--------------------
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jannmann View PostKorjaa vika, tyhjäkäynnin tossa hoitaa motronic, ei sitä säädetä mistään ruuvista tai muustakaan.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostOlisko sen takia kun cabrion orggis bmw lasissa tulee varmaan taustapeilin natsa lasin mukana? (peili lasissa kiinni). Olen itse asentanut cabrioon sedanin lasin aikanaan.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Onkos kukaan mittaillut madallussarjansa jousien mittoja?
Löytyy hyllystä E30 madallussarjan jouset ja olisi mukava tietää mille madallukselle suurinpiirtein ovat.
Tietoja
Etujousissa teksti 70598 Front, vapaamitta 27cm, langan paksuus 13mm
Takajousissa teksti 75444 Rear, vapaamitta 20cm, langan paksuus 14mm
jouset ovat väriltään punaiset.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostOnkos kukaan mittaillut madallussarjansa jousien mittoja?
Löytyy hyllystä E30 madallussarjan jouset ja olisi mukava tietää mille madallukselle suurinpiirtein ovat.
Tietoja
Etujousissa teksti 70598 Front, vapaamitta 27cm, langan paksuus 13mm
Takajousissa teksti 75444 Rear, vapaamitta 20cm, langan paksuus 14mm
jouset ovat väriltään punaiset.
Vapaamitta kun ei kerro jousen paikoillaan ollessa oikein juuri mitään.
Ei voi myöskään tietää miten paljon tuo painuu kasaan kun laittaa alle.
En ainakaan tosi äkkiä löytänyt noista googlellakaan oikein mitään.Last edited by Muurahainen; 20-12-2011, 23:17.
Comment
-
-
Jaahas, taas on kiusallinen, tosin suht huvittava vika tullut Eli pyyhkijät ja pissapoika on aiheena. Eli satunnaisesti, tosin todella harvoin kun käytän pyyhkijöitä kertakäytön eli näpäytän viisaria alas, niin alkaa pissapoika pruittaamaan nestettä lasiin ja se ei lopu. Sitä tulee niinn kauan kun auton sammuttaa ja ehkä myös sammuttamisen jälkeen. Kovat viisarinrunkkauksen jälkee vika saattaa hävitä mutta ilmenee aina välilla uudestaa, ja ainoastaan kertanäpäytyksen yhteydessä, eli ongelmaa ei ole esim tihkuasennolla. Onkohan viisarissa jotain vikaa? Vika ilmeni eilen iltapäivällä ja tänä aamuna teki sen uusiksi.
Eipä tossa muuta, mutta on kiva ajella kun pissaa pruikitaan tuulilasiin painamatta mitäänG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by amisqo View PostJaahas, taas on kiusallinen, tosin suht huvittava vika tullut Eli pyyhkijät ja pissapoika on aiheena. Eli satunnaisesti, tosin todella harvoin kun käytän pyyhkijöitä kertakäytön eli näpäytän viisaria alas, niin alkaa pissapoika pruittaamaan nestettä lasiin ja se ei lopu. Sitä tulee niinn kauan kun auton sammuttaa ja ehkä myös sammuttamisen jälkeen. Kovat viisarinrunkkauksen jälkee vika saattaa hävitä mutta ilmenee aina välilla uudestaa, ja ainoastaan kertanäpäytyksen yhteydessä, eli ongelmaa ei ole esim tihkuasennolla. Onkohan viisarissa jotain vikaa? Vika ilmeni eilen iltapäivällä ja tänä aamuna teki sen uusiksi.
Eipä tossa muuta, mutta on kiva ajella kun pissaa pruikitaan tuulilasiin painamatta mitäänKäyttis: e30 318i -89
Projekti: e30 m20b25 -89
Ratalelu: e30 touring m20b27tic -88
<<Tutun turbon vihellyksen kuulen
Äänellään se mielen kohentaa
Ujellus kuin rajun myrskytuulen
Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>>
Comment
-
-
juu eli nyt kaikki tietäväiset kokemuksia ja faktoja pöytään. tarkotuksena olis mennä katsastaan ekaa kertaa muutosleiman jälkeen tota tourinkia ja ongelmana on että tuleeko sanomista kun otteessa ilmotettu teho on 183 muistaakeni 0.2 ahdoilla ja autossa luonnollisesti on tuntuvasti enemmän. että meneekö inssille läpi et tossa muka olis ton verran? :think päästöt tietysti otan ite koska säädöt viellä hakusessa. tarkotus on mennä ennen tai jälkeen leiman hariselle säätöhommiin.Käyttis: e30 318i -89
Projekti: e30 m20b25 -89
Ratalelu: e30 touring m20b27tic -88
<<Tutun turbon vihellyksen kuulen
Äänellään se mielen kohentaa
Ujellus kuin rajun myrskytuulen
Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>>
Comment
-
-
Originally posted by niäminen View Postjuu eli nyt kaikki tietäväiset kokemuksia ja faktoja pöytään. tarkotuksena olis mennä katsastaan ekaa kertaa muutosleiman jälkeen tota tourinkia ja ongelmana on että tuleeko sanomista kun otteessa ilmotettu teho on 183 muistaakeni 0.2 ahdoilla ja autossa luonnollisesti on tuntuvasti enemmän. että meneekö inssille läpi et tossa muka olis ton verran? :think päästöt tietysti otan ite koska säädöt viellä hakusessa. tarkotus on mennä ennen tai jälkeen leiman hariselle säätöhommiin.
Comment
-
-
Originally posted by niäminen View Postjuu eli nyt kaikki tietäväiset kokemuksia ja faktoja pöytään. tarkotuksena olis mennä katsastaan ekaa kertaa muutosleiman jälkeen tota tourinkia ja ongelmana on että tuleeko sanomista kun otteessa ilmotettu teho on 183 muistaakeni 0.2 ahdoilla ja autossa luonnollisesti on tuntuvasti enemmän. että meneekö inssille läpi et tossa muka olis ton verran? :think päästöt tietysti otan ite koska säädöt viellä hakusessa. tarkotus on mennä ennen tai jälkeen leiman hariselle säätöhommiin.
Originally posted by Kam1kazee View PostTarkoitus olisi nyt vaihtaa laturin hiilet. Katoin KL ja Motonetin valikoiman, siellä niitä myydään boschiin ja motorolaan. Mutta minun laturin kyljessä lukee Valeo. Onko kellään tietoa että käykö tollaseen boschin tai motorolan hiilet tonne valeoon? (Laturi on se 65amp)Last edited by petrolhead; 21-12-2011, 17:19.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by niäminen View Postjuu eli nyt kaikki tietäväiset kokemuksia ja faktoja pöytään. tarkotuksena olis mennä katsastaan ekaa kertaa muutosleiman jälkeen tota tourinkia ja ongelmana on että tuleeko sanomista kun otteessa ilmotettu teho on 183 muistaakeni 0.2 ahdoilla ja autossa luonnollisesti on tuntuvasti enemmän. että meneekö inssille läpi et tossa muka olis ton verran? :think päästöt tietysti otan ite koska säädöt viellä hakusessa. tarkotus on mennä ennen tai jälkeen leiman hariselle säätöhommiin.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostVoihan ne mennä jos on ihan pelkät hiilet vaihtamassa (en tiedä millaisena osakokonaisuutena kolmekympin latureihin ne tulee). Nappaat kouraan ne ja tiskille vertailemaan ?
EDIT: luin uudestaa niin motonetissä oliki hiilisarja sev/motorola/valeo, mut täytyy siltiki ottaa mukaa malli niin voi vertailla.Last edited by Kam1kazee; 21-12-2011, 21:07.
Comment
-
Comment