Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostNo nii, näinhän se voi aueta. Nyt tiedän, ei ole koskaan itseltä hajonnut, vielä....
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostJaa no sitten. Hansikaslokero kiinni, kahva tipotiessään. Raakaa voimaa?
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostOnko aihetta epäilyyn siihen että minun e21:ssa on 1,8?
Öljynvaihdon yhteydessä bongasin vanhemman mallisen diagnostiikkapistokkeen
Mistähän päin lohkosta saa katsottua mikä mylly siellä pyörii?Last edited by T3; 12-06-2012, 22:57..
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostAlkuperäinenhän siinä pyörii
Onko tosiaan huoltonäyttöä vai ''muistilevyä'' varten pistoke?
Vai mitä varten?.
Comment
-
-
Vitut se tankki lopettanu falskaamista. Miten noihin huohotusletkuihin pääsee helpoiten käsiksi? Takapenkin alle tulevat letkujen päät ovat kuivia, eli kysymys koskee näiden letkujen toista päätä. Mihin menee, miten pääsee, miksi näin ja kuka maksaa?I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Kysytääs viisaammilta;
Olin autonostoreissulla, koneena m10b18 k-jetti pienellä virillä, mm. jyrkempi nokka, portattu kansi jne. Noh, juuri leimattu auto tulille ja koeajolle. Taajamassa kulki ok 50-60km/h, moottoritielle kiihdytettäessä löi putkesta tienoon täyteen valkoista savua kuin taikurin teltassa konsanaan.
Noh, auto tiensivuun ja ihmettelemään, kone kuulostaa käyvän ok, mutta moottoriöljyä puskee pakoputken ja kartiofiltterin kautta pihalle, kuin myös tupruttaa valkoista nyt tyhjäkäynnilläkin. Nilkuttaen takaisin myyjän puheille, jolla auto on ollut seisonnassa syystalvesta saakka. Myyjä kertoi tarkistaneensa juuri öljyt ja lisänneensä kun mittatikusta oli tulkinnut öljyn olevan vähissä. Oli kuulemma "reippaanlaisesti" lisännyt. Siinä sitten imettiin mittatikkuaukon kautta 1,5 -2 litraa öljyä vatiin ja auto käyntiin. Tyhjäkäynnillä savutus pikkuhiljaa katosi, kuin myös annettaessa kunnolla kierroksia. Myyjän mukaan nyt toimii ja kovaa ajoa vaan!
Noh, uusi lenkki heittämään, taajamassa taas ok, mutta sama savushow alkoi sen kerran kun moottoritielle kiihdytin. Nyt lisäksi alkoi pukata valkoisen savun jälkeen jo sinistäkin, kun annoin kunnolla kierroksia tyhjäkäynnillä. Ylläyttäen veto alkoi katkomaan ja rauhallisesti savuvana perässä ajelu takaisin myyjän luo, avaimet käteen, kiitos ja hei.
Mutta jäi mietityttämään jotta mikähän autolle tuli. Kannentiivistekö? Vai voiko reilu moottoriöljyn lisäys aiheuttaa ko. oireet? Mitähän tuolle koneelle tulisi tehdä, tai mitä siitä pitäisi tutkia jos tuosta vielä jatkaisi kaupanhierontaa?E21, E30, E36, E84
½ R89/146, G20
Comment
-
-
Originally posted by FinCode View PostMitähän tuolle koneelle tulisi tehdä, tai mitä siitä pitäisi tutkia jos tuosta vielä jatkaisi kaupanhierontaa?
mutta jos hinta enemmän kuin kohdallaan ks menopelin kanssa, peukalo löytyy kutakuinkin oikeasta paikasta, ja intoa riittää niin miksi ei, on noita paskemmistakin lähdetty rakentamaan, näitä kun ei enää uusia saa kaupasta.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Comment