M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommix
    replied
    MHD ilmoittaa tehot konetehona. Tuo ilmoitettu 306 hv lienee E Sarjan N55 tehot!?

    Leave a comment:


  • Norkin
    replied
    Pwg

    Moro!

    Ilmoittaako MHD nuo teholukemat pyörätehoina? Kun N55 moottorille näyttää vakiotehoksi 306hp ja stage1 pwg:lle on 350hp. Onko tehonlisäys siis 44hp verrattuna vakioon vai 30hp kun vakiossa on moottoritehot sen 320hp?

    Onkohan MHD fiksuin ratkaisu vai kannattaisiko ottaa joku customsofta esim AJtechiltä? Millaisia lukemia pwg-malleista on saatu customsoftilla?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Tarviiko toi boost pipe vaihtaa myös? En ole ainakaan itse nähnyt missään mainintaa ongelmista näissä.
    Ei tarvii, eteenkään vakioturbolla. Hybridillä tai stage 3 turbon kanssa on sitten eri juttu.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Tarviiko toi boost pipe vaihtaa myös? En ole ainakaan itse nähnyt missään mainintaa ongelmista näissä.
    En minäkään. Kallis setti.

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by iGz View Post
    Näyttäisi JH-Partsilta saavan 400e kotiin toimitettuna molemmat :think

    http://www.jhparts.nl/en/n55-f2x-f3x...pipe-copy.html
    Tarviiko toi boost pipe vaihtaa myös? En ole ainakaan itse nähnyt missään mainintaa ongelmista näissä.

    Leave a comment:


  • iGz
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Näyttäisi JH-Partsilta saavan 400e kotiin toimitettuna molemmat :think

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by iGz View Post
    Onkos suosituksia jos vaihteli noita ahtoputkia parempiin alumiinisiin?
    Täällä oli jotain juttua: https://www.btcf.fi/forum/showthread...=380978&page=7

    Leave a comment:


  • iGz
    replied
    Onkos suosituksia jos vaihteli noita ahtoputkia parempiin alumiinisiin?

    Leave a comment:


  • iGz
    replied
    ST2 95kartta vaihtuu toki ST2 98lle heti kun tankkiin sitä seuraavaksi lorahtaa parin päivän päästä. Käy aikas näppärästi toi vaihto

    Originally posted by BFI18 View Post
    Hyvä homma että toimii.
    St2 ja 95 bensalle?:think

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by iGz View Post
    BM3 sisällä ja hyvältä vaikuttaa näin muutaman päivän jälkeen. Aktivointi ei onnistunut ohjeiden mukaan, mutta sähköpostia asiasta tuotetukeen arki-iltana klo 21 jälkeen. Vastaus parissa minuutissa ja 30min kuluttua "Mr. Serge" hoiti homman eli etänä Teamvieverin avulla aktivointi kuntoon Erinomaista asiakaspalvelua!

    Stage2 kartta 95 bensalle nyt sisällä. Voimaa on ja sen tuotto on paljon sivistyneempi kuin JB4:llä ja laatikko vaihtaa selkeästi smoothimmin. Tyhjäkäyntiä, vaimentimen läpän asentoa, burblea jne saa säädettyä kuten haluaa. Olen erittäin tyytyväinen Täytyy jossain välissä ottaa logia kunhan pitoja tiestä vaan löytyy...

    Täytyy myös tuo BMS intake kitti testata miten käyttäytyy BM3 kanssa :think
    Hyvä homma että toimii.
    St2 ja 95 bensalle?:think
    Last edited by BFI18; 16-02-2019, 20:09.

    Leave a comment:


  • iGz
    replied
    Juu Wagnerin cooleri on keulalla ja katiton DP.

    Originally posted by tommi69 View Post
    Löytyykö cooleria. Sit kun
    tietäis tehot vielä.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by iGz View Post
    BM3 sisällä ja hyvältä vaikuttaa näin muutaman päivän jälkeen. Aktivointi ei onnistunut ohjeiden mukaan, mutta sähköpostia asiasta tuotetukeen arki-iltana klo 21 jälkeen. Vastaus parissa minuutissa ja 30min kuluttua "Mr. Serge" hoiti homman eli etänä Teamvieverin avulla aktivointi kuntoon Erinomaista asiakaspalvelua!

    Stage2 kartta 95 bensalle nyt sisällä. Voimaa on ja sen tuotto on paljon sivistyneempi kuin JB4:llä ja laatikko vaihtaa selkeästi smoothimmin. Tyhjäkäyntiä, vaimentimen läpän asentoa, burblea jne saa säädettyä kuten haluaa. Olen erittäin tyytyväinen Täytyy jossain välissä ottaa logia kunhan pitoja tiestä vaan löytyy...

    Täytyy myös tuo BMS intake kitti testata miten käyttäytyy BM3 kanssa :think
    Löytyykö cooleria. Sit kun tietäis tehot vielä.

    Leave a comment:


  • iGz
    replied
    BM3 sisällä ja hyvältä vaikuttaa näin muutaman päivän jälkeen. Aktivointi ei onnistunut ohjeiden mukaan, mutta sähköpostia asiasta tuotetukeen arki-iltana klo 21 jälkeen. Vastaus parissa minuutissa ja 30min kuluttua "Mr. Serge" hoiti homman eli etänä Teamvieverin avulla aktivointi kuntoon Erinomaista asiakaspalvelua!

    Stage2 kartta 95 bensalle nyt sisällä. Voimaa on ja sen tuotto on paljon sivistyneempi kuin JB4:llä ja laatikko vaihtaa selkeästi smoothimmin. Tyhjäkäyntiä, vaimentimen läpän asentoa, burblea jne saa säädettyä kuten haluaa. Olen erittäin tyytyväinen Täytyy jossain välissä ottaa logia kunhan pitoja tiestä vaan löytyy...

    Täytyy myös tuo BMS intake kitti testata miten käyttäytyy BM3 kanssa :think

    Leave a comment:


  • hoikkas
    replied
    Manskulta kun ajetaan stokkan parkkiin...on ihan huikee paikka leikkiä M135i ääniä! Kun polkee kunnolla ykkösellä niin kuulostaa sellaiselta F1 auton tyyppiseltä kireeltä ja vitun kovalta ääneltä. Ja burblea testailee niin ihan jäätävät soundit! Toi paikka ihan mahtava äänien kannalta

    OEM putkisto, MHD stage2+, burble asetuksista mm yksi valikko "aggressive" ja sellainen takavaimentajassa BMW PE modaus -tyyppinen modaus. Katissa ei tarvita sisuksia

    Tuolla voisi käydä useamminkin! Jos asuisin täällä niin kävisin kaupassa aina stokkalla vaan sen takia et saa huikeet äänet kaikumaan koko parkkihallissa Mutta kun en asu prkl

    Nyt kun jossain kohtaa on ollut ees vähän pitoa (Hakka 8 nastat) niin kyllä tässä niska nytkähtää. Pitää oottaa kesäkumeja ja kesäkelejä et nytkyykö niska samaan tyyliin kuin Teslassa. Ei varmaan jää kauaksi, ehkä rykäisee hiukan erilailla vaan.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by iGz View Post
    Juu MAF irti kytkettynä olikin, mutta tuo tyhjäkäynnin hummailu ja välistä nykiminen pienillä kierroksilla häiritsi ja en tästä tykännyt. Okei äänet kompensoi ^2, mutta silti. Vakioputsarilla mennään toistaiseksi eikä käsittääkseni ole rajoittava näillä setupeilla?

    Ihan ymmärrettävää muuten että MAF saa väärää dataa, jos vertaan anturin sijaintia vakioputkessa ja BMS putkessa omilla puusilmilläni. Mielestäni BMS kanssa anturi on enemmän turbulenttisessa virtauksessa putken muodoista johtuen joten takuulla sotkee jotain?

    Ensi viikolla varmaan BM3 sisään ja JB4 irti...
    Kumma juttu kun mulla toimii ihan normisti.

    Leave a comment:

Working...
X