Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postjos laittaa tuon M20 vauhtiksen ja kytkimen tuon M50 jatkoksi,
niin mitä muuta pitikään vaihtaa? startti?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by bmw thyyning View Postmites toi bensansaanti pitäs toteuttaa kun auto 316 kaasari mihin m50 menossa tarviiko koko tankki vaihtaa jne jne vai mitä tietääkö joku ?
Comment
-
-
vaihdevivusto
muistaako kukaan ulkoa mikä vaihdevivusto käy pituudeltaan m50+zf laatikon kanssa tohon e30:iin, mulla on e34 sen vivusto ja se on liian pitkä. ??
sitten mikä kardaani tonne käy bolt on ? 324td ja m3 joo mut mitäs muita variaatioita oli ?
mulle saa tarjota noita osia sekä lisäksi e21 jarrutehostinta !!
ja kyllä olen käyttänyt searchia ja lueskellut 2 viikkoa juttuja netistä, mutta jos joku ystävällinen persoona joka TIETÄÄ jaksais vastailla mun tyhmiin kysymyksiinE39 530d
E61 530d 331hp/820nm
700 ls -64
E30 325i m50
Comment
-
-
Originally posted by bmw thyyning View Postmuistaako kukaan ulkoa mikä vaihdevivusto käy pituudeltaan m50+zf laatikon kanssa tohon e30:iin, mulla on e34 sen vivusto ja se on liian pitkä. ??
sitten mikä kardaani tonne käy bolt on ? 324td ja m3 joo mut mitäs muita variaatioita oli ?
ja kyllä olen käyttänyt searchia ja lueskellut 2 viikkoa juttuja netistä, mutta jos joku ystävällinen persoona joka TIETÄÄ jaksais vastailla mun tyhmiin kysymyksiin
noiden lisäksi eta ja ite tehty kardaani
ei ole tehostinta etkä sinäkään tarvi kun loveat siihen imusarjaan sopivan kolonsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmikä on sopiva kolo? kun tuntuu ettei se ihan pikku lovella sinne mahdu..
käy kattoo emp:ltä tai samoilla tulilla haet siltä sen valmiinsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by bmw thyyning View Postmuistaako kukaan ulkoa mikä vaihdevivusto käy pituudeltaan m50+zf laatikon kanssa tohon e30:iin, mulla on e34 sen vivusto ja se on liian pitkä. ??
ja kyllä olen käyttänyt searchia ja lueskellut 2 viikkoa juttuja netistä, mutta jos joku ystävällinen persoona joka TIETÄÄ jaksais vastailla mun tyhmiin kysymyksiin
Myös e36 kardaani (6cyl?) käy kuhan vaihtaa keskilaakerin e30:stä.
Noita sopivia tehostimia löytynee myös mk1 golfista, jostain polosta jne. e21 tehostimella jää imusarjaan väliä n. 5-10mm.
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postmahtuu mahtuu leikkaat niin kauan että riittää.
käy kattoo emp:ltä tai samoilla tulilla haet siltä sen valmiin
tosta meinaa privailinkin aikaisemmin, mutta kaatui siihen, kun luulen että se ahdistaa?E70 X5 30d
Comment
-
-
tuohan voi tiputtaa huipputehoja mutta parantaa vaantökäyrää
mutta tusta nyt näkee hyvin millaisen kolon voit tehdä siihen omaasisigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
[email protected]
Comment
-