Originally posted by grab_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by grab_ View Posttuossahan ne tärkeimmät varmaan..lisäksi olis hyvä olla moottorista jotain infoa..kauppakirja tai luovuttaja auton tietoja..Originally posted by jmp2002 View Postmyös painoja olisi hyvä olla..
ja auto josta kone tuli ei oo ollu moneen vuoteen kilvissä poistettu sillo ku oli itellä mahdollisuus ja mulle tuli kilvettömänä ja korikin on jo paalattu niin ei saa runkonumeroakaan
nyt pitää jostain metästää kori mistä mahdollisesti sais runkonumeron
konttorilla punnittiin tuo. muuttuu 4 paikkaseksi :think onkos muilla sama?Nissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Originally posted by BMW323 View Postjoo pitää vielä olla pari lappua mitä tulostella ja sitten saaha jostain lappua tai jotain koneesta
ja auto josta kone tuli ei oo ollu moneen vuoteen kilvissä poistettu sillo ku oli itellä mahdollisuus ja mulle tuli kilvettömänä ja korikin on jo paalattu niin ei saa runkonumeroakaan
nyt pitää jostain metästää kori mistä mahdollisesti sais runkonumeron
konttorilla punnittiin tuo. muuttuu 4 paikkaseksi :think onkos muilla sama?Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View PostRiittää että on joku kuitti että olet ostanut moottorin ja mistä mallista se on..
ja ei täällä ois tuommonen riittäny piti olla joko rek numero tai runkonumero.
ei etes ois riittänyt että laitaa lappuihin että omaa varastoaNissan Stagea NM35 -01
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
konttorilla punnittiin tuo. muuttuu 4 paikkaseksi :think onkos muilla sama?[/QUOTE]
Mulla muuttu 2-paikkaiseksi Kanta auto oli 316 vuosimallia 86... Hillitysti hifiä ja e36 lepakkopenkit ainoana painon lisääjänä tekniikan lisäksi...
Eipä tuo haittaa mutta olis se kiva saada edes 4 paikkaseksi jos joskus sattuis pari ylimäärästä minihameista neitiä poimiin kyytiine30 m50b25 -86
Toyota Carina E -95
Comment
-
-
Originally posted by Dark angel View PostMulla muuttu 2-paikkaiseksi Kanta auto oli 316 vuosimallia 86... Hillitysti hifiä ja e36 lepakkopenkit ainoana painon lisääjänä tekniikan lisäksi...
Eipä tuo haittaa mutta olis se kiva saada edes 4 paikkaseksi jos joskus sattuis pari ylimäärästä minihameista neitiä poimiin kyytiin
mulla on tuo oma -85 316
poppia ei oo vielä muutakuin vanha sonyn soitin ja takana erkka
ja eikös se sitten riitä yks minihameinen?Nissan Stagea NM35 -01
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Suositelkaapas hyvä pakoputki.
Ja kohtuuhintainenkin, ei ainakaan paljoa yli 500€.
Vaatimuksia lähinnä sidettävä äänen voimakkuus ja sellainen istuvuus ettei kolista ja saa kiinni ettei roiku.
Ebaysta katselin että m3 tarvikeputki olisi alle 400€ ja sitä varten jo etulaipankin hommasin, mutta olisiko toista mielipidettä?
Ja autossa tosiaan on m50 nv ja valusarjat "joillakin" etuputkilla, eli liitos on jokatapauksessa vähän sävellettävä.
Toinen alkukäyrä menee turhan liki tukivarren takahelaa.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View Post
Toki Martelius varmaan toimitaisi myös kaksiputkisen änkkärin jos kysyisi.Olli.
Comment
-
-
Kaverilla on e30 m50nv setissä fulda steelin rosteri etu setti, mulla omassa katiskassa nyt tuo setti lainassa. 2sisään etu vaimentajalle ja siitä yhtenä 3".
Taakse menee 3" ränninä ja takana on simons suora vaimennin, tuon kun vaihtaisi kiertäväksi pöntöksi niin olis bueno...
Mutta asian ydin nuo kiina rosteri setit jossa on pitkät primääri putket sopii e30 m50 settiin kivuttomammin kuin e36 tai e34 johon ovat tarkoitettu. Kerran e36 laittaneena jossa oli ilmastointi. Tosi ankea homma oli.mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
Comment