mikä on momentti m50 vauhtipyörän pulteille? varmaan joku 105nm? entäs kiertokangen?
ja vielä semmonenkin että onko e36m50b25 öljypumppu eri kuin e34m50b25?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Moi
nytpä ois automaatti e36:sen vm 94 vanos.. johtosarjan purku käsillä eli pitäs automaatin piuhat purkaa pois.. Oliko se näin että kaikki automaatin piuhat sai katkoa pois vai pitikö jotain yhdistellä uudelleen tai jättää katkomatta? dme on bosch 413 loppunen..
Ainakin pari piuhaa näyttäs menevän dme:eeltä suoraan automaatin boksin pinniin 35 DKT interface ja pinniin 40 ingnition timing intervention nämä ainakin siis tulevat suoraan dmeeltä automaatin boksiin eivät oo niissä kumisissa nippuliittimissä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostMinkälaista vauriota männässä? Todennäköisesti männän hajoamiseen on joku syy, ei ne näissä varsinaista kulutuskamaa ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jynqq View PostMjoo.. startti ongelma selvisi. Oli hiukan väärässä asennossa...
Sitten tulikin uusi ongelma. Ykkösen mäntä paskana.
Pitäisiköhän pistää suoraa uusi kone kokonaan keulille vai tehdä remppa tohon..
Onko muilla ollut mäntien kanssa ongelmaa m50b25 koneella?
Leave a comment:
-
-
Mjoo.. startti ongelma selvisi. Oli hiukan väärässä asennossa...
Sitten tulikin uusi ongelma. Ykkösen mäntä paskana.
Pitäisiköhän pistää suoraa uusi kone kokonaan keulille vai tehdä remppa tohon..
Onko muilla ollut mäntien kanssa ongelmaa m50b25 koneella?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostStartti vauhtipyörä mukaan. M50 vauhtis = m50 startti. M20 vauhtis = m20 startti.
Ja siis tätä ei todellakan kuulunut ennenkuin vaihdoin lootan.
Leave a comment:
-
-
Startti vauhtipyörä mukaan. M50 vauhtis = m50 startti. M20 vauhtis = m20 startti.
Leave a comment:
-
-
minkäslainen startti pitäisi olla, kun on m50b25, ja laatikoksi vaihtui Ekolmekympistä 260Getrag? Käykö E30 starttimoottori?
Leave a comment:
-
-
Onko jollain suoraa linkkiä e30 -86 prefacelift (pyöreänmallinen liitin) ja e34 -93 m50 525 johtosarjan kaavioita. Pitäisi naittaa yhteen, mutta en ainakaan heti löytänyt siihen sopivaa sähkökaaviota. Pitääkö huomioida jotain kun automaatin johtosarja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostNeloskoneisen dieselin askit tuppaa olemaan ainakin puolet halvempia kuin kutoskoneisen bensamallin (sama perusaski), mut jos sopivaan hintaan tulee vastaan bensakoneen laatikko, niin mikä ettei.
No saksastahan noita bensan askeja saa n.700e! Tietty niit diiselin askeja saa kyl halvemmalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EMP View PostVoiteluun en ota kantaa. Mutta onhan noita käytetty joten eiköhän sen vivuston toimimaan saa. Se pyöreä tankohan pitäs olla vaan sit 10° kierretty että keppi normaali asennossa.
Mikset osta suoraan bensan 6v askia? Niin olis suoraan oikeessa asennossa.Last edited by Skarpa; 02-06-2016, 16:10.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostJos M20 Getragin tai muun väärässä kulmassa olevan laatikon asentaa M5X-moottorin perään, niin aiheutuuko vinosta asennosta haittaa laatikon voitelulle? Saako muokatun vaihteensiirtovivuston pelaamaan ihan jouhevasti ja hyvällä tuntumalla? Mietiskelen dieselin 6-v laatikkoa. Dieselkoneet taitavat olla kaikki M20 kallistuskulmalla. Laatikon pituudesta aiheutuu tietysti pientä lisäpohdiskelua, kun siirtovivustosta tulee olemattoman lyhyt.
Mikset osta suoraan bensan 6v askia? Niin olis suoraan oikeessa asennossa.
Leave a comment:
-
-
Jos M20 Getragin tai muun väärässä kulmassa olevan laatikon asentaa M5X-moottorin perään, niin aiheutuuko vinosta asennosta haittaa laatikon voitelulle? Saako muokatun vaihteensiirtovivuston pelaamaan ihan jouhevasti ja hyvällä tuntumalla? Mietiskelen dieselin 6-v laatikkoa. Dieselkoneet taitavat olla kaikki M20 kallistuskulmalla. Laatikon pituudesta aiheutuu tietysti pientä lisäpohdiskelua, kun siirtovivustosta tulee olemattoman lyhyt.Last edited by Skarpa; 02-06-2016, 11:12.
Leave a comment:
-
Leave a comment: