Kaiken muun pysyessä ennallaan, samassa nopeudessa kierroksia on 5% enemmän. Tai vastaavasti, olet vaihtamassa isommalle 5% pienemmässä vauhdissa aina.
Totta, en taas ajatellut noin, itse ajattelin tyhmästi huippukierroksia..
Onko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat + cäbbänä on l-jetillä... Eikö nää jo kaikki ollut Motronicilla, vai oliko muka ekat pikkukutoset vielä l-jetillä?
Onko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat.
Olisko korinvaihto, eli PASKALAATIKKO.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Onko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat.
KV-pommi :think Olisiko nämä niitä kovin avonaisia sedaneita...
KV-pommi :think Olisiko nämä niitä kovin avonaisia sedaneita...
Sitähän minäkin heti sanoin kun autosta kuulin, mutta kun ei KUULEMMA ole papereissa mitn. merkintää (prosentteja). Pitäs ite käydä paperit katsomassa...
Edit: itse auton kyllä näin ja pikkutolpilla + rummut takana ja koneena L-jetti, eli näillä havainnolla case is closed ja epäilyni pitivät paikkansa?
Onko E30 cäbejä tehty ilman levyjarrullista taka-akselistoa? Onko niissä aina isot tolpat? Itse aina kuvitellut että näin on ALKUPERÄISISSÄ, mutta tuossa tutulla kaverilla 320i cäbi, jossa rummut takana ja pienet tolpat + cäbbänä on l-jetillä... Eikö nää jo kaikki ollut Motronicilla, vai oliko muka ekat pikkukutoset vielä l-jetillä?
Varmaankin korinvaihtopeli niinku yllä mainittu mutta kerro toki vielä vuosimallikin.
Edit: Ehdin jo säikähtää onko kyse minun entisestä koska se sielläpäin on nykyään kai edelleen mutta se on kyllä alkuperäinen cabrio ja levyjarrut takana. -91 vuosimallia.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Sitähän minäkin heti sanoin kun autosta kuulin, mutta kun ei KUULEMMA ole papereissa mitn. merkintää (prosentteja). Pitäs ite käydä paperit katsomassa...
Edit: itse auton kyllä näin ja pikkutolpilla + rummut takana ja koneena L-jetti, eli näillä havainnolla case is closed ja epäilyni pitivät paikkansa?
Katsoo rekisteriotteesta auton valmistenumeron, se kertoo kaiken.
Ensimmäiset (aidot) 320i-cabriot tuli 1986 ja niissä on ollu ihan perinteinen virranjakaja lohkossa, eli myös L-jetronic ohjaamassa sytytystä/ruiskutusta.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Katsoo rekisteriotteesta auton valmistenumeron, se kertoo kaiken.
Ensimmäiset (aidot) 320i-cabriot tuli 1986 ja niissä on ollu ihan perinteinen virranjakaja lohkossa, eli myös L-jetronic ohjaamassa sytytystä/ruiskutusta.
No sitä nyt en pääse katsomaan, eikä ole niin tuttu kaveri että viittisin mennä pyytämäänkään.
Eli koneen puolesta voiskin olla, mutta mites nuo jarrut? Osaatko sanoa onko noita tehty myös rummuilla / pienillä tolpilla? Auto on ihan ekoja, koska pirun ruma varapyöräkotelo näkyy seittämän kilometrin päähän.
No sitä nyt en pääse katsomaan, eikä ole niin tuttu kaveri että viittisin mennä pyytämäänkään.
Eli koneen puolesta voiskin olla, mutta mites nuo jarrut? Osaatko sanoa onko noita tehty myös rummuilla / pienillä tolpilla? Auto on ihan ekoja, koska pirun ruma varapyöräkotelo näkyy seittämän kilometrin päähän.
Minä en ole raamattua lukenu mutta vanhassa E30 kys./vas. topikissa kerrottiin että kaikki cabriot/touringit on olleet levyjarruin alunpitäen koneesta riippumatta. ABS jarruja ei silti välttämättä ole kaikissa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
No, käyt vilkaisemassa sen auton rekisterinumeron, saadaan me silläkin kaikki tarvittavat tiedot. Kaikki cabriot on levyperällä ja isoilla etutolpilla. Makuasia tietenkin tuo "7km:n päähän näkyvä varapyöräkotelo", mutta omasta mielestäni kaikki E30-versiot vanhemmilla takavaloilla ovat kauniimpia.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
No, käyt vilkaisemassa sen auton rekisterinumeron, saadaan me silläkin kaikki tarvittavat tiedot. Kaikki cabriot on levyperällä ja isoilla etutolpilla. Makuasia tietenkin tuo "7km:n päähän näkyvä varapyöräkotelo", mutta omasta mielestäni kaikki E30-versiot vanhemmilla takavaloilla ovat kauniimpia.
Joops, no eiköhän tää aika selvä peli jo ole. Rupes vaan ettii vaivaa kun erittäin harvoin väärässä olen tämänkaltaisissa asioissa ja nyt vain sen verran vastaan väitettiin että aloin itsekkin epäilemaan omia muistikuviani.
Kyllähän vanhemmilla takavaloilla olevat ovat erittäin hienoja, mutta tuo varapyöräkotelo onkin ainut mikä niissä häiritsee. Esim tekkiykkös korisarjallahan varustettuna E30 on kaikkein kauneimmillaan (M3:sen jälkeen).
Mitenkäs saa purettua keskuslukollisesta versiosta lukkopesät ovista irti? Joskus nelisen vuotta sitten viimeks purkanu k.lukottoman ja oli mielestäni erilainen..? Ja siis facelift ovi kyseessä jos sillä mitään merkitystä on.
Mitenkäs saa purettua keskuslukollisesta versiosta lukkopesät ovista irti? Joskus nelisen vuotta sitten viimeks purkanu k.lukottoman ja oli mielestäni erilainen..? Ja siis facelift ovi kyseessä jos sillä mitään merkitystä on.
Samalla tavalla ne irtoaa, oli keskuslukko tai ei. Kuvasta osanumerot #19 ja #20 vetämällä irti (riippuen, kumpiko systeemi) ja loppu onkin helppoa kuin kaljan juonti: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ront_lock_key/
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
jostain tietoo miten kattoluukkuun vaihdetaa ratasto :think
veivi napsuu vaa ympäri , jos kädel työntää luukkuu samal ku veivaa ni sit just ja just aukee sen 2cm.
Comment