Kone käyntilämpöiseksi, alipaineletkut jakajalta irti. 2500rpm ja lampulla kuula kytkinkopan reijässä niiden kahden viivan väliin. Asteina 25/eykk.
Halppoa kuin kaljan juonti
Okei, eli ei olekkaan alahihna pyörässä. Kiitän
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Onko vanhemmassa jetronic koneisessa vesi letkut erillailla lämmityskennoon? nyt siis paikallaan uudempi motronic kone. Myös uudemmasta otettu paisuntasäiliö ja letkuja.
Syyläri kyllä ei ole minulla ollut koskaan käytössä, joten sen toimivuudesta ei tietoa, mutta kyllä ilmausruuvin kun avaa niin vettä alkaa tulemaan.
On kokeiltu termarin kanssa ja ilman, myös ylävesiletkusta kaadettu koneeseen vettä.
Lämmöt nousee ihan ok puoleenväliin, mutta lämmintä ei ala puhaltamaan sisälle, silloin tällöin haaleeta jos sitäkään. Lämmöt kun nousee lähes punarajalle mittarin mukaan niin ei lämmintä tule siltikään.
Visko ei ole kiinni tällähetkellä, se tuskin vaikuttaa ilmaantumiseen
On kokeiltu pullon teippaamista ym, vettä menee ihan hyvin, mutta termarikotelon ruuvin kun avaa niin höyryä pukkaa vaan aina + ylä vesiletku ja termarikotelosta pumpulle menevä letku tyhjiä. Lämpenee kyllä joo ja kerää painetta.
Sulkee korkin ja antaa kierroksilla olla vähän aikaa niin porisee niin hemmetisti paisarissa ja ylivuoto letkusta pyrkii sylkemään pihalle
Voiko rikkinäinen vesipumppu tehdä tollasta? tai syyläri?
Öljyt ja vedet ei sekoitu..
Kone ostettu irtoinaisena ja kuulemma ollut ajossa..
Voiko ilmaa olla niin paljon muka vielä?
Apuja kaivattaisiin..
PS: Ja ei, ei ole ensimmäinen kerta kun ilmaan autoa alkaa vaan usko loppua
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Onko vanhemmassa jetronic koneisessa vesi letkut erillailla lämmityskennoon? nyt siis paikallaan uudempi motronic kone. Myös uudemmasta otettu paisuntasäiliö ja letkuja.
Syyläri kyllä ei ole minulla ollut koskaan käytössä, joten sen toimivuudesta ei tietoa, mutta kyllä ilmausruuvin kun avaa niin vettä alkaa tulemaan.
On kokeiltu termarin kanssa ja ilman, myös ylävesiletkusta kaadettu koneeseen vettä.
Lämmöt nousee ihan ok puoleenväliin, mutta lämmintä ei ala puhaltamaan sisälle, silloin tällöin haaleeta jos sitäkään. Lämmöt kun nousee lähes punarajalle mittarin mukaan niin ei lämmintä tule siltikään.
Visko ei ole kiinni tällähetkellä, se tuskin vaikuttaa ilmaantumiseen
On kokeiltu pullon teippaamista ym, vettä menee ihan hyvin, mutta termarikotelon ruuvin kun avaa niin höyryä pukkaa vaan aina + ylä vesiletku ja termarikotelosta pumpulle menevä letku tyhjiä. Lämpenee kyllä joo ja kerää painetta.
Sulkee korkin ja antaa kierroksilla olla vähän aikaa niin porisee niin hemmetisti paisarissa ja ylivuoto letkusta pyrkii sylkemään pihalle
Voiko rikkinäinen vesipumppu tehdä tollasta? tai syyläri?
Öljyt ja vedet ei sekoitu..
Kone ostettu irtoinaisena ja kuulemma ollut ajossa..
Voiko ilmaa olla niin paljon muka vielä?
Apuja kaivattaisiin..
PS: Ja ei, ei ole ensimmäinen kerta kun ilmaan autoa alkaa vaan usko loppua
Samanlaista vaivaa oli kaverin autossa,vaiva loppui paisarin painekorkin vaihtamalla.
Onko vanhemmassa jetronic koneisessa vesi letkut erillailla lämmityskennoon? nyt siis paikallaan uudempi motronic kone. Myös uudemmasta otettu paisuntasäiliö ja letkuja.
Syyläri kyllä ei ole minulla ollut koskaan käytössä, joten sen toimivuudesta ei tietoa, mutta kyllä ilmausruuvin kun avaa niin vettä alkaa tulemaan.
On kokeiltu termarin kanssa ja ilman, myös ylävesiletkusta kaadettu koneeseen vettä.
Lämmöt nousee ihan ok puoleenväliin, mutta lämmintä ei ala puhaltamaan sisälle, silloin tällöin haaleeta jos sitäkään. Lämmöt kun nousee lähes punarajalle mittarin mukaan niin ei lämmintä tule siltikään.
Visko ei ole kiinni tällähetkellä, se tuskin vaikuttaa ilmaantumiseen
On kokeiltu pullon teippaamista ym, vettä menee ihan hyvin, mutta termarikotelon ruuvin kun avaa niin höyryä pukkaa vaan aina + ylä vesiletku ja termarikotelosta pumpulle menevä letku tyhjiä. Lämpenee kyllä joo ja kerää painetta.
Sulkee korkin ja antaa kierroksilla olla vähän aikaa niin porisee niin hemmetisti paisarissa ja ylivuoto letkusta pyrkii sylkemään pihalle
Voiko rikkinäinen vesipumppu tehdä tollasta? tai syyläri?
Öljyt ja vedet ei sekoitu..
Kone ostettu irtoinaisena ja kuulemma ollut ajossa..
Voiko ilmaa olla niin paljon muka vielä?
Apuja kaivattaisiin..
PS: Ja ei, ei ole ensimmäinen kerta kun ilmaan autoa alkaa vaan usko loppua
Joo itellä oli ihan samanlaista vikaa ja lämppärin letkut oli väärin päin... Testaas toisin päin jos vaikka auttas itellä autto. Mulla tulee nyt letku koneen edestä ylempään kennon liittimeen mutta koneena m50 tiedä sitten meneekö eripäin m20 koneessa....
miten se tuo e30:sen pikkuperä puretaan? tartteeko ottaa niitä kulkiluukkuja irti että voi sen poskistefan vaihtaa? miten ne kylkiluukut irtoaa? pultit löysäämällä ei irronnu ainakaan ittellä, lienekkö kierre niissä laipoissa myös?
Ihan OT: mutta topicin eteen on tullut tuo Sticky:
Mitä se meinaa ja miksi se on siihen tullut? Kysyinpähän vaan kun itse olen topicin aloittanut ja nyt ihmettelin sitä sitten..
Kiitos jatkakaa..
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ihan OT: mutta topicin eteen on tullut tuo Sticky:
Mitä se meinaa ja miksi se on siihen tullut? Kysyinpähän vaan kun itse olen topicin aloittanut ja nyt ihmettelin sitä sitten..
Kiitos jatkakaa..
Tarkoittaa sitä, että topic on ikäänkuin kiinnitetty tuohon ylös ettei se valu foorumilla alaspäin. Näin ihmiset huomaavat tämän topicin, kun tulevat tähän osioon ja voivat kirjoittaa kysymyksensä tänne eikä aina tehdä uutta threadia koskien e30 kysymyksiä.
Tarkoittaa sitä, että topic on ikäänkuin kiinnitetty tuohon ylös ettei se valu foorumilla alaspäin. Näin ihmiset huomaavat tämän topicin, kun tulevat tähän osioon ja voivat kirjoittaa kysymyksensä tänne eikä aina tehdä uutta threadia koskien e30 kysymyksiä.
No nyt selvis semmonenkin seikka. Kiitos.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
miten se tuo e30:sen pikkuperä puretaan? tartteeko ottaa niitä kulkiluukkuja irti että voi sen poskistefan vaihtaa? miten ne kylkiluukut irtoaa? pultit löysäämällä ei irronnu ainakaan ittellä, lienekkö kierre niissä laipoissa myös?
Vetarintumppien stefojen vaihtoa varten ei tarvitse edes ottaa perää irti autosta. FAQ:sta korjausaapisia joka lähtöön
Hmm.. nyt tuntuis kyllä ehkä luultavasti vesikiertävän, mutta lämmintä ilmaa ei tule sisälle yhtään, tosin letkut jotka menevät kennolle ovat lämpimät. Oireileeko rikkinäinen/tukossa oleva kenno mitenkään? vettä ei valu jalkatilaan.
Originally Posted by Micce///M Keula ylös, vesiventtiilin rele irti. Ja tarkista ettei kiertovesipumppu ahdista? :think
Hmm.. koordinaatteja releen paikantamiseen? ja neuvoja pumpun tarkistamiseen + sijaintiin.. ei ole sanastot ihan hallussa..
Tähän vielä neuvoja?
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Comment