Pari kysymystä kun käymisingelma on ratkaistu.
Oliko se tämä : http://kimsu.nettix.vilkas.fi/epages...on=ViewProduct pakosarja joka tulee heittämällä auton alle? Oon tosi loppu sen vakio m50 sarjan soveltamiseen. Seuraava kysymys koskee ABS:eja. Eli -90 e30 orkkis abseilla, en löydä mistään tietoa niiden kytkemisestä.. Tarvitseeko se edes tietoa E34 johtosarjasta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Bemssi View PostMenikö preface+m50 yhdistelmässä alkuperäinen jarrutehostin reikiä viilaamalla vai muistanko täysin väärin?
Leave a comment:
-
-
Menikö preface+m50 yhdistelmässä alkuperäinen jarrutehostin reikiä viilaamalla vai muistanko täysin väärin?
Leave a comment:
-
-
Pitääkö e34 ix:stä olevaan moottoriin vaihtaa muutakuin öljypohja? Vai meneekö öljypumppukin vaihtoon?
Leave a comment:
-
-
Vaihteisto
-92 vuoden e36 m50b25:n perässä getrag seuraavalla tunnuksella 220.0.0225.9?, onko joku käyttänyt vastaavaa laatikkoa? Jos on, millä kardaani/perä yhdistelmällä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tmpzk View PostSiis m50b25 vanoskone. Oon luullut että se tu meinaapi vanosta sori sekaannuS.
Leave a comment:
-
-
miten ajonesto on ohitettu? vai roikkuuko sulla ews boksi, ja toinen virtalukko johdoissa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tmpzk View PostNyt tarvittais todella apua. M50B25TU kone, ei tuu kipinää eikä bensaa, startti pyörii.
Ei vaikka antaa suoraa virtaa puolille ja bensapumpulle. (Tällöin tietty bensa, mutta startatessa ei.) Johdot tarkistettu useita kertoja, kampiakselin asentotunnistin on uusi (hella), kokeiltu toisella dme boksilla, laitettu lisämaa piuhoja, vaihdettu releet (ne mitkä johtosarjassa punanen, sininen, valkonen, ei tietoa mitä ovat.) Rupeaa loppumaan ideat jo kesken.Last edited by -Jarno-; 02-06-2015, 18:24.
Leave a comment:
-
-
Nyt tarvittais todella apua. M50B25TU kone, ei tuu kipinää eikä bensaa, startti pyörii.
Ei vaikka antaa suoraa virtaa puolille ja bensapumpulle. (Tällöin tietty bensa, mutta startatessa ei.) Johdot tarkistettu useita kertoja, kampiakselin asentotunnistin on uusi (hella), kokeiltu toisella dme boksilla, laitettu lisämaa piuhoja, vaihdettu releet (ne mitkä johtosarjassa punanen, sininen, valkonen, ei tietoa mitä ovat.) Rupeaa loppumaan ideat jo kesken.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMelkeimpä voisin sanoa että kansipahvi vuotaa. Ei mullakaan lähteny neste kiertään kennolle ja kehitti reilusti painetta järjestelmään, kun vuosi sylinteripaineet vesitilaan.
Voihan se tietysti olla että meni entiseks heti kättelyssä.
Taitaa olla syypää se että lämppärin kennolle menevät letkut on väärinpäin.
Vesiventtiili on alemmassa lähdössä tossa autossa pikasella tutkailulla.
Kannesta tuleva letku ruuvattiin ylempään natsaan..
Täytyy tutkia lisää kun kerkeää.
Leave a comment:
-
Leave a comment: