Kuinka joku voi olla niin URPO, että ottaa vanhat kannenpultit prikkoineen pois ja laittaa uudet pultit, mutta ei laita niitä prikkoja takas.
SAATANAN SAATANAN SAATANA! Eikä muuten ollut ensimmäinen avaamani M20-moottori, jossa oli homma tunaroitu samalla tavalla. Ei varmasti ole tuolla tyylillä kansi momentissa.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Niin miten on, käykö m40b18 koneen laturi m42b18:aan? :think
jotenkin uskosin että ne on samat mutta miksi bmw fans kertoo muuta..
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Niin ja minkä takia se sanoo, että E36m40 on sama laturi muttei E30m40. Kyllähän se sinne on vaan sovittava.
Kattelin ainenkin että on ihan samannäköset.. :think Laakeri taitaa vanhasta olla kabut, joten taitaa olla helpompi vaihtaa koko paska?
Sitten, toinen asia. Elikkäs on tässä menossa pikku sisusta remontti, lattiamatto oli aivan märkä apukuskin puolelta, mistä vois vettä sinne tulla? Voisko yksinkertasesti johtua siitä että on ollut jotkuu paskat tekstiilimatot, jotka lähtivätkin sitten samantien, että ei ois vaan se vesi haihtunu sieltä? Vaan aina imeytynyt mattoon, on nyt ollu niin kostea ilmakin.. Kun sen akun takaisen läpiviennin tutkin, ja oli mielestäni ihan ehjä.. Ja jos lämppärinkenno vuotaa, niin eikös vesi menis kuskin jalkatilaan? Joka oli täysin kuiva.. :think Autossa kattoluukku.
Kuinka joku voi olla niin URPO, että ottaa vanhat kannenpultit prikkoineen pois ja laittaa uudet pultit, mutta ei laita niitä prikkoja takas.
SAATANAN SAATANAN SAATANA! Eikä muuten ollut ensimmäinen avaamani M20-moottori, jossa oli homma tunaroitu samalla tavalla. Ei varmasti ole tuolla tyylillä kansi momentissa.
Ei oo tosissaan ensimmäinen,eikä viimeinen. Mulle yksi sankari oli kans asentanu kannenpultit ilman prikkoja etan PIENIreikäiseen kanteen ja lisäksi masentanut 2.5i ISOreikäisen imusarjan suoraan kiinni siihen jatkoksi,pientä pykälää pukkas liitoksessa...
Ei vissii mitään eroja 2d ja touringin takahiekkapellillä? eli käy jos laikkaan 2d takahiekkapellin ja hitsaan tohon toukkaan? onko kokemuksia/ehdotuksia miten sujuu helpoiten? :think
pitäis saada tietää onko 318i sama johtosarja kuin 316 kaasaria vehkeessä?
ainakin eroa on sen verran että kaasari koneisessa ei oo pikaliitintä moottorin johtosarjan ja sulakerasia väliin
tai sitten jos jollain löytyis olemaan 316 kaasarin johtokaaviota
pitäis laittaa talvenaikana m50 kone keulille mut tällä hetkellä pistää hanttii nuo sähköt
Siis korin johtosarjaako tarkoitat?
Kaikkien moottorien johtosarjoissa on liitin moott. johtosarjan ja korin johtosarjan välissä.
Vuosimallista riippuen neliskanttinen tai pyöreä.
Ei vissii mitään eroja 2d ja touringin takahiekkapellillä? eli käy jos laikkaan 2d takahiekkapellin ja hitsaan tohon toukkaan? onko kokemuksia/ehdotuksia miten sujuu helpoiten? :think
edit:nii ja molemmat on faceliftejä
On samanlainen puskurin yläreunan tasoon asti, 4 ja 6syl malleissa pakoputken aukko eri kokoinen.
Mistä alkaisi paikantamaan vikaa kun tyhjäkäynti liian matala koko auto tärisee vähän tyhjäkäynillä. Voisiko esim. tyhjäkäyntiventtiili jumittaa tai imu vuoto?
Koneena M40B16
Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Comment