varmaankin menevät myös vaihtoon tässä jossain välissä, niistä saa myös antaa suosituksia.E46 M3
Comment
-
-
Originally posted by JHe View PostMinkälaisia kokemuksia jarrupaloista näissä ihan perusjarruissa? Viime syksynä ajelin tietääkseni orggis-paloilla radalla ilman mitään ongelmia. Ratapäivien jälkeen vaihdoin Zimmermanin palat eteen ja tänään oli isoja ongelmia Alastarossa jarrujen kanssa. Poljin meinasi painua pohjaan ja ei oikein ollut luottoa autoon. Nesteet vaihdettu tasan vuosi ~30 tkm sitten, ei pitäisi kai siitäkään olla kiinni.
Nyt pitäisi löytää hyvät palat kadulle ja rata-ajoon, sekä vaihtaa nesteet ennen toukokuu Ahveniston ratapäiviä. Onko suosituksia paloista? Levyt varmaankin menevät myös vaihtoon tässä jossain välissä, niistä saa myös antaa suosituksia.
Mun ekassa M3:ssa meni etulevyt kieroiksi Alastarolla, mut edelleen jarruissa ei siinäkään ongelmia.
Edit: Siis kaikissa ollut bmw original palaa mukana.Last edited by Mikaatm; 22-04-2019, 19:33.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostMulla kokemusta kahdesta M135i:stä jossa ollut vakio m-sport ja Performance jarrut. Koskaan ei ollut mitään ongelmia jarrujen suhteen radoilla. Ainut "ongelmaksi" laskettava että etupalat kuluu nopeesti
Mun ekassa M3:ssa meni etulevyt kieroiksi Alastarolla, mut edelleen jarruissa ei siinäkään ongelmia.
Edit: Siis kaikissa ollut bmw original palaa mukana.
Eli taidan tilata itse myös BMW:n originaalit tilalle.
Tältä näytti Zimmermannit päivän jälkeen, ilmeisesti olivat vähän ottaneet lämpöä: https://i.imgur.com/Y105stH.jpgE46 M3
Comment
-
-
Last edited by Tommix; 22-04-2019, 22:18.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostAjoin Alastarolla nyt maanantaina sigun bemulla ja ihan orkkis levyt ja palat. Ne vaihdettiin tossa 1kk sitten, OEM levyt ja palat sekä nesteet samalla. Mulla toimi hienosti. Ajoin toki vain 4 kierrosta kerralla. Siinä oma kokemus.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Tehon nosto
Tervehdys ! Olen uusi jäsen, ja mun kalusto on M140i xDrive - B58, vm. 10/2017. Laittelin jo tonne, toiseen 1-sarjalaisten ketjuun kysymyksen siitä, että onko kenelläkään vielä kokemuksia : G-Power, Mosselman, AC Schnizer, JB 4, tarjoamista tehon lisäyksistä koskien M140i:tä. On vissiin sen verran tuore ettei vielä hirveästi löydy, mutta jos M135i ym. omistajat pystyis avaamaan omaa tehonlisäykseen käytettyä tekniikkaa. (ohjelmat, downpipe ym.. ):think
Kiitos !
JussiLast edited by Jussi140i; 04-05-2019, 19:37.Ex: M140i xDrive /17
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostOmat kokemukset tähän lisäyksenä eli kokoajo vuoro 30 min täysiä.
Originally posted by Jussi140i View PostTervehdys ! Olen uusi jäsen, ja mun kalusto on M140i xDrive - B58, F21, vm. 2017. Laittelin jo tonne, toiseen 1-sarjalaisten ketjuun kysymyksen siitä, että onko kenelläkään vielä kokemuksia : G-Power, Mosselman, AC Schnizer, JB 4, tarjoamista tehon lisäyksistä koskien M140i:tä. On vissiin sen verran tuore ettei vielä hirveästi löydy, mutta jos M135i ym. omistajat pystyis avaamaan omaa tehonlisäykseen käytettyä tekniikkaa. (ohjelmat, downpipe ym.. ):think
Kiitos !
JussiE46 M3
Comment
-
-
Originally posted by Jussi140i View PostTervehdys ! Olen uusi jäsen, ja mun kalusto on M140i xDrive - B58, F21, vm. 2017. Laittelin jo tonne, toiseen 1-sarjalaisten ketjuun kysymyksen siitä, että onko kenelläkään vielä kokemuksia : G-Power, Mosselman, AC Schnizer, JB 4, tarjoamista tehon lisäyksistä koskien M140i:tä. On vissiin sen verran tuore ettei vielä hirveästi löydy, mutta jos M135i ym. omistajat pystyis avaamaan omaa tehonlisäykseen käytettyä tekniikkaa. (ohjelmat, downpipe ym.. ):think
Kiitos !
Jussi
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by JHe View PostHyvä tietää. Täytyy ostaa siis vakiopalat.
MHD on julkaissut Facebookissa 18.4. betatestissä olevan M240i:n dynovedon. Autoon on tekstin mukaan vaihdettu downpipe ja bensana 102 oktaanista. Lapussa näytti lukevan 498 hv / 688 Nm. Postauksen mukaan julkaisu tapahtuu tämän kuun aikana. Muista en tiedä, mutta tämä ei ainakaan huono vaihtoehto ole.
Joo tota MHD:tä tuntuu moni suosittelevan. Itse olen vielä toistaiseksi ajatellut boxia, eli ettei auton omaan softaan koskettaisi. Mutta pidetään mielessä, naapurista löytyy 335i jossa on juurikin toi MHD softa, ja hyvin pelittää.Ex: M140i xDrive /17
Comment
-
Comment