Kyllä tuo kimsun sarja meni ainakin itsellä pienellä muokkauksella kiinni( hieman vasaraa moottorinkorvakkeen kohtaan tulevaan putkeen).
Eikös ABS mene yksi johto siinä isossa liittimessä? (Pin20). Korjatkaa, jos olen väärässä.
Eli siellä siis on E30 kori töpselissä ja E34 moottorin töpselissä piuha tälle?
Edit: Löysin nyt tuolta R3vlimitedistä myös ton pin #20 ABS power.
Pari kysymystä kun käymisingelma on ratkaistu.
Oliko se tämä : http://kimsu.nettix.vilkas.fi/epages...on=ViewProduct pakosarja joka tulee heittämällä auton alle? Oon tosi loppu sen vakio m50 sarjan soveltamiseen. Seuraava kysymys koskee ABS:eja. Eli -90 e30 orkkis abseilla, en löydä mistään tietoa niiden kytkemisestä.. Tarvitseeko se edes tietoa E34 johtosarjasta?
Kyllä tuo kimsun sarja meni ainakin itsellä pienellä muokkauksella kiinni( hieman vasaraa moottorinkorvakkeen kohtaan tulevaan putkeen).
Eikös ABS mene yksi johto siinä isossa liittimessä? (Pin20). Korjatkaa, jos olen väärässä.
Pari kysymystä kun käymisingelma on ratkaistu.
Oliko se tämä : http://kimsu.nettix.vilkas.fi/epages...on=ViewProduct pakosarja joka tulee heittämällä auton alle? Oon tosi loppu sen vakio m50 sarjan soveltamiseen. Seuraava kysymys koskee ABS:eja. Eli -90 e30 orkkis abseilla, en löydä mistään tietoa niiden kytkemisestä.. Tarvitseeko se edes tietoa E34 johtosarjasta?
Menikö preface+m50 yhdistelmässä alkuperäinen jarrutehostin reikiä viilaamalla vai muistanko täysin väärin?
Mulla ainakin e34 m50 kumityyny imusarjan puolella ja pakosarjan puolella pikkusen matalampi (oisko ollu e30 m10),, ihan niine hyvineen mahtuu olemaan.
-92 vuoden e36 m50b25:n perässä getrag seuraavalla tunnuksella 220.0.0225.9?, onko joku käyttänyt vastaavaa laatikkoa? Jos on, millä kardaani/perä yhdistelmällä?
Siis m50b25 vanoskone. Oon luullut että se tu meinaapi vanosta sori sekaannuS.
Joo niin meinaakin. Ei ole mitään sekaannusta tullu. Ohan kampuran asentotunnistin varmasti oikeassa pistokkeessa, eikä nokka ja kampuran tunnistimen piuhat ole menny ristiin?
Leave a comment: