memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tonton
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Syylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?

    Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think
    Alakiinnikkeet Menee kun käyttää molemmilla puolilla hanttarin kannaketta.
    on siirretty tehostajan reikiä jopa poraamalla kokonaan uudet reiät 10mm viereen
    Samalla siellä on kylläkin VW polo tehostin. Että tilaa on riittänyt myös toisella puolella

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Syylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?

    Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Mulla on e34 m50 tukikumit ja joku 1cm nostettu vielä prikoilla ettei ota e36 ohjausvaihteeseen kiinni.

    Sama täällä, tosin tällä hetkellä oikealla puolella vähemmän prikkoja tehostajan takia.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Mulla on e34 m50 tukikumit ja joku 1cm nostettu vielä prikoilla ettei ota e36 ohjausvaihteeseen kiinni.

    Leave a comment:


  • jmikap
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Mulla on 2-kalvoinen e9x tehostaja ja se on just täydellinen

    Millä kumeilla moottorin asennon saa parhaiten sellaseks ettei imusarja ota kiinni tehostimeen? Sais tuon mitattuakkin, mutta jos valmis vastaus olemassa, niin säästetän se vaiva.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by LauriM View Post
    Hetkeen ei ole nyt tullut foorumia luettua, mutta tuliko näihin m5x swappeihin jotain helpotuksia näiden uusien säädösten mukana? Lähinnä kiinnostaa että tarviiko uudemmat e30:set edelleen ABS:it, että saa leimattua?

    -Lauri
    Tarvii. Miks jarruista olisi tingitty, jos muuten tuli vapautuksia

    Leave a comment:


  • LauriM
    replied
    Hetkeen ei ole nyt tullut foorumia luettua, mutta tuliko näihin m5x swappeihin jotain helpotuksia näiden uusien säädösten mukana? Lähinnä kiinnostaa että tarviiko uudemmat e30:set edelleen ABS:it, että saa leimattua?

    -Lauri

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    Hyvin mahtuu tuo e39 tehostaja kunhan kääntää 180 astetta, kallistaa konetta, leikkelee hieman äänieristeitä ja tekee pienen rutun.. tuli vaan mittailuista huolimatta hitsattua liian lyhyet kierteet.


    E39 jarrupääsylinterissä on 10 ja 12mm kierteet jarruputkille, onko merkitystä kummin päin kytkee?

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    Tallilla pyöri golffin tehostajan kanssa joutilas E39 tehostaja joten en malttanut olla sovittamatta, hieman ottaa imusarjaan kiinni mutta moottoria kallistamalla tai vingulla luulisi menevän paikoilleen.





    Leave a comment:


  • vetkos garage
    replied
    Sitten pelkkä megaruutta?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Jos oot m5x koneeseen pistämässä, niin käytännnössä kaikki nuo oheiskamat on turhia.

    Leave a comment:


  • vetkos garage
    replied
    Onkos tämmösessä hintalaatu suhde kohdillaan ja onko kannattava? https://www.protoparts.fi/product/10...pander-paketti

    Leave a comment:


  • Jesse1998
    replied
    Tosiaankin, vika löytyi. Startti paskana (tai ei maadoittanut?) Toisella startilla sain koneen pyörimään.

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Originally posted by Vibex View Post
    Releet napsuttelee eikä starttaa myös jos akku on tyhjä.
    Tai jos akkukenkä on löysällä

    Leave a comment:


  • Vibex
    replied
    Originally posted by Jesse1998 View Post
    Apuja kaivattaisiin pikaisesti. Mikä vialla, kun e30 ei starttaa? Releet napsuu, mutta avaimesta kääntäessä naksahtaa vain. Moottorina m52b28 ja sähkösarja e39 muokattu (netistä löytyneen ohjeen mukaan kytketty). Ecusta on ohjelmoitu ajonesto pois Pazi88 toimesta.

    Luistoneston osat ei ole käytössä. Tarviiko ohjelmoida myös pois?
    Releet napsuttelee eikä starttaa myös jos akku on tyhjä.
    Last edited by Vibex; 29-12-2019, 23:51.

    Leave a comment:

Working...
X