joten mulla on 320 e30 -86v BMW ja kiihtyy oudosti...
ensin ei tapahdu mitään vaikka kaasu olis pohjassa kunnes kierrokset nousee 3000-4000 niin ottaa oudon "piikin"
Mistäköhän kannattaisi ruveta vikaa etsimään?:think
Niinkuin T3 sanoi niin ominaisuus eikä vika. Ja jos on joku vielä vaihtanut jyrkempää nokkaa, niin entistä kovempi piikki. Oliko muuten minkänäköinen E30? Samanikäinen 320i joskus ollut mullakin.
kyllä kyllä, se että heittää vedet pihalle on aika varma mittarin paikkaansa pitävyyden merkki?
Ni mistä se heittää vedet pihalle?
Lohkoa ei oo tarkastettu että onko halki?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
oikastiinko kansi silloin pahvin vaihdon yhteydessä?toimiiko flekti oikein?minulla teki samaa aikanaan samallainen kone,kun vaihdettiin vaan kannentiiviste... lämpö ongelmia ei ollut minkäänlaisia ennen remonttia...kaikki alko kun tuli uusialakerta ja loppui kun otin kannen pois uudestaan ja veistettiin sitä
oikastiinko kansi silloin pahvin vaihdon yhteydessä?toimiiko flekti oikein?minulla teki samaa aikanaan samallainen kone,kun vaihdettiin vaan kannentiiviste... lämpö ongelmia ei ollut minkäänlaisia ennen remonttia...kaikki alko kun tuli uusialakerta ja loppui kun otin kannen pois uudestaan ja veistettiin sitä
Painekorkista+ylivuotoputki. Lohkoa ei oo juu mitää kuvattu tai mitää mutta ei se silmillä kattoen halki ollut.
En tee kansi remontteja ilman oikasua, maksaa mulle 15€ veto joten menee samalla. kyllä flekti toimii--> kylmänä "vapaana" ja kuumana jäykkä.
Unohdin laittaa listalle viskon vaihdon ja painekorkin vaihdon.
Eikö nesteet vähene vaikka se ampuu niitä ulos? :think
Mutta kyllä tuo peli nyt aika selvä on VUOTAA jostain sylinterin paineen vesikanavaan.. Eli kansi halki, lohko halki, kannentiiviste jne jne.
tottakai, mutta kansiremontin jälkeen ei ole kertaakaan keittänyt. Siihen perustuu tämä väite. Ja tuo sun antama diagnoosi perustuu mihin? Jos paineet jäähy järjestelmässä ni eikö kaiken järjen mukaa siel järjestelmässä olis normaalia enempi painetta? En minäkää ny mikää täysi nuija autojen kanssa kuitenkaan ole.
edit: kansirempan jälkeen ajettu n400km ilman suurempia ongelmia, lämmöt seilaa muttei niin pahasti. Kansi ei ole halki, tiivisteet uusittu.
muistiin tuli yksi turbo e21:nen jonka omistaja kertoi,että lämmöt seilailee omituisesti,mutta ei ollut pidemmän päällekkään muuta ilmennyt lämmöt vain seilaili miten sattuu..siihen oli vaihdettu vähän paksumpi tiiviste,sun muuta...tuli vaan mielee
muistiin tuli yksi turbo e21:nen jonka omistaja kertoi,että lämmöt seilailee omituisesti,mutta ei ollut pidemmän päällekkään muuta ilmennyt lämmöt vain seilaili miten sattuu..siihen oli vaihdettu vähän paksumpi tiiviste,sun muuta...tuli vaan mielee
no tällä hetkellä menee juuri näin, 2/4-3/4 välillä heittelee.. lämpömittarissa siis..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
no tällä hetkellä menee juuri näin, 2/4-3/4 välillä heittelee.. lämpömittarissa siis..
Jos lämpömittarin neula seilaa, se saattaa olla merkki mittarin/mittariston huonosta maadoituksesta. Mittari käteen ja katsomaan onko lämpömittarin kohdalta reunasta pudonnut pieni mutteri, joka kiristää mittariston takan olevan johtofolion kiinni, siinä samassa on myös maadoitus ja jos se on heikko, niin varmasti seilaa mittari.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Jos lämpömittarin neula seilaa, se saattaa olla merkki mittarin/mittariston huonosta maadoituksesta. Mittari käteen ja katsomaan onko lämpömittarin kohdalta reunasta pudonnut pieni mutteri, joka kiristää mittariston takan olevan johtofolion kiinni, siinä samassa on myös maadoitus ja jos se on heikko, niin varmasti seilaa mittari.
tottakai, mutta kansiremontin jälkeen ei ole kertaakaan keittänyt. Siihen perustuu tämä väite. Ja tuo sun antama diagnoosi perustuu mihin? Jos paineet jäähy järjestelmässä ni eikö kaiken järjen mukaa siel järjestelmässä olis normaalia enempi painetta? En minäkää ny mikää täysi nuija autojen kanssa kuitenkaan ole.
edit: kansirempan jälkeen ajettu n400km ilman suurempia ongelmia, lämmöt seilaa muttei niin pahasti. Kansi ei ole halki, tiivisteet uusittu.
kyllä puhaltaa mukavan lämmintä näin pakkasillakin kabiiniin. Ja oireet helpotti tämän jälkeen.
Onhan lämmityslaitteen kennolle menevät letkut oikeinpäin? Kannelta kennon alempaan putkeen ja ylemmästä paluu takaisin moottorille?
Kaikkea pitää kysyä, mitä et ole erikseen maininnut
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment