Kyllä mulla jaksaa ryömittämällä lähteä tyhjäkäynnillä, mutta ei yhtää rivakammi niikun ei kuulukkaan.
Joo siis kyllä mullaki jaksaa ryömittää mut jos yrittää yhtään nopeemmin niin sitten simahtaa. Mietin vaan ku tossa kerran kutoskone etteikö sen pitäs enemmän jaksaa vääntää?
Ei aikaisempaa kokemusta tuosta. Tarviikos jotain erikoistyökaluja?
Ei tarvii muita työkaluja kun muistaaksee 11mm & 14mm kiintoavaimet. Paitsi jos on putki hajonnut jakajalta lähtevästä putkesta, niin on tankki aika ikävästi tiellä:think Elikkä putket 4&5 on hankalammat, muista selviää renkaan irrottamisella
Eli bensakoneella oleva bemmi niin onko normaalia, että tyhjäkäyntikierroksilla (700) jos esim. tasaselta yrittää lähteä liikkeelle, ei vääntö riitä ja kone sammuu?
Kierroksia pitää olla se 1k+ että jaksaa nopeasti lähteä paikaltaan liikkeelle.
Muutenkin jos kiihdyttää niin vasta 3k kierroksen jälkeen alkaa kone vetämään kunnolla. Kuulostaako normaalilta vai onko jotain vialla?
Riippuu tietysti koneesta riittääkö vääntö pienillä kierroksilla lähtemiseen, mut toi että alkaa vetämää vasta 3000rpm paikkeilla on ihan normaalia.
Eli bensakoneella oleva bemmi niin onko normaalia, että tyhjäkäyntikierroksilla (700) jos esim. tasaselta yrittää lähteä liikkeelle, ei vääntö riitä ja kone sammuu?
Kierroksia pitää olla se 1k+ että jaksaa nopeasti lähteä paikaltaan liikkeelle.
Muutenkin jos kiihdyttää niin vasta 3k kierroksen jälkeen alkaa kone vetämään kunnolla. Kuulostaako normaalilta vai onko jotain vialla?
M43:ssa ei pyöri bensapumppu virrat päällä. Pitää startata tai koneen olla käynnissä.
Ei jatkuvasti pyöri vaan pyörähtää kun laittaa virrat. Nythän tuo käynnisty kun kävi liittimiä läpi konehuoneen puolelta ja myös bensapumppu pyörähti kun laittaa virrat. Kipinänkin testasin ennen niin ei antanut kunnollista joten oikuttelisko se tuo kampuran tunnistin sitten hajoamistaan.
M43B16 sammu eilen yhtäkkiä eikä lähde käyntiin. Heti ekana otin yhden suuttimelle menevän letkun irti ja starttasin eikä suihkunnut bensa. Vaihdoin uuden bensapumpun eikä vieläkään. Ei edes virtoja päälle laittaessa suraha vaan startatessa vasta surisee pätkittäin? Epäilen että oisko kampuran asentotunnistin vai muita ideoita oisko?
M43:ssa ei pyöri bensapumppu virrat päällä. Pitää startata tai koneen olla käynnissä.
M43B16 sammu eilen yhtäkkiä eikä lähde käyntiin. Heti ekana otin yhden suuttimelle menevän letkun irti ja starttasin eikä suihkunnut bensa. Vaihdoin uuden bensapumpun eikä vieläkään. Ei edes virtoja päälle laittaessa suraha vaan startatessa vasta surisee pätkittäin? Epäilen että oisko kampuran asentotunnistin vai muita ideoita oisko?
MIllainen yhdistelmä M52b25 tai B28 +automaatti E36 kopassa? Yksi aiempi kokemus M50B25/autom. Cabriossa on kyllä. Mutta onko noissa uudemmissa koneissa eroa vaihteistossa verraten vanhempaan?
Mulla on toi 323iA sedan ja kyllähän se ihan riittävästi kulkee varsinkin sport asetuksella, eroa tohon manuaali 328i touringiin on kyllä enempi kuin yöllä ja päivällä, mutta työmatka käytössä olen todennut sen äärimmäisen mukavaksi yhdistelmäksi.
Tuo oma ainakin vaihtaa vaihdetta todella sujuvasti.
Omalta kohdalta voin suositellakkin tuollaista yhdistelmää, toki valitsisin mielummin 328iA.n jos tarvis päättää kumman ottaisi.
Leave a comment: