Originally posted by Tonton
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jenkkimallin s52:n nokat passaa m50/m52 koneeseen. Ei euromallin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostTaitaa Supalla olla US S52 eli stroukatun M52:n nokat :think Mitä nyt pikaseen tuota lueskelin.
Vai oliko kirjoitus virhe
Eipä taida olla olemassakaan euro s52stasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJenkkimallin s52:n nokat passaa m50/m52 koneeseen. Ei euromallin.
Originally posted by Tonton View PostSitähän sä kysyit?
Vai oliko kirjoitus virhe
Eipä taida olla olemassakaan euro s52staE39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostOK
Ajatusvirhe enemmänkii. Tarkoitin ehkä euro S50 nokkia, käykö ne M52:een?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
M50 swappi ongelmia: ampuu putkessa ja ei tahdo pysyä käynnissä.
Vaihdoin oem kampuran asentotunnistimen ja kävi hetkellisesti normaalisti mutta käynti huononi kokoajan. Mikä tässä nyt voisi olla, vikakoodit pääsen vasta viikonloppuna lukemaan.
Voiko viallinen ecun lämpötila antura aiheuttaa kyseiset käynti häiriöt ?
Kokeilin myös toista nokan anturaa mutta se ei vaikuttanut mitenkään.The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostMitens tyhjäkäynti moottori? Kilkattaako kun kädessä heiluttelet?
Tyhjäkäynti moottori oli jumissa ja siitä imusarjaan menevä letku irti. Nyt toimii mutta taitaa olla 2. ja 3. pytyn puolat rikki kun käy vajailla ja ne kun irroitti niin ei vaikuttanut käyntiin. Huomenna uudet tulpat ja täytyy jostain keksiä pari ehjää puolaa.The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Nyt olisi muutama kysymys kun pitäisi taas kasaamista jatkaa.
Kumminko päin menee kennolle letkut, ylempään vai alempaan lähtöön kannen takapäästä letku?
E: Kannen takapäästä kennon ylempään.
Voiko kannen sivusta tulpata neste lähdön josta ilmeisesti lähtee kaasuläpälle lämmitys?
E: Nyt saa tulpata, kaasuläpännestekiertohan tämä on.
Mitenkäs voiko ton tyhjäkäynti moottorin jättää pois kun tulee kdfi ohjaamaan tota moottoria, vai jätänkö vain paikalleen?
Minkäs värisiä piuhoja tulikaan startin persiiseen, päävirta löysikin luonnollisesti paikkansa, mutta lähinnä heräte hakusessa, muistikuva että siihen solenoidin kupeeseen tulisi 2 pienempää johtoa.
Tarvianko minä jonkunlaisen imuilmanlämpöanturin tuohon kun nyt ei sitä ilmamassamittaria tulekkaan, siinä eikös se alunperin ole samassa.
Ja jos sen anturin joutuu lisäämään niin mitenkäs johdotukset sille?
Mistäs olette mappianturin letkulle lähdön varastaneet, vai onko sillä mitään merkitystä kuhan vain jostain letkusta imusarjasta?Last edited by Bansku; 28-07-2014, 22:38.
Comment
-
-
imusarjan alla on lämpöanturi.
jos tykkää niin voi vaihtaa avoimeen. esim cossu sierrasta.
löytyy motonetistä
mappi anturille. bensapainesäätimen letkusta haarasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostMikäs ero/hyöty tossa avoimessa on siihen omaansa?
->tarkempisigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostNyt olisi muutama kysymys kun pitäisi taas kasaamista jatkaa.
Kumminko päin menee kennolle letkut, ylempään vai alempaan lähtöön kannen takapäästä letku?
E: Kannen takapäästä kennon ylempään..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Mistähän lähtee ettimään mahdollista vikaa vai vieläkö muka joku maajohto kytkemättä kun sähkölasit ei pelaa ollenkaan avossa? Missähänpäin niille menee johdot kun ton M50 swapin jälkeen herkesi toimimasta.
E: Ei sittenkään mitään, tätä kirjottaessa tuli mieleen että broidi varasti nipun sulakkeita konehuoneesta omaan pösöönsä perhana. Tarkastan nämä ensin
Comment
-
-
No jooh. Sulakkeet löysivät paikkansa, rupesi sähkölasit ja keskuslukitus toimimaan.
Mutta eteen tuli toinen ongelma, mikään rele ei naksahda kun sytytysvirran laittaa päälle, eikä sitä mukaa myöskään bensapumppu toimi, pitäisi selvittää kumpi letkuista on paluu ja kumpi tulo.
Lämpöantureiden johdot myös hakusessa. Minkälaisia niille tulee, toiselle anturille ilmeisesti ainakin toi sinisellä liittimellä varustettu?
Pitääkö ton taaemman anturin tosiaan olla e30:in yksnapanen anturi, kun sille liittimelle kuitenkin kun tulee 2 johtoa niin toimiiko se siitä huolimatta?
Oikeestaan jos jollain olisi heittää tommoselle e34:än m50b25 nonvanos johtosarjalle jotain kuvaa tai vastaavaa missä selitettäs että millanen piuha minnekkin. Noita 2 napasia liittimiä ihan pari samanlaista tossa melko samassa nipussa
Comment
-
Comment