Jos et sekoita punaista muiden kanssa niin ei pitäs olla ongelmia.
Sitte ranskalaisten käyttämä keltainen on oma lukunsa , en tiiä mitä huttua se on.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mitä eroa on nelivedon ja takapotkun lattiamatolla (floor covering, etupenkkien alla)?
Nelikon matto on pesun tarpeessa ja samalla sattuu lojumaan ylimääräisenä ja pestynä tavallinen. BMW Fans kertoo takapotkun maton olevan sama lähes kaikissa malleissa (2d, 4d, touring). Nelikoissa on vastaavasti sama matto kaikissa korimalleissa. Kysäisen nyt ennekuin otan maton käteen ja katson itse.
Mitä eroa on nelivedon ja takapotkun lattiamatolla (floor covering, etupenkkien alla)?
Nelikon matto on pesun tarpeessa ja samalla sattuu lojumaan ylimääräisenä ja pestynä tavallinen. BMW Fans kertoo takapotkun maton olevan sama lähes kaikissa malleissa (2d, 4d, touring). Nelikoissa on vastaavasti sama matto kaikissa korimalleissa. Kysäisen nyt ennekuin otan maton käteen ja katson itse.
Nelivedossa on etukardaanin vuoksi leveämpi tila vaihdelaatikolle, joten sitäkautta myös lattiamatto on kapeampi. Voi kai se normimallin matto sinne mennäkin, mutta varmasti jää hieman ryttyyn. En suosittele.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Neljällä vaihteella matka-ajossa (ei motaria) 7,5 litraa sadalla ehjällä M10B18V-moottorilla. 5-vaihteisesta ei oo kokemusta.
Noh, kohtahan sen näkee. Tuli ostettua käyttökinneriksi tuollainen nelivaihteinen, kun oli niin halpa. Paljastui yllättävän hyväkuntoiseksi ainakin ulkokuoresta.
Jaaha, taas vastustaa. M20b25 nykii alle 2000rpm lämpösenä ja kiihdytyksissä ja välillä myös montuissa pätkäisee niin kuin ajaisi seinään. Joskus sammuu koko auto. Mistä nyt lähden vikaa hakemaan?
Mitä nyt tossa parkkiksella nopeasti kokeilin niin auto käynnissä ja nykäsee sekä tyhjäkäinti moottorin ja TPS;n piuhat irti niin ei mitään vaikutusta käyntiin. Kait nyt tuo TPS;n irti ottaminen pitäis jotenkin vaikuttaa...:think
Jaaha, taas vastustaa. M20b25 nykii alle 2000rpm lämpösenä ja kiihdytyksissä ja välillä myös montuissa pätkäisee niin kuin ajaisi seinään. Joskus sammuu koko auto. Mistä nyt lähden vikaa hakemaan?
Mitä nyt tossa parkkiksella nopeasti kokeilin niin auto käynnissä ja nykäsee sekä tyhjäkäinti moottorin ja TPS;n piuhat irti niin ei mitään vaikutusta käyntiin. Kait nyt tuo TPS;n irti ottaminen pitäis jotenkin vaikuttaa...:think
Katso kampuran asentotunnistimen johto, uudemmasas motronicissa jos on jätetty löysää väärään kohtaan niin hieraantuu siimapyörään iski välillä maihin sieltä.
Ja sitten ihan paska veikkaus, eihän ole tps ja icv johdot vaihtaneet paikkaa?
Katso kampuran asentotunnistimen johto, uudemmasas motronicissa jos on jätetty löysää väärään kohtaan niin hieraantuu siimapyörään iski välillä maihin sieltä.
Ja sitten ihan paska veikkaus, eihän ole tps ja icv johdot vaihtaneet paikkaa?
Tosin silloin se huutaisi kokoajan kierroksilla.
Jees, no pitää kattoa tuo johto. Eipä ne taida edes ylettyä mennä ristiin.
Katso kampuran asentotunnistimen johto, uudemmasas motronicissa jos on jätetty löysää väärään kohtaan niin hieraantuu siimapyörään iski välillä maihin sieltä.
Ja sitten ihan paska veikkaus, eihän ole tps ja icv johdot vaihtaneet paikkaa?
Tosin silloin se huutaisi kokoajan kierroksilla.
Itelläkin löytty samaa ongelmaa, mutta onko kuinka pahassa paikassa tuo tunnistin vai ihan näppärä vaihtaa? Koitin kyllä katella kuvia mut en oikeen löytänny semmosta mistä olis saanu selkoa...
Itelläkin löytty samaa ongelmaa, mutta onko kuinka pahassa paikassa tuo tunnistin vai ihan näppärä vaihtaa? Koitin kyllä katella kuvia mut en oikeen löytänny semmosta mistä olis saanu selkoa...
helppo homma vaihtaa,tosin pultti millä anturi on kiinni siinä telineessä saattaa olla vähä vitun lujasti kiinni. ja jos se pultti katkeaa sinne,niin sitten siinä on työmaa saada se pois sielä.
helpoin tiesti paikantaa tuo anturi on kun menet vänkärin lokasuojan etuosaan ja katsot siihen virranjakajan alle siihen pyörään mikä on kampiakselin päässä ja siihen menee yksi johto (2-johtoinen). siinä on se anturi. liitin sille anturille saattaa olla siinä vänkärin puolen runkopalkin päällä.
eli:
aseöljyä siihen anturin päälle hetkeks liukeneen ja sitten pultti auki vain (6mm kuusiokolo mahdollisesti) ja meisselillä pikkusen kiusaa sitä anturia ulos ja sit liitin irti ja kasaus päinvastoin.
mutta käytä sitä aseöljyä tosiaan siihen pulttiin,se saattaa olla kohtuu jumissa muuten.
helppo homma vaihtaa,tosin pultti millä anturi on kiinni siinä telineessä saattaa olla vähä vitun lujasti kiinni. ja jos se pultti katkeaa sinne,niin sitten siinä on työmaa saada se pois sielä.
helpoin tiesti paikantaa tuo anturi on kun menet vänkärin lokasuojan etuosaan ja katsot siihen virranjakajan alle siihen pyörään mikä on kampiakselin päässä ja siihen menee yksi johto (2-johtoinen). siinä on se anturi. liitin sille anturille saattaa olla siinä vänkärin puolen runkopalkin päällä.
eli:
aseöljyä siihen anturin päälle hetkeks liukeneen ja sitten pultti auki vain (6mm kuusiokolo mahdollisesti) ja meisselillä pikkusen kiusaa sitä anturia ulos ja sit liitin irti ja kasaus päinvastoin.
mutta käytä sitä aseöljyä tosiaan siihen pulttiin,se saattaa olla kohtuu jumissa muuten.
Jaaha, taas vastustaa. M20b25 nykii alle 2000rpm lämpösenä ja kiihdytyksissä ja välillä myös montuissa pätkäisee niin kuin ajaisi seinään. Joskus sammuu koko auto. Mistä nyt lähden vikaa hakemaan?
Mitä nyt tossa parkkiksella nopeasti kokeilin niin auto käynnissä ja nykäsee sekä tyhjäkäinti moottorin ja TPS;n piuhat irti niin ei mitään vaikutusta käyntiin. Kait nyt tuo TPS;n irti ottaminen pitäis jotenkin vaikuttaa...:think
Täällä olis presiis sama juttu, mutta kyseessä vanhempi motronic. TPS:n, ICV:n ja ilmamittarin liittimet olen syynännyt ja ne näyttää ihan hyviltä. Samoin tarkistin sen ison pyöreän liittimen tulipellistä, sekin ookoo. Eli, onko tässä vanhemmassa asentotunnistimen häiriö yhtälailla mahdollinen? Ja olikos se siellä vauhtipyörän tienoilla...? Entäpä muita mahdollisia paikkoja?
Niin siis mullahan olikin tuo vanhempi malli kanssa. Laatikon kyljestähän nuo anturat löytyy ja helppo vaihtaa. Pitää tänään kurkata että missä kunnossa ovat.
Comment