Originally posted by duuk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
-
-
anspa87
Originally posted by Kapanos View PostEn nyt osaa mitenkään hienosti perustella, mutta lueskellut jostain tälläisen mututiedon päähän, että kestäisi enemmän kun ei ole niin kovat rutut koneessa ym
Eli siis moottoria ei tarvitse ahtaa 2bar saadakseen 400hp vaan riittää 1,5bar jos rutut 10,5:1 eikä 8,8:1 ja tämä oli vaan esimerkki numerot voi muuttaa mieleisekseenLast edited by Guest; 29-04-2010, 09:58.
Comment
-
Originally posted by anspa87 View PostNiinkuin tuossa sanoin jo aikaisemmin kovemmat rutut, vähemmän ahtoja, paljon tehoja. Matalat rutut, paljon ahtoja, paljon tehoja.
Eli siis moottoria ei tarvitse ahtaa 2bar saadakseen 400hp vaan riittää 1,5bar jos rutut 10,5:1 eikä 8,8:1 ja tämä oli vaan esimerkki numerot voi muuttaa mieleisekseen
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostNyt menee vähän pieleen. M20 moottori on melko herkkä nakutukselle joten sillä ei turbon kanssa ajeta korkealla puristussuhteella. 8.8:1 sekä 9.7:1, molemmissa tulee samoilla paineilla aikas lailla sama teho. 8.8:a vain voi viedä hivenen pidemmälle koska sytkän kanssa voi paremmin pelata.E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostMeinaatko että vakio moottorinohjauksen sytkällä voi pelata? kerro lisää?:think
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEi, en meinaa. Unohtaisin koko vakio moottoriohjauksen jopa vaparissa. Esim. Megan laitto tulee paljon halvemmaksi, kuin käydä rullilla tekemässä lastu.
E:
Mikähän mahtaa olla vakio kansipahvin "paksuus"? kun Cometicciä olen katsellut ja niissä ilmoitetaan milleinä paksuudet..Last edited by Kapanos; 29-04-2010, 15:05.E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostMikähän mahtaa olla vakio kansipahvin "paksuus"? kun Cometicciä olen katsellut ja niissä ilmoitetaan milleinä paksuudet..
Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Viisaat miehet hoi!
Mistäs mahtaa kuulua semmonen kolina, kun koittaa kummia jauhaa, tai ajaa lujaa karteeseen, niin pohjasta kuuluu kauhea kolina. Itse epäilen kardaania, mutta onko mahdollista? Vai onko se vain putki? Pitäis saada auto nosturille, niin pääsis tutkailemaan.E30 Touring M50B25+ZF
E114 1600-2 1969
Colorado 5.3 ZQ8
K1500 5.7 4WD
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostNiin, onhan se mega järkevämpi kuin vakioa, mutta taas tullaan tähän, että kuka sitä säätää PK seudulla? onko tietoja kellään? En usko, että paikalliset "säätö" firmat ovat megaa hirveästi sorkkineet. Täytyy alkaa lottoamaan ja sitten käydä hakematta Tatech tai joku muu sellainen :think
E:
Mikähän mahtaa olla vakio kansipahvin "paksuus"? kun Cometicciä olen katsellut ja niissä ilmoitetaan milleinä paksuudet..
Mulla on nyt tuossa stage4 koneessa tuo 1.8mm cometicci juurikin sen takia ettei puristussuhde tipu älyttömästi..
Nc:llä oli siinä omassa kiinanturbossa silloin se 3mm cometicci ja hyvin se kesti vakio ohjauksella + finboost sen 0,4bar ahtoa.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by tobezki View PostViisaat miehet hoi!
Mistäs mahtaa kuulua semmonen kolina, kun koittaa kummia jauhaa, tai ajaa lujaa karteeseen, niin pohjasta kuuluu kauhea kolina. Itse epäilen kardaania, mutta onko mahdollista? Vai onko se vain putki? Pitäis saada auto nosturille, niin pääsis tutkailemaan.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostMulla on nyt tuossa stage4 koneessa tuo 1.8mm cometicci juurikin sen takia ettei puristussuhde tipu älyttömästi..
Nc:llä oli siinä omassa kiinanturbossa silloin se 3mm cometicci ja hyvin se kesti vakio ohjauksella + finboost sen 0,4bar ahtoa.
Muistaako duuk mitkä oli NC:Een koneen vakio puristukset ja kansipahvin laiton jälkeen?
Täytyykin alkaa harkitsemaan tuota Cometicciä, tosin 3mm voi olla vähän turhan paksu tuohon omaan koneeseen. Mitkä pinnapultit?E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
Comment