Originally posted by Miika Tissari
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E30 Kysymyksiä ja vastauksia
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ainakin tuo 082 löytyy b25sesta.
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jokuhan noita sisävalon viivästimiä kauppas ihan vasta aika järkihintaan , olisko ollu myydään sekalaista?Originally posted by Discohai View PostMites tuohon e30 saa laitettua sisävalojen viiveen? Onko näin että vain jokin rele paikalleen ja thats it??
 
 EDIT: Höhööö
 2015 VW Crafter
 1984 BMW 316
 2009 Kawasaki Ninja 250RRR
 petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
 "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Okei kiitokset. Onko original viivästinreleessä myös tuo himmennys vai on/off mallinen? Olisi tuo paljon fiksumpi mutta kun orginal on aina originalOriginally posted by petrolhead View PostJokuhan noita sisävalon viivästimiä kauppas ihan vasta aika järkihintaan , olisko ollu myydään sekalaista?
 
 EDIT: Höhööö
 http://www.btcf.fi/forum/showthread....viiv%E4stin%2A  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei sitä kukaan nää tuolta piilosta minne se laitetaanOriginally posted by Discohai View PostOkei kiitokset. Onko original viivästinreleessä myös tuo himmennys vai on/off mallinen? Olisi tuo paljon fiksumpi mutta kun orginal on aina original  
 
 Vois hommata itsellekkin tollasen, kun onhan mulla peräti yksi sisävalo Sawo-Karjala - connection Sawo-Karjala - connection
 
 @osmis_garage
 
 Harraste: E30 325i Cabriolet -86
 
 Käyttis: E39 528i M-Sport -99
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onhan se , ottaa huomioon miten orkkiskunnossa oot pitäny ton kolmekymppisiOriginally posted by Discohai View PostEi näekkään mutta kuitenkin...  2015 VW Crafter 2015 VW Crafter
 1984 BMW 316
 2009 Kawasaki Ninja 250RRR
 petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
 "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo tuokin on totta mutta kaiken minkä pystyy pitämään orkkiksena niin mieluusti pitäisin. Kysehän on toki vain yhdestä releestä mutta ajattelen näin oikeastaan jokaisen mutterin ja pultinkin kohdalla. Ostin esim perämurikkaan kaikki pultit, prikat yms alkuperäisenä marmorilta vaikka olisi todellakin ollut järkevintä laittaa ihan kilopulteillaOriginally posted by petrolhead View PostOnhan se , ottaa huomioon miten orkkiskunnossa oot pitäny ton kolmekymppisi   
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ymmärrän itseasiassa mutta olihan tosta nyt jo pakko kuitataOriginally posted by Discohai View PostJoo tuokin on totta mutta kaiken minkä pystyy pitämään orkkiksena niin mieluusti pitäisin. Kysehän on toki vain yhdestä releestä mutta ajattelen näin oikeastaan jokaisen mutterin ja pultinkin kohdalla. Ostin esim perämurikkaan kaikki pultit, prikat yms alkuperäisenä marmorilta vaikka olisi todellakin ollut järkevintä laittaa ihan kilopulteilla  
 Tiedän kyllä , vaikka kukaan ei nää takaturvavyön lukon ruuveja niin itse tietää lukeeko niitten kannassa Autoflug vai ei..2015 VW Crafter
 1984 BMW 316
 2009 Kawasaki Ninja 250RRR
 petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
 "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eipä ollut automaattisäätöä. Siellä oli alhaalla rulla, jota meisselillä pyöriteltiin pultinreiästä. Liinat oli aika tuoreet, ei ollut edellinen omistaja vaan viitsinyt säätää..Originally posted by Rocla View PostRummuila olevissa pitäisi olla automaatti säätö, mutta se ei useinkaan toimi, eli rumpu pois ja herkistät paikat käsijarruvaijerit löysänä. Sitten kun käyttöjarrussa ei ole heittoa niin kirisität vaijerit niin että käsijarruvivun liike on sopiva.
 
 Levyjarrussa on käsisäätö, ei tarvitse irroittaa levyä, jos säätö vain liikkuu, säädetään tähtimutteria pyörittämällä pyöränpultinreiästä.-BMW F10 530D M-sport
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No siis rummut vai levyt? Rumpujen kanssa siellä on uutena ainakin ollut automaatti säätö, joka toki toimii siitä rullasta ja sitä voi myös käsin säätää.Originally posted by Luoti View PostEipä ollut automaattisäätöä. Siellä oli alhaalla rulla, jota meisselillä pyöriteltiin pultinreiästä. Liinat oli aika tuoreet, ei ollut edellinen omistaja vaan viitsinyt säätää..
 
 Usen rummun irroittamikseksi joutuukin säätämään löysemmälle, koska rumpuun on kulunut olake.
 
 Levyjen kanssa on manuaalisäätö.Olli.
 Comment
Comment