JJwawoo;3093721]Oman kokemuksen perusteella moottorin maadoitus kannattaa tarkistaa. Oliko maadoitus johto kiinni siinä kannattimessa minkä alta vaihdoit kumin? Joka tapauksessa tarkasta se johdin ja käytä liitokset auki ja puhdista pinnat.
Toinen mahdollinen IMM jälkeinen haitariputki on voinun ottaa ihteensä moottoria nostellessa. Tarkasta koneen sähköliittimet yms. että on kaikki oikeassa paikassa ja kunnolla kiinni.
Apparin puolen kannatinkumin vaihoin. Otin irti vaan akusta -kaapelin, ilmanputsarin kotelon irti. ja tuossa äsken kävin kokeilemassa, niin se ilmanputsarin kotelo oli jääny irti ja haitariputkee en muistanu kiristää. Lisäks huomasin, että kolina jatkuu ja öljynpaineen merkkivalo ei enään sammu
Eli testi lenkkii en uskaltanu vielä käydä, auttoko nuo mtn.
Toinen mahdollinen IMM jälkeinen haitariputki on voinun ottaa ihteensä moottoria nostellessa. Tarkasta koneen sähköliittimet yms. että on kaikki oikeassa paikassa ja kunnolla kiinni.
Apparin puolen kannatinkumin vaihoin. Otin irti vaan akusta -kaapelin, ilmanputsarin kotelon irti. ja tuossa äsken kävin kokeilemassa, niin se ilmanputsarin kotelo oli jääny irti ja haitariputkee en muistanu kiristää. Lisäks huomasin, että kolina jatkuu ja öljynpaineen merkkivalo ei enään sammu

Comment