memebuy23buy

E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maikkeli
    replied
    Ilmastoidun mallin etuhiekkapeltiin pitäis saada se ylempi muoviritilä siihen keskelle. Osanro kadoksissa, en löytänyt fanssista.

    Löytäiskö joku muu sen?

    Leave a comment:


  • KanaDimmy
    replied


    Mikäs piuha tämä on? Samasta piuha nipusta lähtee puolalle, maadotukseen ja johonkin

    auto on 320-325 swappi

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Tai kl-varaosat, merteil, schmiedmann...
    Itseasias joo! Kiitos
    Last edited by Vicious_e36; 04-07-2015, 22:02.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jvsvmvsv View Post
    Pakko kai se on sieltä kysyä
    Tai kl-varaosat, merteil, schmiedmann...

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Ootko ajatellu kysyä BMW-merkkiliikkeen varaosatiskiltä? Tästä osanumero #5: http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzt...ikid=8850&vin=
    Pakko kai se on sieltä kysyä

    Leave a comment:


  • [Raver]
    replied
    Originally posted by Att1Tude View Post
    Imuvuodot jollain cleanerilla läpi, onko täyskaasulla tehoja(jako hypännyt) remontin jälkeen IMM kiekko pyöritellä uudelleen kohilleen, imm likainen, lambdan toimivuus, hyvällä korjaamolla katella päästöjä niin selviää paljon
    Täys kaasulla on sen verran tehoja mitä tuossa nyt voi olettaa olevan, jako on tarkistettu monta kertaa. Imm kiekkoa on pyöritelty suuntaan jos toiseen. Pitänee käyä kaverin konttorilla mittailemassa kuha saa ees käymää tasasesti.

    Originally posted by Osmis View Post
    Veljen M40 röpötti, nyki ja päästöt oli taivaissa. Vika löytyi rikkinäisestä haitariputkesta joka menee imm-->imusarjaan.
    Haitari putki vaihettu 3kk sitten(uusi).

    Leave a comment:


  • Osmis
    replied
    Originally posted by [Raver] View Post
    M40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan

    Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin

    Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.

    Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.
    Veljen M40 röpötti, nyki ja päästöt oli taivaissa. Vika löytyi rikkinäisestä haitariputkesta joka menee imm-->imusarjaan.

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by jvsvmvsv View Post
    Mistä ootte ostanu lämppärin vastuksia? Oon nyt kyselly Motonetistä ja Fixukselta eikä kuulemma löydy mitään sopivaa (rekisterinumerolla) edes tilaamalla paitsi ilmastoituun versioon? e30 316i '89
    Ootko ajatellu kysyä BMW-merkkiliikkeen varaosatiskiltä? Tästä osanumero #5: http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzt...ikid=8850&vin=

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Mistä ootte ostanu lämppärin vastuksia? Oon nyt kyselly Motonetistä ja Fixukselta eikä kuulemma löydy mitään sopivaa (rekisterinumerolla) edes tilaamalla paitsi ilmastoituun versioon? e30 316i '89

    Leave a comment:


  • Att1Tude
    replied
    Originally posted by [Raver] View Post
    M40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan

    Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin

    Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.

    Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.
    Imuvuodot jollain cleanerilla läpi, onko täyskaasulla tehoja(jako hypännyt) remontin jälkeen IMM kiekko pyöritellä uudelleen kohilleen, imm likainen, lambdan toimivuus, hyvällä korjaamolla katella päästöjä niin selviää paljon

    Leave a comment:


  • väizki
    replied
    Löytyykö keltään obp pedalboksille todistusta sen olevan suunniteltu ja tarkoitettu asennettavaksi e30 mallisarjaan?

    Leave a comment:


  • Kape30
    replied
    Originally posted by [Raver] View Post
    M40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan

    Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin

    Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.

    Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.

    Imuvuoto?

    Leave a comment:


  • [Raver]
    replied
    M40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan

    Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin

    Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.

    Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.
    Last edited by [Raver]; 01-07-2015, 21:30.

    Leave a comment:


  • Matte1411
    replied
    Saakos tuota vetoakselin ulompaa niveltä purettua mitenkään, vai täytyykö purkaa sisempi ja vaihtaa suojakumi sieltä kautta?

    Leave a comment:


  • peddee e30
    replied
    m10 kaasaria oon muuttamassa ruiskuksi ja olen hommannu m10 ruiskun moottorin sähöt ja tulipahan semmone mielee että ku sulakerasialta lähtevä moottori sähköjen pyöreä liitin on kaasarista ja se ite moottorinsähköjen liitin ruiskusta ja mitä nyt on tullu katottua nii muute pinnit ois oikeilla paikoilla paitsi 4 kpl on eripaikoissa ja olen lukenu että ihmiset vaa pyöräyttää liittimen kiinni ja se alkaa toimiin. vai pitääkö alkaa muuttelee noita pinni paikkoja että alkais pelaan?

    Leave a comment:

Working...
X