Apua.
Alkoi vituttamaan eilen tuo auton pätkiminen ja muutenkin huono käynti, joten reippaana poikana irroitin johtosarjan ja kolvailin huonot liitokset + vaihdoin palaneita johtoja uusiin.
Tänään sitten kiinnitin sarjan takaisin ja kaikki muuten hyvin, mutta antoi kierroksia vain 2t asti ja tämän jälkeen pätkäisi ja lähti uudelleen mukaan vasta kun kierrokset olivat taas alle 2t.
Vikaa yritin selvittää ja nyt löytyi. Anturi, joka on laturin juuressa 3 pinninen. Tuon kun otti irti, auto kiertää ja kukkuu niinkuin kuuluu. Ainoastaan tyhjäkäynti jäi hieman korkeahkoksi n. 1050r.
Mikä on kyseisen anturin tarkoitus, uskaltaako autolla nyt ajaa pitemminkin kuin pelkän testilenkin? 15.15 pitäisi olla lähtökuopissa pihassa
E: Mottina m20b25
					Alkoi vituttamaan eilen tuo auton pätkiminen ja muutenkin huono käynti, joten reippaana poikana irroitin johtosarjan ja kolvailin huonot liitokset + vaihdoin palaneita johtoja uusiin.
Tänään sitten kiinnitin sarjan takaisin ja kaikki muuten hyvin, mutta antoi kierroksia vain 2t asti ja tämän jälkeen pätkäisi ja lähti uudelleen mukaan vasta kun kierrokset olivat taas alle 2t.
Vikaa yritin selvittää ja nyt löytyi. Anturi, joka on laturin juuressa 3 pinninen. Tuon kun otti irti, auto kiertää ja kukkuu niinkuin kuuluu. Ainoastaan tyhjäkäynti jäi hieman korkeahkoksi n. 1050r.
Mikä on kyseisen anturin tarkoitus, uskaltaako autolla nyt ajaa pitemminkin kuin pelkän testilenkin? 15.15 pitäisi olla lähtökuopissa pihassa

E: Mottina m20b25


 Jotain mitä pitäis varoa? Tuskin on rakettitiedettä
 Jotain mitä pitäis varoa? Tuskin on rakettitiedettä 
							
						

 
	
Comment