Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View Post
Et tee sillä mitään autossasi. Heitä vastaantulevaa.
E: Tekisi mieli laittaa kyseiseen autoon esim. ölynpaine -ja lämpötilamittarit. Onko tästä juttua? Nopealla etsimisellä ei pistänyt silmään. Esim. ohjeita antureiden kytkemisille ja paikoille.Last edited by Luoti; 19-08-2010, 20:13.-BMW F10 530D M-sport
Comment
-
-
Oikean takapyöräkaaren letkusuoja
Vieläkö, marmorilta mahd. - jostain saa sitä polttoaineputkien suojusta, takaoikealla pyöräkaaressa oleva siis?
Vai pitääkö ryhtyä pellistä itse vääntämään, orginelli kun on arvatenkin laho....Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostVieläkö, marmorilta mahd. - jostain saa sitä polttoaineputkien suojusta, takaoikealla pyöräkaaressa oleva siis?
Vai pitääkö ryhtyä pellistä itse vääntämään, orginelli kun on arvatenkin laho....
mulla sama homma, aiemmin kun kysyin ni saa.. maksaa joku 30e marmoril.. jos oikeen ymmärsin
Comment
-
-
Originally posted by ss320 View Post.. maksaa joku 30e marmoril.. jos oikeen ymmärsin
Tosin jos samalla muitakin olisi tilannut ehkä siinä helpoin tapa, MUTTA en löytänyt noista http://www.realoem.com/bmw/ kuvista mistään Cabrioletin kumilistaa, sitä joka tulee takasivuikkunan sisäpuolelle jatkuen ovitiivisteen päälle saakka, ovitiivisteen päällä on leveämpi "lärpykkä" joka kuskin puolelta on katkennut.
Sille pitäsi jostain varaosanumero kehittää....Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostTosin jos samalla muitakin olisi tilannut ehkä siinä helpoin tapa, MUTTA en löytänyt noista http://www.realoem.com/bmw/ kuvista mistään Cabrioletin kumilistaa, sitä joka tulee takasivuikkunan sisäpuolelle jatkuen ovitiivisteen päälle saakka, ovitiivisteen päällä on leveämpi "lärpykkä" joka kuskin puolelta on katkennut.
Sille pitäsi jostain varaosanumero kehittää....'88 325i cabrio
'90 318is
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostVieläkö, marmorilta mahd. - jostain saa sitä polttoaineputkien suojusta, takaoikealla pyöräkaaressa oleva siis?
Vai pitääkö ryhtyä pellistä itse vääntämään, orginelli kun on arvatenkin laho....
Onko se siis linkin kuvassa osa nro 14 vai 16?
KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
Comment