Announcement

Collapse
No announcement yet.

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tmpzk
    replied
    Pari kysymystä kun käymisingelma on ratkaistu.
    Oliko se tämä : http://kimsu.nettix.vilkas.fi/epages...on=ViewProduct pakosarja joka tulee heittämällä auton alle? Oon tosi loppu sen vakio m50 sarjan soveltamiseen. Seuraava kysymys koskee ABS:eja. Eli -90 e30 orkkis abseilla, en löydä mistään tietoa niiden kytkemisestä.. Tarvitseeko se edes tietoa E34 johtosarjasta?

    Leave a comment:


  • pilssi
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    Menikö preface+m50 yhdistelmässä alkuperäinen jarrutehostin reikiä viilaamalla vai muistanko täysin väärin?
    Mulla ainakin e34 m50 kumityyny imusarjan puolella ja pakosarjan puolella pikkusen matalampi (oisko ollu e30 m10),, ihan niine hyvineen mahtuu olemaan.

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Menikö preface+m50 yhdistelmässä alkuperäinen jarrutehostin reikiä viilaamalla vai muistanko täysin väärin?

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Originally posted by JHo View Post
    Pitääkö e34 ix:stä olevaan moottoriin vaihtaa muutakuin öljypohja? Vai meneekö öljypumppukin vaihtoon?
    Riitänee että muokkaat imuputken takavetoisen pohjaan sopivaksi.

    Leave a comment:


  • JHo
    replied
    Pitääkö e34 ix:stä olevaan moottoriin vaihtaa muutakuin öljypohja? Vai meneekö öljypumppukin vaihtoon?

    Leave a comment:


  • TSA
    replied
    Vaihteisto

    -92 vuoden e36 m50b25:n perässä getrag seuraavalla tunnuksella 220.0.0225.9?, onko joku käyttänyt vastaavaa laatikkoa? Jos on, millä kardaani/perä yhdistelmällä?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Siis m50b25 vanoskone. Oon luullut että se tu meinaapi vanosta sori sekaannuS.
    Joo niin meinaakin. Ei ole mitään sekaannusta tullu. Ohan kampuran asentotunnistin varmasti oikeassa pistokkeessa, eikä nokka ja kampuran tunnistimen piuhat ole menny ristiin?

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    no mikäs kone siellä sitten on m50b25 vanos vai m52b25tu?
    Siis m50b25 vanoskone. Oon luullut että se tu meinaapi vanosta sori sekaannuS.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Jos vastauksesi liittyy mun ongelmaan, niin ei pitäis olla ews. -413 purkki punasel bosch tarral.
    no mikäs kone siellä sitten on m50b25 vanos vai m52b25tu?

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    miten ajonesto on ohitettu? vai roikkuuko sulla ews boksi, ja toinen virtalukko johdoissa?
    Jos vastauksesi liittyy mun ongelmaan, niin ei pitäis olla ews. -413 purkki punasel bosch tarral.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    miten ajonesto on ohitettu? vai roikkuuko sulla ews boksi, ja toinen virtalukko johdoissa?

    Leave a comment:


  • -Jarno-
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Nyt tarvittais todella apua. M50B25TU kone, ei tuu kipinää eikä bensaa, startti pyörii.
    Ei vaikka antaa suoraa virtaa puolille ja bensapumpulle. (Tällöin tietty bensa, mutta startatessa ei.) Johdot tarkistettu useita kertoja, kampiakselin asentotunnistin on uusi (hella), kokeiltu toisella dme boksilla, laitettu lisämaa piuhoja, vaihdettu releet (ne mitkä johtosarjassa punanen, sininen, valkonen, ei tietoa mitä ovat.) Rupeaa loppumaan ideat jo kesken.
    Tuleeko boksille kuitenkin virrat?
    Last edited by -Jarno-; 02-06-2015, 18:24.

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Nyt tarvittais todella apua. M50B25TU kone, ei tuu kipinää eikä bensaa, startti pyörii.
    Ei vaikka antaa suoraa virtaa puolille ja bensapumpulle. (Tällöin tietty bensa, mutta startatessa ei.) Johdot tarkistettu useita kertoja, kampiakselin asentotunnistin on uusi (hella), kokeiltu toisella dme boksilla, laitettu lisämaa piuhoja, vaihdettu releet (ne mitkä johtosarjassa punanen, sininen, valkonen, ei tietoa mitä ovat.) Rupeaa loppumaan ideat jo kesken.

    Leave a comment:


  • m50 turbo
    replied
    termarin poisjättö ainakin sotkee vedenkierron

    Leave a comment:


  • Osku
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Melkeimpä voisin sanoa että kansipahvi vuotaa. Ei mullakaan lähteny neste kiertään kennolle ja kehitti reilusti painetta järjestelmään, kun vuosi sylinteripaineet vesitilaan.
    Uus pahvi..
    Voihan se tietysti olla että meni entiseks heti kättelyssä.

    Taitaa olla syypää se että lämppärin kennolle menevät letkut on väärinpäin.

    Vesiventtiili on alemmassa lähdössä tossa autossa pikasella tutkailulla.
    Kannesta tuleva letku ruuvattiin ylempään natsaan..

    Täytyy tutkia lisää kun kerkeää.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎