E36 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sigun compacti ei oikein puhalla lämpöstä kabiiniin. Koneessa lämmöt mittarin keskellä, tyhjäkäynnillä nollakelissä laskee vähän alle. Vesiventtiilikö se vois oireilla? Millanen homma vaihtaa ja saako uusia kohtuurahaan?
-
Jaa en tiennykään, että noin harvinaisia noi alkuperäset 328 lukkoperät. Omassa on kans tehtaalla laitettu lukkoperä, varusteluettelo näkyy sigun linkistä.Originally posted by Anah View PostLukkoperää sai tehtaalta 328:n alkupään malleihin eli -95 vuonna ja jossain vaiheessa -96 vuonna korvaantui luistonestolla, eikä ollut enään mahdollista raksia edes lisävarusteena..
Toki jos jollain on -95 jälkeen oleva 328, jossa ovat molemmat lukkoperä sekä luistonesto, niin silloin on perä vaihdettu lukolliseen jälkikäteen..
Leave a comment:
-
Luulin että on kokonaisista perämurikoista kyse. Aivan sopiva välitys se on tuon 2,8 koneen kanssa. Itsellä oli aikanaan 328i johon vaihdoin 3,15 lukollisen murikan eikä sekään nyt liian tiuha ollut.Originally posted by blueorange View PostMut eihän se lukkoon liity mitenkään.Edit:Ja eikös tuo ala olemaan jo aivan karmea autobahn välitys.reilu 10 vuotta sitten oon ajanu 328:a ja muistini mukaan 100 vauhdista kun teki ripeen ohituksen niin joutu hakemaan nelosta.3,15 välitys m50b25 ei taida jaksaa edes ottaa välityksen puolesta huippuja?
Leave a comment:
-
Käytännössä joo kun auto on 328i ja bemarilta tullu luistonestolla. Tuo lukkoperä on Alpinan laittama optio/lisävaruste ja B8:ssa sitä ei vakiona ole.Originally posted by intfreak View PostTehtaalta? Oli mullakin 328i lukkoperällä ja ASC+T kun sen perän sinne itse asensin. (3,07 välityksellä, eli ei "aito" 328 perä)
Lähinnä tarkoitin sitä, että lukkoperä toimii ASC+T kanssa hyvin . Jossain topikeissa tullu vastaan, että ei toimis ja jopa hengenvaarallinen jos laittaa lukon vanhempaan luistonestolla varustettuun. Tais olla e39 kyse näissä tapauksissa. :think
Leave a comment:
-
Lukkoperää sai tehtaalta 328:n alkupään malleihin eli -95 vuonna ja jossain vaiheessa -96 vuonna korvaantui luistonestolla, eikä ollut enään mahdollista raksia edes lisävarusteena..
Toki jos jollain on -95 jälkeen oleva 328, jossa ovat molemmat lukkoperä sekä luistonesto, niin silloin on perä vaihdettu lukolliseen jälkikäteen..
Leave a comment:
-
Mulla on lukko typ 188 ja ASC+T.
Onko e36 läpivientejä konehuoneeseen muualla kuin sulakerasian alla ja hanskalokeron kohdalla?
Leave a comment:
-
328i ei tainnut virallisesti edes saada lukolla, ASC+T takia? Lukkoyksikköä ETK tarjoaa erillisenä.
Leave a comment:
-
Mut eihän se lukkoon liity mitenkään.Edit:Ja eikös tuo ala olemaan jo aivan karmea autobahn välitys.reilu 10 vuotta sitten oon ajanu 328:a ja muistini mukaan 100 vauhdista kun teki ripeen ohituksen niin joutu hakemaan nelosta.3,15 välitys m50b25 ei taida jaksaa edes ottaa välityksen puolesta huippuja?Originally posted by Tomba87 View PostOisko se 2,93 välitys. 3,15 on yleisempi.Last edited by blueorange; 26-10-2014, 08:03.
Leave a comment:
-
Mikä tossa 328 lukossa niin harvinaista on? Eikö ole kuitenkin 188 perä?
Leave a comment:
-
Kyllä tuolla hakusanalla koitin hakea, vissiin sit olivat jo menneet. No täytyy seurailla.Originally posted by Pazi88 View PostOisko ollu vaan "bmw typ 168" kattelee sit vaan kalleimmasta päästä, kun ne on yleensä niitä lukollisia.
EDIT mut jos jenkkilästä löytyy, niin voi kait sitä sieltäkin tilata. Mulle on parikin lukkoa tullu rapakon takaa ja niille on tullu alle pari sataa hintaa. Tuurilla, kun eivät edes tarttuneet tulliin
Leave a comment:
-
Oisko ollu vaan "bmw typ 168" kattelee sit vaan kalleimmasta päästä, kun ne on yleensä niitä lukollisia.Originally posted by Tomba87 View PostMikäs hakusana siihen saksan ebayhin pitäisi olla kun minä en löytänyt?
EDIT mut jos jenkkilästä löytyy, niin voi kait sitä sieltäkin tilata. Mulle on parikin lukkoa tullu rapakon takaa ja niille on tullu alle pari sataa hintaa. Tuurilla, kun eivät edes tarttuneet tulliin
Last edited by Pazi88; 25-10-2014, 22:47.
Leave a comment:
-
Mikäs hakusana siihen saksan ebayhin pitäisi olla kun minä en löytänyt?Originally posted by Pazi88 View PostAika vähän niitä näyttää olevan. Vaan ei yhtä harvassa, mitä 328 lukkoperät
Mut mun mielestä yksi tai kaksi oli e30/e36 compact kuorella myynnissä vielä viikko sitten saksan ebayssä.
Leave a comment:
Leave a comment: