Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • afafaf
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1144
    • Tornio

    Originally posted by -Dobermann- View Post
    Vittu, nyt ihan oikeeti semmonen fiilis että polttoon koko paska ...
    Sitä myö siinä mulkkailtiin jukankin kanssa ja ihmeteltiin, mutta kerta niissä kaikissa papereissa luki ihan ne mitä olin tilannukin niin ei sitten uskallettu epäillä sen enempää. Jos tohon vaan nakkais ton 2.8:sin kampuran ja niillä mentäis

    paljonko tuo mäntä on alempana lohkosta?kanki on lyhyt,,pukkaa 2.8 kampura niin paranee ainaki..mut riittääkö sekään...

    Comment

    • Tonton
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 9101
      • Raisio

      Originally posted by -Dobermann- View Post

      Minkähän merkkiset nää on? tosin en tiiä auttaako jos kerta pitäs olla 135mm eli mulla joku muu sitten mättää...
      mitkähän lie BMW:n tuotteet

      vanoksellisen orkkis veivit 270tkm rullattu.
      kunnosta ei ole vielä tietoa kun on lohkossa paikallaan
      sigpic
      M-B Vito -22
      Transit Custom -18
      Yamaha vx ho cruiser -22
      Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
      [email protected]

      Comment

      • -Dobermann-
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2002
        • 1021
        • Jyväskylä

        Originally posted by afafaf View Post
        paljonko tuo mäntä on alempana lohkosta?kanki on lyhyt,,pukkaa 2.8 kampura niin paranee ainaki..mut riittääkö sekään...
        Tässä vähän paremmat kuvat! Liekkö ois kuitenkin 130mm kanki, pitää vaan purkaa tuo moottori ja silmäillä.
        Attached Files

        Comment

        • afafaf
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 1144
          • Tornio

          oos nuo männät wisecot?vai,ja paljonko makso?onhan niissä lakikorkeus varmasti oikea..aika matalat on rutut tuolla kokoonpanolla.....

          Comment

          • -Dobermann-
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 1021
            • Jyväskylä

            Originally posted by afafaf View Post
            oos nuo männät wisecot?vai,ja paljonko makso?onhan niissä lakikorkeus varmasti oikea..aika matalat on rutut tuolla kokoonpanolla.....
            Cp-pistonsin männät, 8.5 pitäs tulla noilla puristuksiksi.

            edit: tilasin suoraan jenkeistä, männät+eaglen veivit maksoi ~1200€ kaikkineen.

            Comment

            • Pornis SP edition
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2002
              • 870
              • Kemi kity

              Originally posted by -Dobermann- View Post
              Cp-pistonsin männät, 8.5 pitäs tulla noilla puristuksiksi.

              edit: tilasin suoraan jenkeistä, männät+eaglen veivit maksoi ~1200€ kaikkineen.
              Ei ollu kyllä pahan hintaset, mulla makso pelkät männät enemmän Toki ne on ihan omaa desingiä by 1K Motorsport.
              We Race You Win?
              328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
              Official Member of BTCF-SaunaTeam
              Official Member of Team RWD

              Comment

              • afafaf
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 1144
                • Tornio

                Originally posted by -Dobermann- View Post
                Cp-pistonsin männät, 8.5 pitäs tulla noilla puristuksiksi.

                edit: tilasin suoraan jenkeistä, männät+eaglen veivit maksoi ~1200€ kaikkineen.

                ei ollu tosiaan kalliit,niin dollarin kurssihan on mitä on..sieltähän niitä saa edullisesti..tuleeko tohon tullimaksuki mukaan...vai tuleeko se vielä erikseen,oos sulla osotetta,vois itekki käydä vilkuilleen...vai tilasiks ebayn kautta??

                Comment

                • -Dobermann-
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2002
                  • 1021
                  • Jyväskylä

                  Originally posted by Pornis SP edition View Post
                  Ei ollu kyllä pahan hintaset, mulla makso pelkät männät enemmän Toki ne on ihan omaa desingiä by 1K Motorsport.
                  No ei, mutta perkele jos lähettelevät vääriä osia niin ihan sama vaikka ilmaseks sais jos niillä ei mitää tee .

                  Originally posted by afafaf View Post
                  ei ollu tosiaan kalliit,niin dollarin kurssihan on mitä on..sieltähän niitä saa edullisesti..tuleeko tohon tullimaksuki mukaan...vai tuleeko se vielä erikseen,oos sulla osotetta,vois itekki käydä vilkuilleen...vai tilasiks ebayn kautta??
                  http://www.vacmotorsports.com/ tuolta tilasin, homma toimi sinällään todella hyvin. Eivät suositelleet noita Eaglen veivejä, mutta suostuivat kuitenkin semmoset mulle hommaamaan. Koko roska oli tuon 1200€, tullia maksoin jonkun +100€, olivat mukavina poikina laittaneet paketin hinnaksi 700$, oikea hinta oli 1700$ joten tullissa säästin. Nythän kurssi on hiukan noussut siitä mitä se kesällä oli.

                  Comment

                  • Soiled
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 3216
                    • Mystinen Kuopio

                    Originally posted by -Dobermann- View Post
                    Tuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...

                    Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
                    Ja vielä erikseen vanoksellinen kone, eroaa mm. kiertokankien pituudessa vanoksettomaan 140mm-->135mm.
                    Aika alas jää kyllä männät
                    Mystinen.Fi @ FB
                    IG @tarmohanninen
                    http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                    Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                    Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                    Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

                    Comment

                    • jmp2002
                      BTCF Member
                      • Oct 2003
                      • 5727
                      • Rovaniemi

                      Onko männät nämä? (KLIK)
                      Jos on niin nuihinhan on tarkoitettu vanos mallin 140mm veivit..
                      E30 325i Touring -89
                      E30 325i touring -88 m50tbo
                      G20 330e M-Sport -20

                      Comment

                      • -Dobermann-
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2002
                        • 1021
                        • Jyväskylä

                        Originally posted by jmp2002 View Post
                        Onko männät nämä? (KLIK)
                        Jos on niin nuihinhan on tarkoitettu vanos mallin 140mm veivit..
                        Alkaa siis homma selvitä.

                        Ei tuo linkki ainakaa mulla ihan pelannu, mutta kun itse selasin niin näköjään antaa 140mm veivit noihin mitä sillon ei siellä suoraan sanottu. Eli ovat laittaneet mulle väärän veivit noihin mäntiin =135mm. Pitää laittaa sinne postia vaikkei mitään hyödytäkkään. Mitähän tapahtus jos tohon nyt kylmän viileesti löis 2.8 kampuran :think:? Pääsis kuitenkin halvemmalla kun ostaa uudet veivit.

                        Comment

                        • Jukka81
                          BTCF Member
                          • Nov 2002
                          • 1176

                          Mäntä luonnollisesti nousee 4,5mm ylemmäksi, jos vaihdat kampiakselin 75mm->84mm iskuiseen.
                          -E30 325i M-TechII Turbo
                          -E39 528iA M-Sport
                          -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

                          Comment

                          • afafaf
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2004
                            • 1144
                            • Tornio

                            vaihdelaatikon vetolaipasta

                            meneekö suoraan zf ison vetolaipan tilalle getragin pieni..?tai sitte jos jostain vehkeestä sais sovitettua kardaanin etupään,onko nuissa se booriosa kardaanin keskellä sama kaikissa

                            Comment

                            • M325i
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 1529
                              • Etelä-pohjanmaa

                              Originally posted by afafaf View Post
                              meneekö suoraan zf ison vetolaipan tilalle getragin pieni..?tai sitte jos jostain vehkeestä sais sovitettua kardaanin etupään,onko nuissa se booriosa kardaanin keskellä sama kaikissa
                              Ei kuulemma mene.
                              E30 ja E46 ///M

                              Comment

                              • Osku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2005
                                • 3324
                                • Kouvola,Pilkanmaa

                                Originally posted by afafaf View Post
                                meneekö suoraan zf ison vetolaipan tilalle getragin pieni..?tai sitte jos jostain vehkeestä sais sovitettua kardaanin etupään,onko nuissa se booriosa kardaanin keskellä sama kaikissa
                                Ei mene.. booritus laatikoissa ilmeisesti erilainen.
                                Mulla ei oo tallilla tohon laippaan käypää hylsyä (tarvis olla sorvattu että mahtuu väliin),että voisin kokeilla tota hommaa.

                                E30 324td kardaanin etupätkässä on tuo iso rättinivel ja sitten löytyy myös 325E:sta ja M3:sta tuo iso laippanen kardaani.

                                E36 kardaanissa taas menee tuo kannakelaakeri eripäin eli etupään pätkässä ei ole laakeri kiinni vaan etupätkä voidaan irrottaa niin että loppupää pysyy ylhäällä laakerin varassa.Toisin kun E30

                                Tietty jos yrittäisi soveltaa ton E36 kardaanin kokonaan tohon ja vaihtaisi siihen vaan E30 tukilaakerin,booritus on sama molemmissa ja perän laippa.

                                E36 325i ZF laatikolla olevan kardaanin mitta olis hyvä tietää niin voisi spekuloida että saisko sen sovellettua suoraan tohon E30:iin kiinni.
                                Muistaakseni oli pidempi toi 36:n kardaani kokonaismitaltaan joten sen joutuisi lyhentämään että sopii..

                                kumpi nyt sitten olisikaan fiksumpaa lyhentää kardaania vai vaihtaa laippa ?

                                Mutta E36 328i kardaani käy suoraan,noita taas ei joka paikasta löydy

                                Realoemista vaan vertailemaan kardaanin mittoja.
                                E30 24V 5D "Vakio"

                                Originally posted by ///Make
                                1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎