Onhan lämmityslaitteen kennolle menevät letkut oikeinpäin? Kannelta kennon alempaan putkeen ja ylemmästä paluu takaisin moottorille?
Kaikkea pitää kysyä, mitä et ole erikseen maininnut
HYVÄ!! juuri näin se pitää mennäkin!! Ja kyllä, letkut on oikein päin.
Edit: Ja vahvistit juuri omat mietteet tästä että onko letkut oikein päin.
HYVÄ!! juuri näin se pitää mennäkin!! Ja kyllä, letkut on oikein päin.
Edit: Ja vahvistit juuri omat mietteet tästä että onko letkut oikein päin.
Kenties vanha syyläri, jossa vanha kalkkeutuma aiheuttaa tukoksia ja neste pääsee läpi heikosti.
Syylärin korkkejahan vaihdeltiin E30/E28 M10-koneisiin takuuaikana uusiin ilman veloitusta. Vanhoissa oli paineenkeston kanssa vaihtelevia ongelmia. :think Nämäkin tuli mieleen, kun ei aikaisemmin ollut mainintaa.
Kenties vanha syyläri, jossa vanha kalkkeutuma aiheuttaa tukoksia ja neste pääsee läpi heikosti.
Syylärin korkkejahan vaihdeltiin E30/E28 M10-koneisiin takuuaikana uusiin ilman veloitusta. Vanhoissa oli paineenkeston kanssa vaihtelevia ongelmia. :think Nämäkin tuli mieleen, kun ei aikaisemmin ollut mainintaa.
EDIT: Katsoinkin, että syyläri vaihdettu...
joo tosiaan syyläriä on vaihdeltu, molemmat tosin on käytettyjä mutta toimivasta autosta on kyllä peräsin. täytyypä ottaa ja ostaa uusi, mutta jos nyt on näin pitkälle arvuuteltu ja kaikki PITÄISI olla kunnossa, ni voiko tosiaan olla että on vaan mittari feelua..? :think
joo tosiaan syyläriä on vaihdeltu, molemmat tosin on käytettyjä mutta toimivasta autosta on kyllä peräsin. täytyypä ottaa ja ostaa uusi, mutta jos nyt on näin pitkälle arvuuteltu ja kaikki PITÄISI olla kunnossa, ni voiko tosiaan olla että on vaan mittari feelua..? :think
Mittaa sen lämmöt jollain luotettavalla mittarilla. Näin toteat v...eeko auton mittarit/anturit/niiden virtapiirit, vai heitteleekö ne lämmöt oikeasti? Nopee homma todeta ainakin jos mittari vaan löytyy. Tosta osalistasta tietty puuttuu lämpötila-anturi vielä.. :/
no perkele, mittari kaupoille. ollaan sitten taas vähän viisaampia. kiitoksia!!
Tutulla oli yhdessä autossa sama (ei bmw), mittari näytti mitä sattui, ja piti olla oikein asennettu + näytti myös toisella mittarilla samalla tapaa, eli lämmöt huiteli ihan missä sattuu.. Oli sitten joku liitos sieltä anturista, tai ei liitos vaan johto vaurioitunut.. Juurikin tuollaisella mittarilla katto että ei oo koneessa ainenkaan vikaa..
Elikkäs siis aiemmin jo puitiin nuita vikoja niin tänään selvittelin viat melkopitkälti. 1 pytyn tulpanhattu oli ihan hapettunut, eikä antanut kipinää juuri lainkaan. 2 pytyssä oli 3desiä vettä tulpan päällä. Ja sitten tämä miksi kierrokset jää leijumaan johtuu siitä että kaasuläppä tai se nivelmekanismi, mihin vaijeri tulee kiinni vetää vinoon aina painaessa ja näin jumittuu, koska akseli on väljä. Ihan pohjassa on pieni pykälä mikä jumittaa myös kierroksia 750rmp-1500rmp:n välillä. Elikkäs pitää varmaan uusia koko kaasuläppärunko? kuulin myös juttua akselin puslittamisesta tai vasta jousen laittamisesta että palauttais läpän ihan pohjaan.
Searchin käytössä ja otsikoinnissa on ainakin puutteita.
EDIT: Joop , siirtyi E30-kysymyksiä ja vastauksia topikin jatkoksi.
Kysymykseen en osaa vastata muuten, kuin että mulla oli vuonna miekka just tollanen '86 320i ja kiihtyvyys oli juuri kuten kuvailit. Et tietysti ketonut että vaikuttaako se olevan ihan rikki. Eli rykiikö, hyytyykö empiikö/pätkiikö alle sen kolmen tonnin?
ei tee mitään outoo kierrosten olevan alle kolmen tonnin mutta ei liikukkaan mihinkään vaikka painais kaasupolkimen läpi lattian... sit vasta alkaa tapahtuu kun kierrokset on yli kolme-neljä tuhatta.. talvella meinaa lähtee hanskasta kun lähtee aina niin perkeleesti vetelee puolelta toiselle :/
no perkele, mittari kaupoille. ollaan sitten taas vähän viisaampia. kiitoksia!!
Muistanpa joskus vuonna kilpi&kives että olen kattonut moottorin lämpöjä kinkkumittarillakin. (Mutsi tykkäs hyvää kun vein sen-) aika tarkasti se näyttää kun survoo sopivaan koloseen termarikotelon/vesiletkun väliin.. Jos nyt niinku karkeasti haluaa tietää näyttääkö mittaristo puutaheinää. No joo , ei noi lämpömittarit paljoo maksakkaan..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment