Originally posted by Golde
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä ilmansuodatinkotelo e30 konehuoneeseen? Joku M50/52/M54 koneisen? En halua tuningtötteröä filtteriksi. Joku riittävästi mitoitettu "vakio-osa" mielummin.
Jos pyörii ylimääräisenä saa tarjotakkin
Imm:ää en tarvitse.
Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Omaan silmään M30 boxi on ihan passelin näköinen tai ehkä pari cm liian pitkä :thinkOriginally posted by petrolhead View PostMikä ilmansuodatinkotelo e30 konehuoneeseen? Joku M50/52/M54 koneisen? En halua tuningtötteröä filtteriksi. Joku riittävästi mitoitettu "vakio-osa" mielummin.
Jos pyörii ylimääräisenä saa tarjotakkin
Imm:ää en tarvitse.
Jarno
Vikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
///
Ex.
E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
E38 740i (M62B44) Biarritzblau
E39 530D (M57D30) Individual 490
F10 520D (B47D20) Jatoba
E30 316i (M20B25) Schwartz
F30 330e (B48B20) Melbourne Red
Comment
-
osaakos kukaan sanoo mitenkä pierburgin 2be:ssä voi säätää seos-suhdetta!?!?
käy korkeella ja seos päin peetä....tyhjäkäynti näköjään toimii sähkösesti.
eli jos seoksen sais oikean laiseksi, niin varmaa käyntikin laskisi? ja älkää
sanoko "heitä pierbug mäkee ja laita weberi". se ei vastaa onkelmaa.
se kortti katotaan kun tästä ei tuu mitää, eli varmaa iha pian kumminki
BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
Originally posted by hencca89 View Postosaakos kukaan sanoo mitenkä pierburgin 2be:ssä voi säätää seos-suhdetta!?!?
käy korkeella ja seos päin peetä....tyhjäkäynti näköjään toimii sähkösesti.
eli jos seoksen sais oikean laiseksi, niin varmaa käyntikin laskisi? ja älkää
sanoko "heitä pierbug mäkee ja laita weberi". se ei vastaa onkelmaa.
se kortti katotaan kun tästä ei tuu mitää, eli varmaa iha pian kumminki
Comment
-
vielä tuohon m40b16 tyhjäkäynnin suuruuteen yms vikaan..niin tänää kokeilin auton käydessä ottaa imm liittimen irti jolloin käynti laski huomattavast,eli onkohan se siis sökönä?ja kokeilin myös tyhjäkäyntisäätimen liitintä irti niin laski hetkellisesti kierroksia ja sitten nosti takaisin lähelle 2000rpm kuuluuko tehdä noin? ehjä haitariputki ja tyhjäkäyntisäädin on tulossa ja sainpa vielä varmuudeksi toisen ainakin toimivan imm:kin mutta nämä nyt saapuvat joskus ensiviikolla vasta todenäkösesti..on videollakin vähän tapahtumaa josko joku osaisi kertoa jotakin..tosin häiritsee pakosarjan vuotamisesta ja muusta johtuvat ylimääräset äänet hieman..
VIDEOEi mitään kerrottavaa
Comment
-
Onko jollakin suht alkupään E30? Tarkoittaen siis 10/82-8/84 valmistunut yksilö. Löytyykö noista vanhoista apukuskilta katonrajasta kauhukahva, vai vahvistavatko omat epäilykseni yhtä, ei niin tärkeää asiaa :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Samalla olettamuksella sieltä löytyy muitakin alipainepuolen letkuja (imusarjan alta), jotka on halki. Eli kun ei haitariputkea ole jaksettu vaihtaa ehjään, tuskin muitakaan.Originally posted by grab_ View PostNo oletettavasti ainakin kun on teipin peitossa...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Näinhän se varmaan on..pitää alkaa huomenna perehtymään tarkemmin kunhan saa konetilan pestyä ensin kunnolla..on vaan hemmetin ärsyttävä vika tollanenOriginally posted by T3 View PostSamalla olettamuksella sieltä löytyy muitakin alipainepuolen letkuja (imusarjan alta), jotka on halki. Eli kun ei haitariputkea ole jaksettu vaihtaa ehjään, tuskin muitakaan.
Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Originally posted by T3 View PostOnko jollakin suht alkupään E30? Tarkoittaen siis 10/82-8/84 valmistunut yksilö. Löytyykö noista vanhoista apukuskilta katonrajasta kauhukahva, vai vahvistavatko omat epäilykseni yhtä, ei niin tärkeää asiaa :thinkKyllä on kahva kartturin puolella.Originally posted by jr66 View Post4/84 323i, tarkistan huo... Tänään.
Comment
-
Käynnin pitääkin nyrjähtää kun otat piuhan irti. Ei tarkoita että olisi rikki. Mutta se ei myöskään ole tae siitä että on ehjä.Originally posted by grab_ View Postvielä tuohon m40b16 tyhjäkäynnin suuruuteen yms vikaan..niin tänää kokeilin auton käydessä ottaa imm liittimen irti jolloin käynti laski huomattavast,eli onkohan se siis sökönä?
Muistaakseni joo. Kun irrotat joutokäyntimoottorin liittimen niin se on sillon auki ja käynti nousee.ja kokeilin myös tyhjäkäyntisäätimen liitintä irti niin laski hetkellisesti kierroksia ja sitten nosti takaisin lähelle 2000rpm kuuluuko tehdä noin?
En kattonu videota. Korostin tekstistäsi oleellisen. Jos siinä keksinnössä vuotaa pakosarja tai pakoputki niin ei sen käynti voi olla mitenkään tolkuissaan. Lambda näyttänee aivan mitä hupilukuja sattuu. Se pakosarja ja -putki kuntoon nyt aivan ekana.ehjä haitariputki ja tyhjäkäyntisäädin on tulossa ja sainpa vielä varmuudeksi toisen ainakin toimivan imm:kin mutta nämä nyt saapuvat joskus ensiviikolla vasta todenäkösesti..on videollakin vähän tapahtumaa josko joku osaisi kertoa jotakin..tosin häiritsee pakosarjan vuotamisesta ja muusta johtuvat ylimääräset äänet hieman..
VIDEO2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Jees kiitoksia..laitellaan tänää uusi tiiviste pakosarjalle ja katellaan miten käy..Originally posted by petrolhead View PostKäynnin pitääkin nyrjähtää kun otat piuhan irti. Ei tarkoita että olisi rikki. Mutta se ei myöskään ole tae siitä että on ehjä.
Muistaakseni joo. Kun irrotat joutokäyntimoottorin liittimen niin se on sillon auki ja käynti nousee.
En kattonu videota. Korostin tekstistäsi oleellisen. Jos siinä keksinnössä vuotaa pakosarja tai pakoputki niin ei sen käynti voi olla mitenkään tolkuissaan. Lambda näyttänee aivan mitä hupilukuja sattuu. Se pakosarja ja -putki kuntoon nyt aivan ekana.Ei mitään kerrottavaa
Comment
Comment