Käykö E30 320is hammastanko suoraan E30 325 malliin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 nopea ohjaus
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Kytölä View PostKäykö E30 320is hammastanko suoraan E30 325 malliin?
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Posteli nyt e36 328 tehostettu hammastanko paikoillaan,mut ongelma on tämä,boori minkä lyhensin,on tangon päässä isompi n.18mm,ja e30 väliakseli (tehostamaton)mikä mulla on niin siinä ei ole ku n.14mm,mistä mallista saan tohon oikean väliakselin?perhanan palapeli..
miten nuitakin e36 väliakseleita on kahta eri mallia,mulla on kuvan vasemman puoleinen,kun tangossa oli osa 2 vielä kiinni.eli minun pitää varmaan hommata tuo oikeanpuoleinen akseli jostain,mutta mitenkähän käy tuon väliakselin toisen pään kans,sopiiko se sitte e30 rattiakseliin,jos joku osais jelpata..
Comment
-
-
Originally posted by Lep1 View Posttehostetun e30 rattiakseliko vain passaa tohon e36 ohjausvaihteesen ?
tuo e36 ohjausvaihde varmaan kannattaa ehostaa et pitääkö nuo raidetangon päät olla e36 ?Itellä e36 hammastanko+e30 raidetangot.
Last edited by Make H.; 05-10-2009, 20:40.
Comment
-
-
[QUOTE=Make H.;1794372]riippuu ihan haluaako paukuttaa noita palloniveliä tukivarsista irti QUOTE]
miksi?
mulla on ainakin koko kesän toiminu ihan hyvin ilman pallonivelten irroitustasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
[QUOTE=Tonton;1794591]Originally posted by Make H. View Postriippuu ihan haluaako paukuttaa noita palloniveliä tukivarsista irti QUOTE]
miksi?
mulla on ainakin koko kesän toiminu ihan hyvin ilman pallonivelten irroitusta
Olikohan tarpeeks epäselvästi selitetty. Sulla on sitten vissiin myös e30 raidetangot ja e36 hammastanko pelkästään?
En nyt muista onko nois e30:ssä se raidetangon pallonivel kiinni siinä tukivarressa vai raidetangon päässä? Jos tukivarressa, niin eihän sitä tietysti silloin tarvi irroittaa, mutta ulomman raidetangon siitä joutuu silti irrottaa jos haluaa käyttää e36 raidetankoja:thinkLast edited by Make H.; 27-10-2009, 18:20.
Comment
-
-
Last edited by Tonton; 27-10-2009, 18:41.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Post. No mut kuitenki pointti se että joko molemmat raidetangot e36:sta tai molemmat e30:stä kun käytetään e36 hammastankoa
.
Comment
-
-
E30 Karpiolan nopea ohjaus
Ostin e30 318is, vm.92... nopean ohjauksen Karpiolalta.
Ongelmana on: Karpiolan hammastanko päältä/mallilta pyöreä.
Kun auton oma hammastanko toisesta päästä, "kolmion mallinen".
Löydänkö jostain e30 mallista ohjausvaihdetta/koteloa joka on
tarkoitettu pyöreälle hammastangolle?? :think
Comment
-
-
e30:ssä on ilmeisesti kahta erilaista hammastankoa joista toiseen ei saa Karpiolalta nopeampaa välitystä. Kellään tietoa tästä? Vinkkiä ko. osien tunnistukseen?
Onko kellään hajua mitä katsastussetä sanoo jos hammastangon iskunvaimentimen jättää pois?
-JarnoLast edited by petrolhead; 14-05-2010, 23:05.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment