Originally posted by coupe320
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Kysellääs vaikka sitten täältäkin että mitä mieltä ootte?
tämmöisestä?F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostKysellääs vaikka sitten täältäkin että mitä mieltä ootte?
tämmöisestä?
Perus täysynteettistä.. Riippuu kukkaron paksuudesta.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostNgk bp5es.
Perus täysynteettistä.. Riippuu kukkaron paksuudesta.Taidan talveks laitella koneeseen 5w-50 mobilit
nopeella vilkasulla motonetin listat väittää kyl tota tulppaa vanhempiin m20 koneisii? Toki noi motonetin listatkin on ihan miten sattuuLast edited by ChilileipÄ; 28-10-2011, 00:04.F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostKysellääs vaikka sitten täältäkin että mitä mieltä ootte?
tämmöisestä?E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View Postkappas jopa noinkin halpa tulppa vielTaidan talveks laitella koneeseen 5w-50 mobilit
nopeella vilkasulla motonetin listat väittää kyl tota tulppaa vanhempiin m20 koneisii? Toki noi motonetin listatkin on ihan miten sattuu
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostVähän kiristetty niin laita bp6es. Pysyykö 5w-50 koneessa sisällä ?
En kyl tiiä pysyyks tommonen öljy konees? Pitäskö olla sit jotai 10w-?? vai? talveks kuitenkaa viittis hirmu jäykkiä öljyjä laittaa? Kesäks sitte taas voi vaihtaaMitäs öljyjä te ootte sitte käyttäny talvella noissa? Tosiaan ku pikkasen kiristetty ni mielellään ajelis hyvillä öljyillä!
Last edited by ChilileipÄ; 29-10-2011, 18:14.F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by S4Driver View PostTarttis irrottaa apparin puolen koneenkorva. Tarvii vissiin tukea toi moottori jotenkin ettei ala roikkumaan ja saa sen vaikka takaskin?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMiten rikkoontunut m20 flekti irti?
Sitä mutteria ei tarvi saada mitenkään erityisen kireälle, itse olen laittanut jonkun pienen taltan hihnapyörän pulttien väliin jotta on hiukan saanut käännettyä sitä mutteria kiinni.Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by ///Make View PostKuskin puolelta varmaan onnistuu helpoiten. Ilmanputsarikotelo pois tieltä ja ehkä joku vesiletkukin tarvii ottaa. 32mm kiintoavaimella lähtee viskon mutteri auki, vääränkätinen kierre elikkä aukeaa myötäpäivään. Vasaralla terävä napautus kiintoavaimeen niin pitäisi avautua. Sitten pyörittelet sen pois. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä...
Sitä mutteria ei tarvi saada mitenkään erityisen kireälle, itse olen laittanut jonkun pienen taltan hihnapyörän pulttien väliin jotta on hiukan saanut käännettyä sitä mutteria kiinni..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
M10b18 weberillä. Kylmänä toimii hyvin, vastaa kaasuun ja ryyppykin toimii. Kone kun taas lämpeää, pitää lähteä liikkeelle kytkintä luistattamalla ja toimii oikeestaan vain täyskaasulla. Ei eroa, onko ryyppy päällä vai ei.
Koneenvaihto tehtiin ja kokeiltiin sitten että toimiiko se, muuten kyllä mutta ei vaan vastaa kaasuun
Mistähä lähtis kahtoo vikaa?E30 325iA
E30 325i m-tech 2
E91 320d
Comment
-
-
Toinen Weberi m10 tähän perään!
En enään käsitä mikä perk... Saa syömään ton 1.8:n noin paljon bensaa. n.15l satkulle kun ajaa oikeesti sukkasiltaan.
Kaasarin putsasin, pistin korjaussarjan (neulaventtiili oli sökö), vaihdoin tulpanjohdot (2 oli rikki), tulpat. Seokset säädetty kuntoon, sytkä kohdallaan.
Ajattelin vielä huomenna säätää venttiilit, en enään käsitä. Ei imuvuotoja, ei tiputa bensaakaan, eikä pahemmin haisekkaan bensa missään.
Vetoja on vakioksi m10 hyvin. (karvan yli 10s sataseen)
Comment
-
-
Originally posted by puliukk0 View PostToinen Weberi m10 tähän perään!
En enään käsitä mikä perk... Saa syömään ton 1.8:n noin paljon bensaa. n.15l satkulle kun ajaa oikeesti sukkasiltaan.
Kaasarin putsasin, pistin korjaussarjan (neulaventtiili oli sökö), vaihdoin tulpanjohdot (2 oli rikki), tulpat. Seokset säädetty kuntoon, sytkä kohdallaan.
Ajattelin vielä huomenna säätää venttiilit, en enään käsitä. Ei imuvuotoja, ei tiputa bensaakaan, eikä pahemmin haisekkaan bensa missään.
Vetoja on vakioksi m10 hyvin. (karvan yli 10s sataseen)
Comment
-
Comment