E36 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carbonfiber
    replied
    Sigun compacti ei oikein puhalla lämpöstä kabiiniin. Koneessa lämmöt mittarin keskellä, tyhjäkäynnillä nollakelissä laskee vähän alle. Vesiventtiilikö se vois oireilla? Millanen homma vaihtaa ja saako uusia kohtuurahaan?

Leave a comment:

• Aki T
    replied
    Originally posted by Anah View Post
    Lukkoperää sai tehtaalta 328:n alkupään malleihin eli -95 vuonna ja jossain vaiheessa -96 vuonna korvaantui luistonestolla, eikä ollut enään mahdollista raksia edes lisävarusteena..

Toki jos jollain on -95 jälkeen oleva 328, jossa ovat molemmat lukkoperä sekä luistonesto, niin silloin on perä vaihdettu lukolliseen jälkikäteen..
    Jaa en tiennykään, että noin harvinaisia noi alkuperäset 328 lukkoperät. Omassa on kans tehtaalla laitettu lukkoperä, varusteluettelo näkyy sigun linkistä.

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by blueorange View Post
    Mut eihän se lukkoon liity mitenkään.Edit:Ja eikös tuo ala olemaan jo aivan karmea autobahn välitys.reilu 10 vuotta sitten oon ajanu 328:a ja muistini mukaan 100 vauhdista kun teki ripeen ohituksen niin joutu hakemaan nelosta.3,15 välitys m50b25 ei taida jaksaa edes ottaa välityksen puolesta huippuja?
    Luulin että on kokonaisista perämurikoista kyse. Aivan sopiva välitys se on tuon 2,8 koneen kanssa. Itsellä oli aikanaan 328i johon vaihdoin 3,15 lukollisen murikan eikä sekään nyt liian tiuha ollut.

Leave a comment:

• TuoAntti
    replied
    Originally posted by intfreak View Post
    Tehtaalta? Oli mullakin 328i lukkoperällä ja ASC+T kun sen perän sinne itse asensin. (3,07 välityksellä, eli ei "aito" 328 perä)
    Käytännössä joo kun auto on 328i ja bemarilta tullu luistonestolla. Tuo lukkoperä on Alpinan laittama optio/lisävaruste ja B8:ssa sitä ei vakiona ole.
    Lähinnä tarkoitin sitä, että lukkoperä toimii ASC+T kanssa hyvin . Jossain topikeissa tullu vastaan, että ei toimis ja jopa hengenvaarallinen jos laittaa lukon vanhempaan luistonestolla varustettuun. Tais olla e39 kyse näissä tapauksissa. :think

Leave a comment:

• Anah
    replied
    Lukkoperää sai tehtaalta 328:n alkupään malleihin eli -95 vuonna ja jossain vaiheessa -96 vuonna korvaantui luistonestolla, eikä ollut enään mahdollista raksia edes lisävarusteena..

Toki jos jollain on -95 jälkeen oleva 328, jossa ovat molemmat lukkoperä sekä luistonesto, niin silloin on perä vaihdettu lukolliseen jälkikäteen..

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Kaverilla joka myös forumilla kirjoittelee on alkuperäisellä lukkoperällä varustettu 328 cabriolet.

Edit: Tuossa autossa ei ole luistonestoa. On vuosimallia -96.
    Last edited by Haju69; 26-10-2014, 09:32.

Leave a comment:

• intfreak
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Mulla on lukko typ 188 ja ASC+T.
    Tehtaalta? Oli mullakin 328i lukkoperällä ja ASC+T kun sen perän sinne itse asensin. (3,07 välityksellä, eli ei "aito" 328 perä)

Leave a comment:

• TuoAntti
    replied
    Mulla on lukko typ 188 ja ASC+T.

Onko e36 läpivientejä konehuoneeseen muualla kuin sulakerasian alla ja hanskalokeron kohdalla?

Leave a comment:

• intfreak
    replied
    328i ei tainnut virallisesti edes saada lukolla, ASC+T takia? Lukkoyksikköä ETK tarjoaa erillisenä.

Leave a comment:

• blueorange
    replied
    Originally posted by Tomba87 View Post
    Oisko se 2,93 välitys. 3,15 on yleisempi.
    Mut eihän se lukkoon liity mitenkään.Edit:Ja eikös tuo ala olemaan jo aivan karmea autobahn välitys.reilu 10 vuotta sitten oon ajanu 328:a ja muistini mukaan 100 vauhdista kun teki ripeen ohituksen niin joutu hakemaan nelosta.3,15 välitys m50b25 ei taida jaksaa edes ottaa välityksen puolesta huippuja?
    Last edited by blueorange; 26-10-2014, 08:03.

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by blueorange View Post
    Mikä tossa 328 lukossa niin harvinaista on? Eikö ole kuitenkin 188 perä?
    Oisko se 2,93 välitys. 3,15 on yleisempi.

Leave a comment:

• blueorange
    replied
    Mikä tossa 328 lukossa niin harvinaista on? Eikö ole kuitenkin 188 perä?

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Oisko ollu vaan "bmw typ 168" kattelee sit vaan kalleimmasta päästä, kun ne on yleensä niitä lukollisia.

EDIT mut jos jenkkilästä löytyy, niin voi kait sitä sieltäkin tilata. Mulle on parikin lukkoa tullu rapakon takaa ja niille on tullu alle pari sataa hintaa. Tuurilla, kun eivät edes tarttuneet tulliin
    Kyllä tuolla hakusanalla koitin hakea, vissiin sit olivat jo menneet. No täytyy seurailla.

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Originally posted by Tomba87 View Post
    Mikäs hakusana siihen saksan ebayhin pitäisi olla kun minä en löytänyt?
    Oisko ollu vaan "bmw typ 168" kattelee sit vaan kalleimmasta päästä, kun ne on yleensä niitä lukollisia.

EDIT mut jos jenkkilästä löytyy, niin voi kait sitä sieltäkin tilata. Mulle on parikin lukkoa tullu rapakon takaa ja niille on tullu alle pari sataa hintaa. Tuurilla, kun eivät edes tarttuneet tulliin
    Last edited by Pazi88; 25-10-2014, 22:47.

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Aika vähän niitä näyttää olevan. Vaan ei yhtä harvassa, mitä 328 lukkoperät Mut mun mielestä yksi tai kaksi oli e30/e36 compact kuorella myynnissä vielä viikko sitten saksan ebayssä.
    Mikäs hakusana siihen saksan ebayhin pitäisi olla kun minä en löytänyt?

Leave a comment:

Working...
X