Ilmastoidun mallin etuhiekkapeltiin pitäis saada se ylempi muoviritilä siihen keskelle. Osanro kadoksissa, en löytänyt fanssista.
Löytäiskö joku muu sen?
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs piuha tämä on? Samasta piuha nipusta lähtee puolalle, maadotukseen ja johonkin
auto on 320-325 swappi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostTai kl-varaosat, merteil, schmiedmann...Last edited by Vicious_e36; 04-07-2015, 22:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostOotko ajatellu kysyä BMW-merkkiliikkeen varaosatiskiltä? Tästä osanumero #5: http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzt...ikid=8850&vin=
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Att1Tude View PostImuvuodot jollain cleanerilla läpi, onko täyskaasulla tehoja(jako hypännyt) remontin jälkeen IMM kiekko pyöritellä uudelleen kohilleen, imm likainen, lambdan toimivuus, hyvällä korjaamolla katella päästöjä niin selviää paljon
Originally posted by Osmis View PostVeljen M40 röpötti, nyki ja päästöt oli taivaissa. Vika löytyi rikkinäisestä haitariputkesta joka menee imm-->imusarjaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Raver] View PostM40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan
Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin
Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.
Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jvsvmvsv View PostMistä ootte ostanu lämppärin vastuksia? Oon nyt kyselly Motonetistä ja Fixukselta eikä kuulemma löydy mitään sopivaa (rekisterinumerolla) edes tilaamalla paitsi ilmastoituun versioon? e30 316i '89
Leave a comment:
-
-
Mistä ootte ostanu lämppärin vastuksia? Oon nyt kyselly Motonetistä ja Fixukselta eikä kuulemma löydy mitään sopivaa (rekisterinumerolla) edes tilaamalla paitsi ilmastoituun versioon? e30 316i '89
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Raver] View PostM40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan
Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin
Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.
Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.
Leave a comment:
-
-
Löytyykö keltään obp pedalboksille todistusta sen olevan suunniteltu ja tarkoitettu asennettavaksi e30 mallisarjaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Raver] View PostM40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan
Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin
Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.
Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.
Imuvuoto?
Leave a comment:
-
-
M40 käy ku traktori :think Tyhjänä käy röpöttämällä sekä hieman humppaa ja tasakaasulla ajaessa nykii välillä. Täyskaasulla toimii kuten pitkääkin. Bensa haisee ihan riittävästi kun on käynnissä. Käynti muuttuu kun ottaa johdon pois tyhjäkäynti moottorilta tai ilmamassamittarilta. Ongelma ilmeni kansipahvin vaihdoin jälkeen. Vaihdettua osaa: kansipahvi, imu ja pakosarjan ja venttiilikopan tiivisteet, kaasuläppä&anturi, alipaineletkut, virranjakajankansi, ecun lämpötila anturi, bensapaineensäädin. Sekä vesipumppu ku seki päätti alkaa vuotamaan
Alakaa vähä niinku vaihtoehdot loppumaan käsiin
Imm, kampiakselin asentotunnistin, huono kuun asento? Huomenna pääsen testaamaan kaverilta toimivaa imm:ää nii saapi sen suljettua pois. Nii ja jako on kohdillaan, tarkistettu monta kertaa.
Edit: Nii ja jakopään hihna luonnollisesti vaihdettu kans.Last edited by [Raver]; 01-07-2015, 21:30.
Leave a comment:
-
-
Saakos tuota vetoakselin ulompaa niveltä purettua mitenkään, vai täytyykö purkaa sisempi ja vaihtaa suojakumi sieltä kautta?
Leave a comment:
-
-
m10 kaasaria oon muuttamassa ruiskuksi ja olen hommannu m10 ruiskun moottorin sähöt ja tulipahan semmone mielee että ku sulakerasialta lähtevä moottori sähköjen pyöreä liitin on kaasarista ja se ite moottorinsähköjen liitin ruiskusta ja mitä nyt on tullu katottua nii muute pinnit ois oikeilla paikoilla paitsi 4 kpl on eripaikoissa ja olen lukenu että ihmiset vaa pyöräyttää liittimen kiinni ja se alkaa toimiin. vai pitääkö alkaa muuttelee noita pinni paikkoja että alkais pelaan?
Leave a comment:
-
Leave a comment: