Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 nopea ohjaus
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostToisessa kolmion mallinen (johon ei saa nopeampaa välitystä) ja toisessa pyöreä. Suojakumi irti ja renkaat linkkuun niin näet kumpi siellä on.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Noni ,näin oletin mutta onpahan kuva muitakin varten jotka mahd. ihmettelee.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostOnko kellään hajua mitä katsastussetä sanoo jos hammastangon iskunvaimentimen jättää pois?
-JarnoE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Luin itse vastauksen finlexistä tuohon ohjausdampperiin eli turha kysymys
Originally posted by GOOFY View Postaken sivuilla lukee että jos se siellä on ollu uutena sitä ei saa poistaa. se on sit taas ihan eri asia mitä katsastussetä siihen sanoo. ite meinasin että jättäisin sen pois mutta saattaahan sillä olla paljon huonompi ajaa ilman sitä, joten laitoin uuden. bmw:n tiskiltä löyty, 84e2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostLuin itse vastauksen finlexistä tuohon ohjausdampperiin eli turha kysymys
Huonompi ja huonompi.. erilainen ainakin. Se kumminkin painaa huimat 0,7 kg hiluineen. Voisin kuvitella että ratti pääsee iskemään ranteille kun tuo ei ole hidastamassa. Mun mielestä tosin on hyväkin juttu että se mitä kumin ja asvaltin välissä tapahtuu , välittyy rattiin mahdollisimman hyvin. Ajattelin kanssa koittaa ilman , sitten joskus .E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Posteipä ole tullu ajettua ihan uudella e30:llä, joten hankala sanoa miten se ohjaus on toiminu uutena. ei tuossa vaihtamassani iskarissa ollu enää mitään eloa... ei kai se mitään ranteille lyö ilman iskaria, mutta ratti tärisee varmasti tosi hervottomasti...Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEihän tuota iskaria oo edes kun 4-sylinterisissä? Vaikuttaako se kevyempi keula niin paljon että aiheuttaa tärinöitä tuon puuttuminen:thinkLast edited by GOOFY; 16-05-2010, 22:33.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Postvois luulla että ohjaustehostetuissa ei tarvitse tuota iskaria. mut on kai kutos koneisiakin ilman tehostajaa, jolloin niissä on iskari? mut eikai tehostetuissa enää ole iskaria?:thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by jkan View Post
Comment
-
-
Nostellaas vanhaa. Tehostin pitäisi saada talveksi tohon kolmekymppiin.
Mites noi sähköiset tehostimet, aika paljon käytetty vissiin jonkun corsan sähköistä tehostinta, onko tästä kellään mitään tietoa? Ja mites toi nopea ohjaus, saako niitä nykyään ostaa jostakin ja toimiiko ilman tehostinta järkevästi?F31 335dx m-sport
Ex F10 535d m-sport
Ex E30 325i
Ex E36 325td
Ex E30 320i
Comment
-
Comment