S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bemssi
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Hah. 90% m50 koneista on Vähäpäästöisiä
    Hyvä homma! Katsuri vaan pelotteli, no sinne ei tarvi mennä muutos katsastamaan! Äijä väitti, että pitäis tuulitunneliin viedä päästöjä ottaa. Koska pitäisi ajaessa mittaa

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    kävin konttorilta kyselemässä tuosta m50 vaihdosta autooni. Sanoivat, että ei saa vaihtaa koska autoni on vähäpäästönen -90 :think

    Täytyykö vaihtaa kontttoria vai onko tosiaan näin ettei saa vähäpäästöistä 325 muutettua m50 mottilaiseksi?

    Pikkasen pisti kyrpimään, kun kaikki swappi osat hommattu. Tietenkin olis voinu etu käteen käydä kyselee
    Hah. 90% m50 koneista on Vähäpäästöisiä

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    kävin konttorilta kyselemässä tuosta m50 vaihdosta autooni. Sanoivat, että ei saa vaihtaa koska autoni on vähäpäästönen -90 :think

    Täytyykö vaihtaa kontttoria vai onko tosiaan näin ettei saa vähäpäästöistä 325 muutettua m50 mottilaiseksi?

    Pikkasen pisti kyrpimään, kun kaikki swappi osat hommattu. Tietenkin olis voinu etu käteen käydä kyselee
    Vaihda konttori.

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    kävin konttorilta kyselemässä tuosta m50 vaihdosta autooni. Sanoivat, että ei saa vaihtaa koska autoni on vähäpäästönen -90 :think

    Täytyykö vaihtaa kontttoria vai onko tosiaan näin ettei saa vähäpäästöistä 325 muutettua m50 mottilaiseksi?

    Pikkasen pisti kyrpimään, kun kaikki swappi osat hommattu. Tietenkin olis voinu etu käteen käydä kyselee

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by Daa Daa View Post
    Viikon kesti omani kun tulppasin tasonsäädön lähdön, sitten tuli öljyt pihalle akselin stefan välistä.
    Kiitoksia! Pitää siis katella tuohon "tavallinen" pumppu tilalle.

    Leave a comment:


  • Daa Daa
    replied
    Originally posted by vaappu View Post
    pahin tilanne mikä on melko todennäkönen halkeaa. Tai pumppu muute räjähtää..
    Yks kaveri teki saman mersun pumpulle , poks ja roskiin.
    Viikon kesti omani kun tulppasin tasonsäädön lähdön, sitten tuli öljyt pihalle akselin stefan välistä.

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Originally posted by Julle View Post
    Mitä tapahtuu jos sen tulppaa ja rysäyttää tulille?
    pahin tilanne mikä on melko todennäkönen halkeaa. Tai pumppu muute räjähtää..
    Yks kaveri teki saman mersun pumpulle , poks ja roskiin.

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by bimmerrr View Post
    Sopiiko e36 tolppiin e30 yläpäät? ja onko joku pistänyt joskus e36 tolpat e30, jos on niin miten on toteutettu se?


    Tuola on puitu kovasti sitä asiaa.

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by Julle View Post
    Mitä tapahtuu jos sen tulppaa ja rysäyttää tulille?
    Veikkaisin että nostaa paineita huolestuttavasti..
    Originally posted by bimmerrr View Post
    Sopiiko e36 tolppiin e30 yläpäät? ja onko joku pistänyt joskus e36 tolpat e30, jos on niin miten on toteutettu se?
    muistelisin että joku suunnitteli projektiinsa tekevän uudet reijät e36 yläpäille sinne iskaritorniin..en sit tiiä toimiiko käytännössä mutta onhan noita e36 tolppia laiteltu e30:hin

    Leave a comment:


  • bimmerrr
    replied
    e36 säädettävät etutolpat e30

    Sopiiko e36 tolppiin e30 yläpäät? ja onko joku pistänyt joskus e36 tolpat e30, jos on niin miten on toteutettu se?

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by vaappu View Post
    Mutta ÄLÄ missään nimessä tulppaa sitä ylimääräistä !! Laita vaikka kuulerin läpi ,tai sitten säiliöön takas... Parempi ois kun vaihtasit normi pumpun...
    Mitä tapahtuu jos sen tulppaa ja rysäyttää tulille?

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Mutta ÄLÄ missään nimessä tulppaa sitä ylimääräistä !! Laita vaikka kuulerin läpi ,tai sitten säiliöön takas... Parempi ois kun vaihtasit normi pumpun...

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by -Jarno- View Post
    Ei niitä muistaakseni väärin saa kun banjot on erikokoisia?
    No niinpäs näyttää! 16mm ja 14mm. Tämäpä selvä, kiitos ja anteeksi.

    Leave a comment:


  • -Jarno-
    replied
    Originally posted by Julle View Post
    Ei tässä nyt ihan noin vajakkeja olla. Kumpaan pumpun liittimeen säiliöltä ja kumpaan hammastangon liittimeen pumpulta???
    Ei niitä muistaakseni väärin saa kun banjot on erikokoisia?

    Leave a comment:


  • Julle
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    säiliöstä öljy pumpulle, pumpulta paineletku hammastankoon ja tangolta paluu säiliöön
    Ei tässä nyt ihan noin vajakkeja olla. Kumpaan pumpun liittimeen säiliöltä ja kumpaan hammastangon liittimeen pumpulta???

    Leave a comment:

Working...
X