Announcement

Collapse
No announcement yet.

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw89
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2010
    • 563
    • Ulvila

    jahas taas takapakkia projektissa, ilmeisesti joutuu taas repiin imusarjaa pois

    alhaalta päin nyt tuli zoomailtua autoa, niin huomasin että ylempi lämppärin letku makaa ihan läjässä päin imusarjaa

    mitähän tähän kehittäis
    -E30 "316i"

    ex. e46 328i,

    Comment

    • Tonton
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 9101
      • Raisio

      Originally posted by bmw89 View Post
      jahas taas takapakkia projektissa, ilmeisesti joutuu taas repiin imusarjaa pois

      alhaalta päin nyt tuli zoomailtua autoa, niin huomasin että ylempi lämppärin letku makaa ihan läjässä päin imusarjaa

      mitähän tähän kehittäis
      Nosta konetta
      sigpic
      M-B Vito -22
      Transit Custom -18
      Yamaha vx ho cruiser -22
      Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
      [email protected]

      Comment

      • Make H.
        BTCF Member
        • Jul 2006
        • 1278
        • Kokkola

        Originally posted by bmw89 View Post
        jahas taas takapakkia projektissa, ilmeisesti joutuu taas repiin imusarjaa pois

        alhaalta päin nyt tuli zoomailtua autoa, niin huomasin että ylempi lämppärin letku makaa ihan läjässä päin imusarjaa

        mitähän tähän kehittäis
        Itellä ollu kans ylempi lämppärin letku iha kiinni imusarjassa jo 4 vuotta ja meno jatkuu ...tosin ei se läjässä mitenkään oo. Konetta kannattaa vähän nostaa jos iha läjäs makaa mutta en näkis että muuten mitään ongelmaa on vaikka se siihen vähä vastaaki....vänkärin puolellehan se kone vejättää:think....

        Comment

        • bmw89
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2010
          • 563
          • Ulvila

          Originally posted by Make H. View Post
          Itellä ollu kans ylempi lämppärin letku iha kiinni imusarjassa jo 4 vuotta ja meno jatkuu ...tosin ei se läjässä mitenkään oo. Konetta kannattaa vähän nostaa jos iha läjäs makaa mutta en näkis että muuten mitään ongelmaa on vaikka se siihen vähä vastaaki....vänkärin puolellehan se kone vejättää:think....
          joops, eivaan oo enään noissa m50 kannatin kumeissa kierrettä, pistää enempää prikkoja.. eli tarttee varmaan imusarja ottaa pois ja kattella mitä siihen kehittäis

          eikös letkut kuiteski tule näin päin
          -E30 "316i"

          ex. e46 328i,

          Comment

          • Tonton
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 9101
            • Raisio

            Originally posted by bmw89 View Post
            joops, eivaan oo enään noissa m50 kannatin kumeissa kierrettä, pistää enempää prikkoja.. eli tarttee varmaan imusarja ottaa pois ja kattella mitä siihen kehittäis

            eikös letkut kuiteski tule näin päin
            http://aijaa.com/rXKZ3T
            Miksi pitää käyttää niitä m50 kumeja?
            On niitä korkeampiakin
            sigpic
            M-B Vito -22
            Transit Custom -18
            Yamaha vx ho cruiser -22
            Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
            [email protected]

            Comment

            • Bansku
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2011
              • 1493
              • Savo

              Eli mitähän nyt pitää ottaa huomioon kun meinasin että tohon m50:in perään, m20b20 vauhtipyörä, kytkin tulis kanssa asetelmineen m20:in, m20:in startti, ja laatikkokin olisi tulossa getrakin 260 ja tämäkin laatikko on siis m20:in perästä, laatikonkannake siis vaatii muutoksia, mitenkäs vaihekeppi ja kardaani?

              Comment

              • Tonton
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 9101
                • Raisio

                Originally posted by Bansku View Post
                Eli mitähän nyt pitää ottaa huomioon kun meinasin että tohon m50:in perään, m20b20 vauhtipyörä, kytkin tulis kanssa asetelmineen m20:in, m20:in startti, ja laatikkokin olisi tulossa getrakin 260 ja tämäkin laatikko on siis m20:in perästä, laatikonkannake siis vaatii muutoksia, mitenkäs vaihekeppi ja kardaani?
                Siirtäjä tankoa joutuu vääntämään kieroksi jotta keppi on suorassa
                sigpic
                M-B Vito -22
                Transit Custom -18
                Yamaha vx ho cruiser -22
                Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                [email protected]

                Comment

                • Bemssi
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2010
                  • 872
                  • Kerkkoo

                  Originally posted by Tonton View Post
                  Miksi pitää käyttää niitä m50 kumeja?
                  On niitä korkeampiakin
                  Mitkä kumit on nyt ne kaikista järkevimmät? ettei tarttis prikkoja hirveästi vääntää väliin. Ja mistä olette niitä hankkinut-?

                  Comment

                  • Tonton
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 9101
                    • Raisio

                    sigpic
                    M-B Vito -22
                    Transit Custom -18
                    Yamaha vx ho cruiser -22
                    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                    [email protected]

                    Comment

                    • Bemssi
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2010
                      • 872
                      • Kerkkoo

                      Tarkennan vielä, että kummat siis ovat järkevämmät 535 vai e34 m50? onko hirveästi edes eroa?

                      Comment

                      • Pazi88
                        Moderator
                        • Jan 2007
                        • 11043
                        • Oulu

                        Rakenteeltaan samanlaiset umpikumi mötykät ne on kummatkin. 535 versio taitaa vaan olla hieman korkeampi. Itse kuitenkin päädyin m50 versioon, koska niitä sai suoraan varaosatiskiltä pikkurahalla.

                        Instagram, YouTube kanava
                        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                        Comment

                        • Bemssi
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2010
                          • 872
                          • Kerkkoo

                          Originally posted by Pazi88 View Post
                          Rakenteeltaan samanlaiset umpikumi mötykät ne on kummatkin. 535 versio taitaa vaan olla hieman korkeampi. Itse kuitenkin päädyin m50 versioon, koska niitä sai suoraan varaosatiskiltä pikkurahalla.
                          Tätä tietoa juuri kaipasin! päädyn siis itsekin varaosatiskiltä hakemaan m50 kumit, kiitos vastauksesta!

                          Comment

                          • Lähtis
                            BTCF Member
                            • Dec 2010
                            • 269
                            • Toijala

                            Originally posted by Bemssi View Post
                            Tätä tietoa juuri kaipasin! päädyn siis itsekin varaosatiskiltä hakemaan m50 kumit, kiitos vastauksesta!
                            Prikkojen kanssa voi joutua vielä pelaan noitten kumien kanssa. Itsellä jäi ainakin sisäkennon ylempi putki suoraan päin imusarjaa.
                            BMW e30 320i m50b25+holset -86
                            Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
                            Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)

                            Comment

                            • Bansku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2011
                              • 1493
                              • Savo

                              Minkäs korkuiset ne käypäset kumit on. Itse ajattelin ostaa ihan yleismalliset kumit se verta halvempia taitaa olla

                              Comment

                              • Julle
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2002
                                • 659
                                • Oulu

                                Originally posted by Julle View Post
                                Tarviikos tuo ohjaustehostimen öljy mitään jäähdytystä? Kun nuissa e36:n ja e34:n letkuissa näyttäis olevan ilmeisesti jäähdytystarkoitukseen tehtyjä "ylimääräisiä" mutkia, niin kuinka kipeästi niitä oikeasti tarvitaan e30/m50 paketissa? En muista oliko e30 325i tehostajan öljykierrossa mitään sen kummempaa jäähdytystä...
                                Anybody..? Ja mitenkähän nuo letkut nyt sitten kytketään kun mulla on tehostajan pumpussa 3 lähtöä letkuille?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎