Mikäs tarkoitus noilla lätkillä on, jotka on taka-akselin kiinnityspultin alla ja siitä kiinnittyy helmaan m8-pulteilla?
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Takakelkka tipahtaa alas kun otat ne lätkät ja M14 mutterit pois, ei kai niillä sen kummempaa virkaa ole. Tukee sitä kiinnitystä joka suunnassa.Originally posted by Maikkeli View PostMikäs tarkoitus noilla lätkillä on, jotka on taka-akselin kiinnityspultin alla ja siitä kiinnittyy helmaan m8-pulteilla?Last edited by petrolhead; 22-04-2012, 13:42.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Onko tämä preface takapuskurin kannake vai mikä? Ei ole osanumeroa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Ei vaan etupuskurin kiinnike, osa #14: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3.../bumper_front/Originally posted by Haju69 View PostOnko tämä preface takapuskurin kannake vai mikä?
Comment
-
Jaa. No perkele. Hyvä tietää. Ei oikein fansin kuva tarjonta kertonut totuutta. Nytpä tiedän senkin.Originally posted by jr66 View PostEi vaan etupuskurin kiinnike, osa #14: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3.../bumper_front/LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Minusta se ei vaan kuvassa näytä samalta, siksi kysyinkin.Originally posted by jr66 View PostNäiden osien kohdalla hyvinkin oikeanlaiset kuvat...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Mittailin kaasuläppäkytkimen ja ei ollu mitään eloo. Mikäs sen yleensä hajottaa? Öljy mikä tulee huohottimen kautta? Toki ei ollu uus toi minkä muutama viikko sitten vaihdoin tohon mut mietin vaan että jos sen taas vaihtaa mitä siinä samalla kannattaa tehdä?F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
Noniin mikähän voisi olla vikana e30 325i:ssä, kun kaasu pohjassa kiihdyttää niin rajotin pätkäyttää ~5500rpm vastaan ja jos hieman höllää kaasua niin sittenpä kiertäänkin sinne ~7000rpm asti raijoittimelle? Kaasuläpän asentotunnistin? :thinke46 330i SMG M-Sport II
e30 325i M-tech II
Comment
-
Ei se moottori kierrä yhtään sen enempää olkoon välitys mikä tahansa. Muuta en sulle osaa valaista tuosta välityksestä, viisaammat jatkaa tästä.Originally posted by Throttle View PostEli kiertää ajossa 5% enemmän? Ostan sitten sen.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Originally posted by Throttle View PostOnko suuria eroja 3,64 välitys vs vakio 3,46? 320i:seen tulossa.Originally posted by Throttle View PostEli kiertää ajossa 5% enemmän? Ostan sitten sen.Kaiken muun pysyessä ennallaan, samassa nopeudessa kierroksia on 5% enemmän. Tai vastaavasti, olet vaihtamassa isommalle 5% pienemmässä vauhdissa aina.Originally posted by janituz View PostEi se moottori kierrä yhtään sen enempää olkoon välitys mikä tahansa. Muuta en sulle osaa valaista tuosta välityksestä, viisaammat jatkaa tästä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
Comment