Mitenkä olette toteuttaneet tuon e21 jarrutehostimen tangon lyhennyksen? Sitä tankoa ei varmaan saa purettua siitä tehostimesta irti?
Minä katkasin sopivan pituiseksi ja tein tuon m10 kierteen tankoon sekä suurenkin haarukan kierteen m10. Hyvin kestää! Ainut ongelma e21 tehostajan kanssa, että jarrupoljin on suht jämäkkä
Minä katkasin sopivan pituiseksi ja tein tuon m10 kierteen tankoon sekä suurenkin haarukan kierteen m10. Hyvin kestää! Ainut ongelma e21 tehostajan kanssa, että jarrupoljin on suht jämäkkä
Juurikin näin se pitää tehdä, vaikka hitsaamalla tulee varmasti ihan yhtä kestävä mutta se on kuitenkin aina hitsattu mikä hitsattu....
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
No olisihan se tuokin mutta kuinka ohentaa sitä tankoa että siihen saa tehtyä se m10 kierteen? Sorviin aika hankala koko kompleksi kiinnittää, irri kerran sitä tankoa ei saa. Rälläkällä ohentaen ei taida tulla kovinkaan tasapaksu, lisäksi vaarana on että ottaa jostain kohti liikaa ja kierteestä ei tule pitävää?
Kahtelin jos olisi lyhentänyt ja tehnyt siihen sen m12 kierteen ja haarukkaan samalla isomman niin siihen haarukkaan ei olisi jäänyt paksuutta ohuimmalle kohdalle kuin 2mm. Kyllähän sekin varmasti riittää mutta sama kait se uusi haarukka väsätä jostain 3-5mm latasta
No olisihan se tuokin mutta kuinka ohentaa sitä tankoa että siihen saa tehtyä se m10 kierteen? Sorviin aika hankala koko kompleksi kiinnittää, irri kerran sitä tankoa ei saa. Rälläkällä ohentaen ei taida tulla kovinkaan tasapaksu, lisäksi vaarana on että ottaa jostain kohti liikaa ja kierteestä ei tule pitävää?
Rälläkällä ja lamellilaikalla esim. saa varmaan varmimmin tai sit penkkimallin hiomakoneella jossa kivilaikka, ihan oman maun mukaan. Ja siitähän tulee just niin tasapaksu ja hyvä ku teet siitä ...aika kovasti saa ryssiä ettei pitävää tuu mutta niinku tossa oliki niin haarukkaosaan vaan 10mm kierre ja jatkaa tangosta kierrettä ja katkasee
Oon kai poikkeava kun en huomaa mitään eroa e21 vs. omalla tehostimellaan...
Aina on pysähtynyt, eikä poljinvoima ole käytännön tasolla yhtään erilainen, eikä tuo tehostin nyt oikein voi juuri muuhun vaikuttaa kuin poljinvoimaan.
Kai nämä jäykästä polkimesta valittajat on tarkastanu, että se tehostaja oikeesti toimii? Ikivanhoja osiahan nuo e21 tehostajatkin on, että ei ihme, jos siellä joku repeämä ois kalvossa. Itse en kyllä oo yhtään e21 tehostajaa päässy kokeilemaankaan, ja mulle muutenkin tulee mk2 golffin tehostaja. Se ainakin on pieni, että saa nähä miten pelaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Oon kai poikkeava kun en huomaa mitään eroa e21 vs. omalla tehostimellaan...
Aina on pysähtynyt, eikä poljinvoima ole käytännön tasolla yhtään erilainen, eikä tuo tehostin nyt oikein voi juuri muuhun vaikuttaa kuin poljinvoimaan.
Sama...En oo eroa huomannu poljinvoimas tai polkimen uppoamises, tosin mulla etulaikat 312mm ja 56mm etusylinterit, joten pysähtyy kyllä vakioita paremmin, mutta poljin pitäs upota entisestään isommilla sylintereilä. Jarrut paljo paremmat ku vakiot enkä oo herkkyydessä huomannu mitään eroo. Jos tehostin vuotaa niin jarrut tosiaanki kyl tuntuu huonoilta ja vaatii poljinvoimaa
Huomatkaa tuossa jarrutehostin-asiassa että toisinaan helpompi muokata poljinta. Itse hitsasin polkimeen sopiva lattaraudan lisäksi johon tein reiän, jotta passasi E34 V8 tehostimen haarukkaan.
E34 V8 tehostin + E34 525i sylinteri niin johan pysähtyy pienellä voimalla
Huomatkaa tuossa jarrutehostin-asiassa että toisinaan helpompi muokata poljinta. Itse hitsasin polkimeen sopiva lattaraudan lisäksi johon tein reiän, jotta passasi E34 V8 tehostimen haarukkaan.
E34 V8 tehostin + E34 525i sylinteri niin johan pysähtyy pienellä voimalla
Täytyy tarkistaa tuo ehjyys vielä. Toinen on tuo jarrupolkimen säätö, voisihan sitäkin kokeilla.
Nyt rupes tossa mietityyämään noi mun johtosarjan kytkennät jonkun verran. Kun oikein missään sähkökaaviossa ei ollut samoja värejä mitä noissa minun liittimissä joten osittain meni arpomalla ja pinnien mukaan. Ja onkohan tolla mitään merkitystä kun tuo minun m50 johtosarja on automaatista, mutta olinkin näköjään aika ronskisti siitä jo karsinut sen itse laatikon piuhat pois.
Comment