Et jos esim 6-koneen -40mm jouset laittaa pikkukoneesee taakke ni taitaa jäädä korkeeks?
Ei jää korkeaksi. Väittäisin, että esim H&R:n perus -35mm jousissa takajouset on samat 4/6-syl ja vain etujouset on erilaiset, eli 6syl hieman jäykemmät.
Itsellä on käyttis-Roistossa H&R:n 6syl sarja ja reilun vuoden käytön jälkeen tuntuu, että takapää on liiankin alhaalla ja laitoin ylimääräiset kumit jousien yläpuolelle, niin tuli hyvä.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Ei jää korkeaksi. Väittäisin, että esim H&R:n perus -35mm jousissa takajouset on samat 4/6-syl ja vain etujouset on erilaiset, eli 6syl hieman jäykemmät.
Itsellä on käyttis-Roistossa H&R:n 6syl sarja ja reilun vuoden käytön jälkeen tuntuu, että takapää on liiankin alhaalla ja laitoin ylimääräiset kumit jousien yläpuolelle, niin tuli hyvä.
Lisänä edelliseen... Taas nuo H&R:n 6syl jouset edessä tekee sen, että sais olla ehkä aavistuksen alempana, jos pelkkää ulkonäköä tuijottaa.
Bilsteinin iskareilla ja noilla jousilla ajotuntuma on kuitenkin ihan saatanan hyvä. Keula ei ole liian löysä/nyökkäilevä.
Seuraavaksi taidan kokeilla madaltavia jousilautasia eteen. Keula tippuu hieman, mutta 6syl jousen antama jäykkyys/tukevuus säilyy.
.
Mitenkäs nuo Startecin ja MHW:n takavalot erottikaan toisistaan?
Onko näitä saanu päiksee pre ja face? Ku musta tuntuu et Startecit on ollu aina pre, ja MHW face :think
Todellakin siis pelkkää mutua mutta kuitenkin..
Onko näitä saanu päiksee pre ja face? Ku musta tuntuu et Startecit on ollu aina pre, ja MHW face :think
Todellakin siis pelkkää mutua mutta kuitenkin..
On saanut molempia vanhempaakin. Nuo omani ostin joku 10v. sitten MHW:nä, mutta nyt laittamassa ne myyntiin niin pitäisi saada varmuus asiaan. T3 mua joskus valotti asiasta, mutta oon jo unohtanut sen.
Edit. taitaapi nuo tosiaan olla Startecit, kun muistaakseni MHW:llä on vilkku oranssimpi kuin noissa.
T3 mua joskus valotti asiasta, mutta oon jo unohtanut sen.
Startecit näyttää jotensakin hieman vaaleanpunaisilta ja kyllä niissä pitäis siinä ihan alareunassa jopa lukea tuo "tähtitekniikka". MHW:t on tosiaan selkeästi tummemmat.
.
Noniin mikähän voisi olla vikana e30 325i:ssä, kun kaasu pohjassa kiihdyttää niin rajotin pätkäyttää ~5500rpm vastaan ja jos hieman höllää kaasua niin sittenpä kiertäänkin sinne ~7000rpm asti raijoittimelle? Kaasuläpän asentotunnistin? :think
Comment