Originally posted by Neppo
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Paljon helpompi kytkentä samaan asiaan on mielestäni ihan normaali 4 napainen kytkevä rele.
Sekä anturi että katkaisin maadoittamaan toista ohjausnapaa, molemmat tietysti omilla johdoillaan.
Tällä kytkennällä flekti toimii jos
A: anturi kyktee
B: katkaisin kytkee
c: molemmat kytkevät

 Sitten ois toinen kysymys liittyen nopeusmittariin. Tuossa ku on pari kertaa tullu ajettua puuhakilvillä motarilla nii tuli navilla hoksattua että nopeus mittari näyttää 20km/h liian vähän niin mistäs tuota rupeis tutkiin? Alla on e30 omat peltivanteet oikean kokoisilla renkailla ja paikallaan on 3.64 välitteinen typ188 perä. Onko noita nopeusantureita erillaisia? Ainaki 2 erillaisella liittimellä löytyy.
                                          Sitten ois toinen kysymys liittyen nopeusmittariin. Tuossa ku on pari kertaa tullu ajettua puuhakilvillä motarilla nii tuli navilla hoksattua että nopeus mittari näyttää 20km/h liian vähän niin mistäs tuota rupeis tutkiin? Alla on e30 omat peltivanteet oikean kokoisilla renkailla ja paikallaan on 3.64 välitteinen typ188 perä. Onko noita nopeusantureita erillaisia? Ainaki 2 erillaisella liittimellä löytyy.
							
						
 
							
						
 
							
						 piti kattoo faq:sta ohjeet, sieltä löytyy kuvien kera, enemmän kuvia, vähemmän tekstiä
 piti kattoo faq:sta ohjeet, sieltä löytyy kuvien kera, enemmän kuvia, vähemmän tekstiä  
							
						
Comment