S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Onko teillä mahtunut moottorin johtosarjan pistoke E30 korin reiästä läpi. Totesin tossa eilen, että kun tein akkuhyllyn korvikkeen ja siihen reiän johtosarjalle vakiomitoituksella, niin eihän se M52 pistoke siitä reiästä mahdu läpi. Vai saako pistokkeesta purettua kuoret pois helposti, että mahtuu? Selviäähän nämä, kun kerkiää taas tallille, mutta kysyn nyt täälläkin.
-
Alakiinnikkeet Menee kun käyttää molemmilla puolilla hanttarin kannaketta.Originally posted by Joma View PostSyylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?
Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think
on siirretty tehostajan reikiä jopa poraamalla kokonaan uudet reiät 10mm viereen
Samalla siellä on kylläkin VW polo tehostin. Että tilaa on riittänyt myös toisella puolella
Leave a comment:
-
Syylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?
Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think
Leave a comment:
-
Mulla on e34 m50 tukikumit ja joku 1cm nostettu vielä prikoilla ettei ota e36 ohjausvaihteeseen kiinni.
Leave a comment:
-
Millä kumeilla moottorin asennon saa parhaiten sellaseks ettei imusarja ota kiinni tehostimeen? Sais tuon mitattuakkin, mutta jos valmis vastaus olemassa, niin säästetän se vaiva.Originally posted by Pazi88 View PostMulla on 2-kalvoinen e9x tehostaja ja se on just täydellinen

Leave a comment:
-
Tarvii. Miks jarruista olisi tingitty, jos muuten tuli vapautuksiaOriginally posted by LauriM View PostHetkeen ei ole nyt tullut foorumia luettua, mutta tuliko näihin m5x swappeihin jotain helpotuksia näiden uusien säädösten mukana? Lähinnä kiinnostaa että tarviiko uudemmat e30:set edelleen ABS:it, että saa leimattua?
-Lauri
Leave a comment:
-
Hetkeen ei ole nyt tullut foorumia luettua, mutta tuliko näihin m5x swappeihin jotain helpotuksia näiden uusien säädösten mukana? Lähinnä kiinnostaa että tarviiko uudemmat e30:set edelleen ABS:it, että saa leimattua?
-Lauri
Leave a comment:
-
Hyvin mahtuu tuo e39 tehostaja kunhan kääntää 180 astetta, kallistaa konetta, leikkelee hieman äänieristeitä ja tekee pienen rutun.. tuli vaan mittailuista huolimatta hitsattua liian lyhyet kierteet.
E39 jarrupääsylinterissä on 10 ja 12mm kierteet jarruputkille, onko merkitystä kummin päin kytkee?
Leave a comment:
-
Tallilla pyöri golffin tehostajan kanssa joutilas E39 tehostaja joten en malttanut olla sovittamatta, hieman ottaa imusarjaan kiinni mutta moottoria kallistamalla tai vingulla luulisi menevän paikoilleen.

Leave a comment:
-
Jos oot m5x koneeseen pistämässä, niin käytännnössä kaikki nuo oheiskamat on turhia.
Leave a comment:
-
Onkos tämmösessä hintalaatu suhde kohdillaan ja onko kannattava? https://www.protoparts.fi/product/10...pander-paketti
Leave a comment:
-
Tosiaankin, vika löytyi. Startti paskana (tai ei maadoittanut?) Toisella startilla sain koneen pyörimään.
Leave a comment:
Leave a comment: