Kyllä saa koko takalaudan ja sehän se melkein kannattaakin vaihtaa. Toivottavasti istuu, itsellä nimittäin homma kohta edessä. 80 euroa motonetissä. Sokka sen ainakin tais vaihtaa ja oliko Petrolheadilla kanssa.
Olen vaihtanut juu. Eli ei ole kovin vaikee homma.
Edellisten neuvoihin ei ole kauheesti lisättävää. Mä asensin takakannen, kontin lukkolaitteen ja takavalot paikalleen kun olin sovittanut peräpellin paikalleen, varmistin että about kaikki osuu kohalleen.
E30 pisteiden poraamiseen olen huomannut 7mm HSS CO terän parhaaksi. Pystysaumojen laikkaamisessa pitää vaan huolen siitä ettei leikkaa kylkeä yhtään mukaan vaan silpasee takahiekkapellin puolelta irti. Ja sitte tasoittelee kylkiin jääneet jämät pois.
EDIT: Taisin muistaa väärin miten ite tein, vissiin nitkuttelemalla irrotin lattiasta tuon. KLIK. Poraamalla kyllä nyt tekisin jos olisi edessä.
Melkeempä kannattaisi tilata sitten suoraan kaikki powerflexinä kun tuossa tulee vain nuo isot helat. Alumiiniset joteki tuntuis hienolta ratkaisulta.
Ei ole faktaa lyödä pöytään mutta sivistynyt arvaukseni on, että perämurikan ripustus tai se korvakko kontin pohjassa sanoo moro jos laittaa alumiinihelan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Kun on kääntää virrat I-asentoon, radioon tulee heräte ja lähtee päälle. Kaikki kanavat pelaa mitä pitääkin pelata, ja kuuluu kirkkaasti.
Kun kääntää virrat II-asentoon, jossa syttyy merkkivalot tauluun, tai laittaa auton käyntiin, signaali heikkenee joiltain kanavilta, ja esimerkiksi radiorock ei kuulu lainkaan. Kuuluu pelkkää suhinaa.
Kun auton sammuttaa tai laittaa virrat takaisin I-asentoon avaimesta, kuluu jonkin aikaa kunnes konehuoneesta kuuluu jokin releen naksahdus, ja simsalabim- kaikki asemat kuuluu jälleen kirkkaasti!
On koitettu virtapiuha, maadotus, ja heräte suoraan akulta muttei ole vaikutusta asiaan...
Autossa on jälkiasennus-antenni orkkispaikallansa kuskinpuolella takana, ja suht uusi soitin.
Olen vaihtanut juu. Eli ei ole kovin vaikee homma.
Edellisten neuvoihin ei ole kauheesti lisättävää. Mä asensin takakannen, kontin lukkolaitteen ja takavalot paikalleen kun olin sovittanut peräpellin paikalleen, varmistin että about kaikki osuu kohalleen.
E30 pisteiden poraamiseen olen huomannut 7mm HSS CO terän parhaaksi. Pystysaumojen laikkaamisessa pitää vaan huolen siitä ettei leikkaa kylkeä yhtään mukaan vaan silpasee takahiekkapellin puolelta irti. Ja sitte tasoittelee kylkiin jääneet jämät pois.
EDIT: Taisin muistaa väärin miten ite tein, vissiin nitkuttelemalla irrotin lattiasta tuon. KLIK. Poraamalla kyllä nyt tekisin jos olisi edessä.
Onko tuo tarvikepelti samanlainen kun kuvassa, eli ns. hiekkapeltiä ei siinä tule? Mulla on pelkkä hiekkapelti rutussa niin taitaa olla paras vaihtaa vaan se. Saakohan sitä korjauspalana?
Onko tuo tarvikepelti samanlainen kun kuvassa, eli ns. hiekkapeltiä ei siinä tule? Mulla on pelkkä hiekkapelti rutussa niin taitaa olla paras vaihtaa vaan se. Saakohan sitä korjauspalana?
Se on yksi osa tuo takapään pelti.
Itellä ollut hyllyssä jo pitkään tuo takapään pelti, odottaa parempia aikoja
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Itellä ollut hyllyssä jo pitkään tuo takapään pelti, odottaa parempia aikoja
Jahas, niinhän tuo tarkemmin katsottuna näytääkin olevan. Ja kun hieman järkeä käyttää niin BMWfans näyttää tarkalleen tuon pellin muodon
Onko kellään E30 alkuperäisestä keskuslukko/varashäly tapauksesta tietoa/kaavioita? Mulla tuossa cabriossa on semmonen tappaus jotta ovessa on hälylle oma lukko (IR + avain) sekä toinen lukko keskuslukolle. Ja tietenkin kaikki tuon alkuperäisen hälyn avaimet/säätimet hukassa. Myöskään keskuslukko ei reagoi mitenkään. Pakkaa sekottaa vielä rinnalle kytketty cobran häly(+keskuslukonohjaus?) eikä tietenkään sekään toimi.
Onkohan mahdollista käyttää noita alkuperäisiä summereita/ovimoottoreita jne. jos tuohon laittas jonkun jälkiasennetun keskuslukon+hälyn? Kasvaa kyllä iso patti otsaan jos pitää kaikki alkuperäiset purkaa pois ja sen jälkeen asentaa uudet summerit,ovimoottorit, pihat ja muut kilkkeet
Joskus kattelin noita mutta jätin hommaamatta kun ei löytynyt tietoa kovuudesta. Nythän tuolla ainakin näyttää lukevan:" RED color - hardness of about 80 ShA.....
YELLOW color - hardness of about 90 ShA.."
Powerflexeistä vastaavasti löytyy " ...80A(Purple), and 95A(Black)..."
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Joskus kattelin noita mutta jätin hommaamatta kun ei löytynyt tietoa kovuudesta. Nythän tuolla ainakin näyttää lukevan:" RED color - hardness of about 80 ShA.....
YELLOW color - hardness of about 90 ShA.."
Powerflexeistä vastaavasti löytyy " ...80A(Purple), and 95A(Black)..."
Ainakin noi "purplet" on jäykkyydeltään ihan onnettomat ja veikkaan, että uudet vakiot ei ainakaan ole löysemmät. Palkki heiluu noilla vielä reilusti.
Itellä noita keltasia tossa talviautossa.. Ei ainakaan mitään kovia ole nuo keltaset, toki helpot asentaa. Yks punanen löytyy toisen auton perän kannatinpuslasta. On ne ainakin paremmat ku rikkinäiset kumipuslat.
Comment