Tarkoitus tiputtaa -90 316 autoon m20b25 kone ja laatikko, ilmeisesti kardaani ei mene suoraan tuohon eli on liian pitkä? Ja perä taas ei tule kestämään? Mites etsinko typ188 perän ja meneekös vetarit siihen, eli onko noiden perien fyysisessä koossa kuinka eroja?
Tarkoitus tiputtaa -90 316 autoon m20b25 kone ja laatikko, ilmeisesti kardaani ei mene suoraan tuohon eli on liian pitkä? Ja perä taas ei tule kestämään? Mites etsinko typ188 perän ja meneekös vetarit siihen, eli onko noiden perien fyysisessä koossa kuinka eroja?
En kyllä ymmärrä miksi typ168 ei kestäisi :think ei siitä b25 moottorista nyt niin räjähtäviä voimia tule semmoisenaan etteikö kestäisi. Kaiken saa tietenkin rikottua jos käyttö on sen mukaista.
Ja kyllä typ168 ja 188 on ihan suoraan vaihdettavissa keskenään ja vetarit sopii suoraan kumpaan vaan. Ainoa huomion arvoinen seikka lienee perässä oleva nopeusanturi, joita on kahta mallia vuosimallista riippuen. Sekin tosin sopii vanhasta uuteen jos alkaa perä jumppaan
m10 laitto aamulla kovat kierrokset tiskii ja lähin ajelemaa ja ajattelin että se siitä rauhottus, vitut, hyvin pääs motaria ja oli ku vakkarilla ois ajellu
Tyhjäkäynti huutaa iha perkeleesti, eile auto toimi ihan normaalisti, hajoaako toi pierburg tollee, mitä pitää kattoo?
Suodatinkotelon alta painoin kaasarin läppää ja kierrokset laski mut tuntu että ei ihan normaalisti käy kuitenkaa, joku antaa kaasua mut MIKÄ?!
Pitäs iltapäivällä päästä kotii, ei uskalla vaimolle kertoo viel et auto hajos ku kehuin e30 sitä ostaessa ja viikon jo korjannu tuota
Kuvassa kaasuvivuston takana näkyvä valkoinen muovi"mäntä" jousella ei bouse itsekseen ylös.
Tuon kun avittaa ylös niin kierrokset pysyy aisoissa. Auton kun sammuttaa niin tuo "mäntä" laskeutuu automaattisesti alas.
Kaasuvivusto kun tuohon osuu niin kuuluu naksuntaa tulipellistä.
Missä vika että tuo ei nouse ylös? Onko tuo ryyppy vai mitä virkaa toi toimittaa?
Taisi olla hieman epätarkka kysymys.. elikkä polttimon kanta hakusessa johonka tulee abs johtosarjasta kaksi johtoa
Eikös tuo ollu ihan t5 kantanen halogeeni polttimo, jos en ihan väärin muista🤔
e39 523iA -97 e87 120d -10 e30 M-tech II v8 cabrio -93 Ex e30 325 "M-tech I" cabrio -88 Ex e30 325 M-tech II m52 -89
Ex e60 530i -03 Ex e39 528 Touring -97 Ex e39 540iA -97 Ex e36 328 Coupe -96 Ex e34 535 -91
Saako nykypäivänä E30 leimattua M30B34 turbolla ilman minkäänlaisia kikkailuja?
Lähinnä tuo iskutilavuus on ainakin ennen ollut ongelma.
Mutta kuitenkin vähän väliä tulee vastaavanlaisia projekteja vastaan, konttorikohtaista?
Aihiona toimii preface 325, 7/86 ja ABSitkin siitä kyllä löytyy. Ja luovuttajana toimisi 735 e32, 3430 cm3. Ei innostaisi M50.
Comment