Originally posted by Silvister
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E36 Kysymyksiä ja vastauksia VII
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Sigun auton etuikkunat alkaneet temppuilemaan. Eli kun oven avaa, niin ikkunan kuuluisi laskea sen sentin-kaks ja oven sulkiessa nousta tiivisteeseen. Eipä laske kuskinovessa normaalitilanteessa, mutta kun lukkomekanismin laittaa ovesta kiinni käsin ja avaa kahvasta, niin jo toimii. Onko se mikrokytkin oven sisältä vaan kaput, vai voiko tämän ongelman ratkaista jotenkin säätämällä? "Rajojen" opetusta koitettu mutta ei auttanut.
							
						Nyt: E39 530DA Touring -98 "Rajojen" opetusta koitettu mutta ei auttanut.
							
						Nyt: E39 530DA Touring -98
 
 ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eivät käy. Jos ei ole kaatuvia penkkejä niin selkänojan takana on peltiä, mitä taas kaatuvissa ei ole. Menee siis todella vaikeaksi.Originally posted by Oli View PostKellään faktatietoa käykö kaatuvat takapenkit suoraan autoon, jossa ei ole kaatuvia takapenkkejä? Sedan siis kyseessä ja sisustaa päivittämässä nahkaiseksi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ehtoota.
 
 Olisi pyörään tulossa vaihdossa mahdollisesti 323i A coupe, jolla ajettu n. 260tkm, vuosimallia -96.
 
 Kannattaako tuota huolia, onko kone ja loota miten lujaa tekoa? Matkaa tulisi n. 400km suuntaansa sitä noutamaan, joten mietityttää auton todellinen kunto..
 
 Ja jos joku haluaa vaivautua, niin voin privalla laittaa nettiauton ilmotukseen linkin, tänne en viitsi postata. Olisin todella kiitollinen Last edited by Jonbeam; 15-06-2014, 16:59.e46 320d pre-FL -01 Touring Last edited by Jonbeam; 15-06-2014, 16:59.e46 320d pre-FL -01 Touring
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tiedän että takana on peltiä, eikä tarkoitus olekaan lähteä sitä poistamaan. Tuossa kun takapenkin purkasin omasta ei-kippaavasta, niin aloin pohtimaan saisko sitä kippaava mitenkään kiinni. Omistan kyllä myös auton kippaavilla penkeillä, mutta se auto on Suomessa, joten en nyt pääse itse vertailemaan.Originally posted by Lamaro View PostEivät käy. Jos ei ole kaatuvia penkkejä niin selkänojan takana on peltiä, mitä taas kaatuvissa ei ole. Menee siis todella vaikeaksi.
 
 Mitään hyötyähän noista kippaavista penkeistä ei sen pellin takia ole, mutta jos ne käyvät lähes "suoraan", niin se helpottaisi sisustan löytämistä. Se kun on jo valmiiksi tarpeeksi vaikeaa, niin vaatii kyllä melkoisen tuurin, että sattuisi löytymään vielä suoraan kippaamattomalla takapenkillä.
 
 Tuo kippaamaton selkänojahan on kiinni niistä ylänurkista ja kippaavassa taas niihin kiinnikkeisiin tulee ne "kulmapalat". Istuinosan takana alhaalla näyttäisi olevan paikat joiden ajattelin mahdollisesti olen kippaavien penkkien "saranoita" tms. varten?
 
 Ylhäältähän nuo kippaavat penkit lukittuvat näihin. Äskein löytyi tällainen eli ilmeiseti no ylälukitukset saa jotenkin jälkiasennettua? Mutta mites nuo kippaavat nyt sitten ovat alhaalta kiinni?Keskins are the German Rotas.
 E36 323i
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Yhtä paljon täytyy tutkia kuntoa kuin muissakin 18 v. ikäisissä autoissa.Originally posted by Jonbeam View PostEhtoota.
 
 Olisi pyörään tulossa vaihdossa mahdollisesti 323i A coupe, jolla ajettu n. 260tkm, vuosimallia -96.
 
 Kannattaako tuota huolia, onko kone ja loota miten lujaa tekoa? Matkaa tulisi n. 400km suuntaansa sitä noutamaan, joten mietityttää auton todellinen kunto..
 
 Ja jos joku haluaa vaivautua, niin voin privalla laittaa nettiauton ilmotukseen linkin, tänne en viitsi postata. Olisin todella kiitollinen 
 
 Loppuun ajettu kuten tuon ikäiset tyttölapsetkin.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Morjes!
 
 Tällästa lähtisin kyselee, että mikä mahtaisi olla vialla autossa eli BMW e36 325i M50B25 vanos. Auto lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja lämpösenä eli jos vaikka käy kaupassa tai jollain muulla pikkuasialla. No sittenpä ilmenee vika, kun auto seisoo ajon jälkeen 30min -2h niin autoa joutuu sahaamaan jonkin aikaa että hörähtää käyntiin :think jos joku viisas nyt osais neuvoa avutonta  
 
 Ja sellasia osia on vaihdettu kun kampiakselin asentotunnistin, nokka- akselin asentotunnistin, lambda anturi, lämpötilatunnistin joka mittaa siis ohjainlaitteelle sitä koneen lämpötilaa. mistähän vikaa lähtis ettimään seuraavaksi?
 
 Ei auta vaikka rämppää virtoja edestakaisin ennen käynnistystä. Kaasun pumppaaminen ei myöskään.
 BMW huoltoliikkeessäkin oon käyny ottaa vikakoodeja ja ei tuu mitää vikakoodia.
 
 Myöskin olen pähkäilly että jokin nakuttaa/naputtaa koneessa kun kone on lämmin voiko tämä liittyä tähän käynnistys ongelmaan? BMW huollossa sanoivat että vanos pitää ääntä?
 
 En nyt tiedä onko tämä oikea paikka kysellä tällästä, mutta auttakaa ny pliis F22 M240i 2017 F22 M240i 2017
 E93 335i 2007
 E92 335d 2008
 E36 325 coupe 1992
 E36 318is coupe 1995
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 vääränlaiset lukuvehkeet. Nuo vanhemmat vaatii ads piuhaa tai icomiaOriginally posted by Laikkanen View PostMissähän vika kun vm91 325i ei anna lukea vikakoodeja ollenkaan?. Koitettu paikallisella huoltamolla, INPALLA ja semmosella käsikapulalla. Erroria vaan tulee sama millä vehkeellä yrittää.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
 Kissvesala.fi
 Priva tai o443424479
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 suuttimet vuotaa. Huollatat ne tai etit ehyet käytetyt.Originally posted by Jezzep View PostMorjes!
 
 Tällästa lähtisin kyselee, että mikä mahtaisi olla vialla autossa eli BMW e36 325i M50B25 vanos. Auto lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja lämpösenä eli jos vaikka käy kaupassa tai jollain muulla pikkuasialla. No sittenpä ilmenee vika, kun auto seisoo ajon jälkeen 30min -2h niin autoa joutuu sahaamaan jonkin aikaa että hörähtää käyntiin :think jos joku viisas nyt osais neuvoa avutonta  
 
 Ja sellasia osia on vaihdettu kun kampiakselin asentotunnistin, nokka- akselin asentotunnistin, lambda anturi, lämpötilatunnistin joka mittaa siis ohjainlaitteelle sitä koneen lämpötilaa. mistähän vikaa lähtis ettimään seuraavaksi?
 
 Ei auta vaikka rämppää virtoja edestakaisin ennen käynnistystä. Kaasun pumppaaminen ei myöskään.
 BMW huoltoliikkeessäkin oon käyny ottaa vikakoodeja ja ei tuu mitää vikakoodia.
 
 Myöskin olen pähkäilly että jokin nakuttaa/naputtaa koneessa kun kone on lämmin voiko tämä liittyä tähän käynnistys ongelmaan? BMW huollossa sanoivat että vanos pitää ääntä?
 
 En nyt tiedä onko tämä oikea paikka kysellä tällästä, mutta auttakaa ny pliis Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
 Kissvesala.fi
 Priva tai o443424479
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Okei eli siis ihan suuttimet pitäs uusia? eikös niihin myydä ihan vaan O-rengastiiviste sarjojakin? Onko jotai muita mahdollisia tekijöitä mitkä vaikuttaa käynnistysvikaan vielä?:thinkOriginally posted by Kissvesala View Postsuuttimet vuotaa. Huollatat ne tai etit ehyet käytetyt.F22 M240i 2017
 E93 335i 2007
 E92 335d 2008
 E36 325 coupe 1992
 E36 318is coupe 1995
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Siis ne o renkaat on suuttimen rungon ja imusarjan reijän tiiviinä pitämiseen. Tuo pitkä startti lämpimällä koneella johtuu että itsessään se suutin päästää bensaa männän päälle ja siitä johtuen siis saa lämpimänä liikaa kakkua käynnistyksessä. Ei auta o renkaat suuttimen falskaukseen millään tavalla. Yleinen vika tuo on. Ja kyllä kait ne voi tieten itekki huoltaa jos vaan vehkeet löytyy. Paineilmalla ja vesiämpärillä ne on ainaki helppo testata.Originally posted by Jezzep View PostOkei eli siis ihan suuttimet pitäs uusia? eikös niihin myydä ihan vaan O-rengastiiviste sarjojakin? Onko jotai muita mahdollisia tekijöitä mitkä vaikuttaa käynnistysvikaan vielä?:think
 
 Edit. Kaasu pohjassa startatessa saattaa lähtä vähä helpommin käyntiin. Saa ilmaa enemmän.Last edited by Kissvesala; 16-06-2014, 02:33.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
 Kissvesala.fi
 Priva tai o443424479
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Nii juu ni kerkeekö se sitte pidemmän seisottamisen jälkee se bensa haihtua sieltä männän päältä ni lähtee helpommin taas vai? ja siis suutin lopettaa sen vuotamisen sit hetken jälkeen ku ei oo käynnissä?Originally posted by Kissvesala View PostSiis ne o renkaat on suuttimen rungon ja imusarjan reijän tiiviinä pitämiseen. Tuo pitkä startti lämpimällä koneella johtuu että itsessään se suutin päästää bensaa männän päälle ja siitä johtuen siis saa lämpimänä liikaa kakkua käynnistyksessä. Ei auta o renkaat suuttimen falskaukseen millään tavalla. Yleinen vika tuo on. Ja kyllä kait ne voi tieten itekki huoltaa jos vaan vehkeet löytyy. Paineilmalla ja vesiämpärillä ne on ainaki helppo testata.
 
 Edit. Kaasu pohjassa startatessa saattaa lähtä vähä helpommin käyntiin. Saa ilmaa enemmän. F22 M240i 2017 F22 M240i 2017
 E93 335i 2007
 E92 335d 2008
 E36 325 coupe 1992
 E36 318is coupe 1995
 Comment
Comment