Originally posted by petrolhead
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat + cäbbänä on l-jetillä... Eikö nää jo kaikki ollut Motronicilla, vai oliko muka ekat pikkukutoset vielä l-jetillä?Last edited by ruupanen; 24-04-2012, 11:01.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Olisko korinvaihto, eli PASKALAATIKKO.Originally posted by ruupanen View PostOnko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
KV-pommi :think Olisiko nämä niitä kovin avonaisia sedaneita...Originally posted by ruupanen View PostOnko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat.E39 ja E91
Comment
-
Originally posted by T3 View PostOlisko korinvaihto, eli PASKALAATIKKO.Sitähän minäkin heti sanoin kun autosta kuulin, mutta kun ei KUULEMMA ole papereissa mitn. merkintää (prosentteja). Pitäs ite käydä paperit katsomassa...Originally posted by Harri G View PostKV-pommi :think Olisiko nämä niitä kovin avonaisia sedaneita...
Edit: itse auton kyllä näin ja pikkutolpilla + rummut takana ja koneena L-jetti, eli näillä havainnolla case is closed ja epäilyni pitivät paikkansa?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Varmaankin korinvaihtopeli niinku yllä mainittu mutta kerro toki vielä vuosimallikin.Originally posted by ruupanen View PostOnko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat + cäbbänä on l-jetillä... Eikö nää jo kaikki ollut Motronicilla, vai oliko muka ekat pikkukutoset vielä l-jetillä?
Edit: Ehdin jo säikähtää onko kyse minun entisestä koska se sielläpäin on nykyään kai edelleen mutta se on kyllä alkuperäinen cabrio ja levyjarrut takana. -91 vuosimallia.
Last edited by Haju69; 24-04-2012, 11:05.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Katsoo rekisteriotteesta auton valmistenumeron, se kertoo kaiken.Originally posted by ruupanen View PostSitähän minäkin heti sanoin kun autosta kuulin, mutta kun ei KUULEMMA ole papereissa mitn. merkintää (prosentteja). Pitäs ite käydä paperit katsomassa...
Edit: itse auton kyllä näin ja pikkutolpilla + rummut takana ja koneena L-jetti, eli näillä havainnolla case is closed ja epäilyni pitivät paikkansa?
Ensimmäiset (aidot) 320i-cabriot tuli 1986 ja niissä on ollu ihan perinteinen virranjakaja lohkossa, eli myös L-jetronic ohjaamassa sytytystä/ruiskutusta..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
No sitä nyt en pääse katsomaan, eikä ole niin tuttu kaveri että viittisin mennä pyytämäänkään.Originally posted by T3 View PostKatsoo rekisteriotteesta auton valmistenumeron, se kertoo kaiken.
Ensimmäiset (aidot) 320i-cabriot tuli 1986 ja niissä on ollu ihan perinteinen virranjakaja lohkossa, eli myös L-jetronic ohjaamassa sytytystä/ruiskutusta.
Eli koneen puolesta voiskin olla, mutta mites nuo jarrut? Osaatko sanoa onko noita tehty myös rummuilla / pienillä tolpilla? Auto on ihan ekoja, koska pirun ruma varapyöräkotelo näkyy seittämän kilometrin päähän.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Minä en ole raamattua lukenu mutta vanhassa E30 kys./vas. topikissa kerrottiin että kaikki cabriot/touringit on olleet levyjarruin alunpitäen koneesta riippumatta. ABS jarruja ei silti välttämättä ole kaikissa.Originally posted by ruupanen View PostNo sitä nyt en pääse katsomaan, eikä ole niin tuttu kaveri että viittisin mennä pyytämäänkään.
Eli koneen puolesta voiskin olla, mutta mites nuo jarrut? Osaatko sanoa onko noita tehty myös rummuilla / pienillä tolpilla? Auto on ihan ekoja, koska pirun ruma varapyöräkotelo näkyy seittämän kilometrin päähän.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
No, käyt vilkaisemassa sen auton rekisterinumeron, saadaan me silläkin kaikki tarvittavat tiedot. Kaikki cabriot on levyperällä ja isoilla etutolpilla. Makuasia tietenkin tuo "7km:n päähän näkyvä varapyöräkotelo", mutta omasta mielestäni kaikki E30-versiot vanhemmilla takavaloilla ovat kauniimpia..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Joops, no eiköhän tää aika selvä peli jo ole. Rupes vaan ettii vaivaa kun erittäin harvoin väärässä olen tämänkaltaisissa asioissa ja nyt vain sen verran vastaan väitettiin että aloin itsekkin epäilemaan omia muistikuviani.Originally posted by T3 View PostNo, käyt vilkaisemassa sen auton rekisterinumeron, saadaan me silläkin kaikki tarvittavat tiedot. Kaikki cabriot on levyperällä ja isoilla etutolpilla. Makuasia tietenkin tuo "7km:n päähän näkyvä varapyöräkotelo", mutta omasta mielestäni kaikki E30-versiot vanhemmilla takavaloilla ovat kauniimpia.
Kyllähän vanhemmilla takavaloilla olevat ovat erittäin hienoja, mutta tuo varapyöräkotelo onkin ainut mikä niissä häiritsee. Esim tekkiykkös korisarjallahan varustettuna E30 on kaikkein kauneimmillaan (M3:sen jälkeen).E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Mitenkäs saa purettua keskuslukollisesta versiosta lukkopesät ovista irti? Joskus nelisen vuotta sitten viimeks purkanu k.lukottoman ja oli mielestäni erilainen..? Ja siis facelift ovi kyseessä jos sillä mitään merkitystä on.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Samalla tavalla ne irtoaa, oli keskuslukko tai ei. Kuvasta osanumerot #19 ja #20 vetämällä irti (riippuen, kumpiko systeemi) ja loppu onkin helppoa kuin kaljan juonti: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ront_lock_key/Originally posted by janituz View PostMitenkäs saa purettua keskuslukollisesta versiosta lukkopesät ovista irti? Joskus nelisen vuotta sitten viimeks purkanu k.lukottoman ja oli mielestäni erilainen..? Ja siis facelift ovi kyseessä jos sillä mitään merkitystä on..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Ei ehkä oikea topicci, mutta kysyn kumminkin;
Paljonko kehtaisi pyytää alkuperäisestä 4d M-Tech II korisarjasta joka sovitettu prefaceliftiin? Takasiipi musta josta uupuu tappeja.
Comment
Comment