Originally posted by Topi08
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by petrolhead View PostEi kyllä astu minunkaan aivoon että olisi sisäkkäisiä letkuja. Ootko kattonu millasia osia varaosafilmi tarjoaa tai oletko kurkkinu korjausohjeesta onko siellä kuvattu pa-tankin huohotuskiertoa (tai siis onko asennuskaaviota)?
EDIT: Kävin katselemassa. Eli tällainen viritys on lähtevän letkun alussa. Nippa oikealle katkennut, siitä siis lähtee bensapumpulle.
Tuossa vielä miten tuo pieni letku menee, teipattu pää siis oli tankissa sisällä.
Tuossa haaran paikka
Ja löysin myös minne letku on mennyt. Eli nippusiteillä täyttöputkeen ja päässä tulppa
Ettei tämä nyt taas olisi joku saatanan bensansäästöjippo? Löysin jo tästä autosta magneetin mikä oli laitettu konehuoneeseen bensaletkun ympärille, "Super fuelmax".Last edited by Harri G; 07-06-2012, 12:57.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostYli aste eroa v. vs. o. olisko kolahtanut johonkin joskus vähän kovempaa :think Kauanko auto on ollut sinulla ja oliko 1. kulmien mittaus ?
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostMuuttuiko ratin asento suoraan ajaessa sen jälkeen kun vaihdoit puslat?
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostEDIT: Kävin katselemassa. Eli tällainen viritys on lähtevän letkun alussa. Nippa oikealle katkennut, siitä siis lähtee bensapumpulle.
Tuossa vielä miten tuo pieni letku menee, teipattu pää siis oli tankissa sisällä.
Tuossa haaran paikka
Ja löysin myös minne letku on mennyt. Eli nippusiteillä täyttöputkeen ja päässä tulppa
Ettei tämä nyt taas olisi joku saatanan bensansäästöjippo? Löysin jo tästä autosta magneetin mikä oli laitettu konehuoneeseen bensaletkun ympärille, "Super fuelmax".
Ainakin samankokoista letkua.E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by /PETE/ View PostNäyttäis kyllä Webaston/Eberin polttoainelijalta.
Ainakin samankokoista letkua..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by /PETE/ View PostNäyttäis kyllä Webaston/Eberin polttoainelijalta.
Ainakin samankokoista letkua.Originally posted by T3 View PostÄäni tuolle. Vastaavanlaisen virityksen joskus autostani purkanut ja konehuoneessa oli Webasto.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View PostEi tuollaista muista , jos joku kääntäis mun rattia niin en varmana huomais . kummaa tuossa on viellä se että auto kyllä menee suoraan, mutta jos on vähänkin töyssyä niin vetelee järkyttävästi, tai ohitus tilanteessa, tempasee oikein toiselle puolelleBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostTe iX:n omistajat, paljonko teillä hörppää matka-ajossa? Mulla vauhdista huolimatta, syö melkein aina 12L/100km? Voiko jokin laahata tai joku osa ehtoopuolella?
2. Sulla on matalapuristeinen KAT-mallin M20B25
3. Tuo kyseinen moottori oli ehtoopuolella jo tehtaalta lähtiessä.
Yhdistettynä nelivetoon, tuo 8,8-puristeinen moottori todellakin vie sitä soppaa. Jos sattuu vielä olemaan kulunut nokka, jolloin venttiilit eivät enää aukea, kuin uudessa moottorissa, joutuu kaasua painamaan enemmän, jotta auto liikkuisi edes jotenkin. Tämä taas osaltaan lisää kulutusta.
Haitko muuten Laihialta tuon auton. Itse olisin ostanut sen purkuun, mutta oli siihen hommaan vielä hieman arvokas..
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostTulihan raaka totuus sieltä. Laihiasta kyllä hain.
Tarkoitus sama, puran sen kun projekti valmistuu.
Ilmastointia vailla T3?.
Comment
-
-
Check.
320i:ssa on vaihdekeppi mallia soppakauha, vasempaan nojatessa timmi, oikeaan saa melkein laittaa reunaan asti niin saa vitosen silmään.
Tarkastelin vivustoa, siellä yksi holkki ihan loppu, sorvaanko uuden tilalle vai mieluiten tämä tilaukseen? http://www.schmiedmann.fi/3_sarja/E3...sivu1.htm#1786
Selvennys: auto on 5/85.
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostCheck.
320i:ssa on vaihdekeppi mallia soppakauha, vasempaan nojatessa timmi, oikeaan saa melkein laittaa reunaan asti niin saa vitosen silmään.
Tarkastelin vivustoa, siellä yksi holkki ihan loppu, sorvaanko uuden tilalle vai mieluiten tämä tilaukseen? http://www.schmiedmann.fi/3_sarja/E3...sivu1.htm#1786
Selvennys: auto on 5/85.
EDIT: Sullahan onkin semmonen peltitelineellä oleva kiinnytys, kun on tuon ikäinen. Eikai ole peltiteline laatikonpuolelta toisesta reunasta irti/murtunut.Last edited by T3; 08-06-2012, 23:04..
Comment
-
Comment