Nopea kysymys mitä öljyä ohjaus tehostimeen? korkissa taisi lukea zf
epäilen että on ollut väärää öljyä koska toisinaan käännettäessä huutaa kuin hyeena
Nopea kysymys mitä öljyä ohjaus tehostimeen? korkissa taisi lukea zf
epäilen että on ollut väärää öljyä koska toisinaan käännettäessä huutaa kuin hyeena
Pääsääntöisesti ATF:ää, mutta kylmiin olosuhteisiin noita on täytetty myös CHF:llä. Tökkää sormi säiliöön ja kato onko punaista, vaiko vihreää. Noita ei sitten pidä mennä sekoittamaan keskenään. Punainen = ATF, Vihreä = CHF
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Elikkäs E30:ssä on type 188 lukkoperä joka on käyny särkikoskella prepattavana (kiristetty 50%+50%). Ostaessani huomasin että hiukka elää jotenka vaihettiin puslat! MUTTA vieläkin tuntuu siltä että liikkuis ittekseen jos näin voi muotoilla? :think
Alusta ei ole mikään jäykkä ihan OK... Jotenka mitä siinä voisi olla? mist kannattaa alkaa kattoo mahollista vikaa? Onko mahdollista että jäykemmällä alustalla saisi nämä " ylimääräset " liikehdinnät pois?
Kertokaa te jotka tiiätte !!!
BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89 BMW e30 316i-90
ex. BMW e30 320i (2.6 stroked) -88 BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Elikkäs E30:ssä on type 188 lukkoperä joka on käyny särkikoskella prepattavana (kiristetty 50%+50%). Ostaessani huomasin että hiukka elää jotenka vaihettiin puslat! MUTTA vieläkin tuntuu siltä että liikkuis ittekseen jos näin voi muotoilla? :think
Alusta ei ole mikään jäykkä ihan OK... Jotenka mitä siinä voisi olla? mist kannattaa alkaa kattoo mahollista vikaa? Onko mahdollista että jäykemmällä alustalla saisi nämä " ylimääräset " liikehdinnät pois?
Kertokaa te jotka tiiätte !!!
Vetoakseleiden nivelet väljät :think
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Nonniin, nyt pureskelin kaasarista ton yläkannen pois, toinen kohoista näytti sellaselta oudon kuivalta niinku ois pensaa nähnykkään vähään aikaan ja toinen näytti pelaavan kaasaria pompottelemalla aika normaalisti.
Mikäs tässä nyt on järkevin ratkaisu? Hankinko uudet kohot ja neulaventtilit (mistä?), "uuden" pierburgin kaasarin vai sijoitanko weberiin? Vastatkaa viisaammat ja tarjotkaa mulle vaihtoehtoja oulun alueelta YVllä.
Eli otin apurungon irti, puslan sisukset jäi autoon kiinni. Hakkasin vasaralla ees-taas puslan runkoa, irtosi. Kasausvaiheessa huomasin että autoon oli jäänyt sentin verran puslan runkoa kiinni. Yritin sitä pieksää irti. Pyöritin nysään pultinkin, otti kierteille, hakkasin sisäpuolelta autoa kierretangolla reikään, jotta nysä irtoaisi. Eipä irronnut. Voin kokeilla vielä hitsata reiän ulkopuolelle, jos lämpö auttaisi. Ideoita? Loppuviikosta pitäis akseli nostaa paikalleen vaan nysä on perhana tiellä. Tietysti sopivalla terällä voi porata nysän pois jos ei muuta keksi.
Pääsääntöisesti ATF:ää, mutta kylmiin olosuhteisiin noita on täytetty myös CHF:llä. Tökkää sormi säiliöön ja kato onko punaista, vaiko vihreää. Noita ei sitten pidä mennä sekoittamaan keskenään. Punainen = ATF, Vihreä = CHF
Comment