Mulla on kaksi sarjaa suuttimia jotka on ulkomitoiltaan ja liittimiltä samanlaiset kuin M10B18L:ssä vakiona. Käykö ne kiinni S14 suutinpaikkoihin ja bensatukkiin vai meneekö ruutatkin uusiksi?
E30 kysymyksiä & vastauksia V -kts post#1 !!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
Kokemusta ei oo mutta onhan tuossa nakutuksen riski.Originally posted by Syntinen View PostKellää kokemusta 92 oktaanisesta bensan soveltavuudesta e30 m40b16 koneella varustettuun bemmiin? Ei luulis olevan vaarallista jos sitä tankkais sinne tankkiin
Comment
-
Mitäs e30 ohjekirja sanoo oktaanivaatimuksesta ? 91 ? En ole kotona joten en pääse nyt katsomaan, siellä olisi kirja mikä sis. myös m40-koneiset.Originally posted by Syntinen View PostKellää kokemusta 92 oktaanisesta bensan soveltavuudesta e30 m40b16 koneella varustettuun bemmiin? Ei luulis olevan vaarallista jos sitä tankkais sinne tankkiin
Comment
-
-
Noinhan se ohjekirja sanoo "Minimioktaanivaatimus vähintään ROZ 91" Eli ysikakkosta vaan tankkiin ja kovaa ajoa.Originally posted by jr66 View PostMitäs e30 ohjekirja sanoo oktaanivaatimuksesta ? 91 ? En ole kotona joten en pääse nyt katsomaan, siellä olisi kirja mikä sis. myös m40-koneiset..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
eikai ole etujarru satulat väärillä puolin siis oikee ja vasen?Originally posted by Garash View PostKokeiltu myös toisella sylinterillä niin ei eroa, ei ole abseja. Ja on polettu poljinta ihan vee itutukseen asti. Pitäskö tuntua sormeen paine sylinterissä kun polkee jarrua? Takajarrujen putken kohdalla tuntuu mutta etusissa ei muuta kun erittäin pieni imu. Mie romahan.
näin ollen ilmausruuvit on alapuolella ja ei varmasti ilmaannu
-E30 "316i"
ex. e46 328i,
Comment
-
Tuokin mahdollisuus on poissuljettu, eli ovat siis oikein päin ilmausruuvit yläpuolella.Originally posted by bmw89 View Posteikai ole etujarru satulat väärillä puolin siis oikee ja vasen?
näin ollen ilmausruuvit on alapuolella ja ei varmasti ilmaannu
E30 325iA
E30 325i m-tech 2
E91 320d
Comment
-
Itsellä oli viime keväänä samaa ongelmaa mutta takajarrujen kanssa. Takana ei tapahtunut yhtään mitään, vaikka nipat auki polki jarrua niin ei tullu nestettä eikä ilmaa. Loppujen lopuksi tippakannulla pumppasin jarrunestettä nipasta säiliölle päin ihan tolkuttomasti ja yhtäkkiä ne sit toimikin täydellisesti. Tuota ei oikein kukaan käsittänyt sillon mikä siinä oli.Originally posted by Garash View PostMinkähän takia etujarrut ei ilmaannu? Ei tule painetta ollenkaan, takajarrut ilmaantuu normaalisti. Kyseessä e21 tehostin josta tappia lyhennetty ja e30 jarrusylinteri:think
Itsellä tosin oli absit.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Paluulinja paineensäätimeltä tulee tankin kylkeen kuskinpuolelle. Tankissa on kuskinpuolella putken pää, joka jatkuu kuskinpuoleisen tankin pohjalle (melkein pohjassa kiinni) ja nousee sieltä yläkautta apparin puolelle. Kuskinpuolella siinä putkessa on alapuolella pieniä reikiä, joiden kautta tulee imu ja bensa siirtyy apparin puolelle. Oliko riittävän epäselvästi kerrottuOriginally posted by Maza View PostE30 faceliftin tankissahan ei ole sitä ulkopuolista puoliskoja yhdistävää väliputkea. Millä periaatteella tuossa tankissa tuo kuskinpuoli tyhjenee ?
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Jotain tollasta epäilinki. Kuskinpuoli siis ei tyhjene mikäli jättää vakiopaluun käyttämättä. Suunnitelmat uusiks.Originally posted by T3 View PostPaluulinja paineensäätimeltä tulee tankin kylkeen kuskinpuolelle. Tankissa on kuskinpuolella putken pää, joka jatkuu kuskinpuoleisen tankin pohjalle (melkein pohjassa kiinni) ja nousee sieltä yläkautta apparin puolelle. Kuskinpuolella siinä putkessa on alapuolella pieniä reikiä, joiden kautta tulee imu ja bensa siirtyy apparin puolelle. Oliko riittävän epäselvästi kerrottu
Comment
-
Tjaah, sitä en ole miettiny, tyhjeneekö kuskinpuoli, jos vakiopaluun jättää käyttämättä. Se putkihan jatkuu siis apparin puolelle ja putken pään voi nähdä, kun kurkistaa sieltä pumpun/anturin reiästä. Tuleeko pelkällä pumpulla siihen riitävästi imua, epäilen. Mutta voithan sä kokeilla ja kertoa sit toimiikoOriginally posted by Maza View PostJotain tollasta epäilinki. Kuskinpuoli siis ei tyhjene mikäli jättää vakiopaluun käyttämättä. Suunnitelmat uusiks.
Koko kapistus on senverran mielenkiintoinen, että pitäis vaan jaksaa aukaista yks tankki (ruosteinen) ja tutkia koko toimintaperiaate kunnolla.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Viittiskö joku vilkasta että miten nää menee siinä tankin vieressä?Originally posted by Tonzza95 View PostJoo ton tankin huohotuksen kanssa tarttis vielä apua.
Eli vaihettiin tossa bensatankki, kaveri otti letkut irti ja laitto takas, kuulemma samanlailla mutta ittee kyllä vähän epäilyttää.
Tässä on tuo uudemman mallin tankki, eli ei ole tota väliputkee tankin välissä.
Eli mitenkä näiden letkujen kuuluis mennä, itsellä nyt näin:
1. letku tankin katosta (sisempi paikka) bemsapumpulle --> siitä jonkun pienen mötikän
(en tiedä nimee) kautta sisimmälle bensaputkelle
2. letku lähtee tankin katosta (ulompi paikka) uloimmalla bensaputkelle
3. letku tankin seinämästä --> keskimmäiselle bensaputkelle
Ja tässä vielä miten nuo letkut on laitettu tankin päällä: http://aijaa.com/zBqHrU
Comment
-
Apua kaivattais!
Alkaa nyt neuvot loppumaan tuon auton käyntiin saamisessa kun pumpulle vaan ei tule volttia enempää jännitettä starttaus asennossa releellä tai ilman
Ja tämähän oli E30 316i johon tekniikanvaihto M20B25. Sähköt on korissa alkuperäiset ja moottorissa E34 facelift mallin.
Vikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
///
Ex.
E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
E38 740i (M62B44) Biarritzblau
E39 530D (M57D30) Individual 490
F10 520D (B47D20) Jatoba
E30 316i (M20B25) Schwartz
F30 330e (B48B20) Melbourne Red
Comment
Comment