Mikä mahtaa olla vialla kun virrat laittaa päälle niin pyyhkimet pyyhkäsee aina 3 kertaa? Vika ollut esillä 2kk ja on jatkuva.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-97 manuaali E36 cabriolet, M52B20. Startti tuli tiensä päähän. Sen esille saamiseen pitää purkaa imusarja yms pois edestä, joten ajattelin, että samalla kannattaa varmastikkin uusia muutamia letkuja, tiivisteitä yms.
Mitä teille tulee mieleen uusittavista ja haalattavista osista? Imusarjan ja kaasuläpän putsaus ainakin. Kannattaako separaattorille, suuttimille, polttoainekiskolle ja -linjoille tehdä jotain? Nokka-akselin asentotunnistin taitaa olla alkuperäinen, joten se menee ainakin vaihtoon. Ei ole ko. moottori vielä itselleni hirveän tuttu.
Tiivisteistä imusarjan ja kaasuläpän tiivisteet vaihtoon ainakin.
Comment
-
-
Originally posted by Juhqi View PostKannattaako separaattorille, suuttimille, polttoainekiskolle ja -linjoille tehdä jotain?1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
-
Terve!
BMW 320 -93
Huomasin tuossa kun katselin moottoritilaan, että auton edestä katsottuna vasemmanpuoleisessa möykyssä, jonka päässä on iskari kiinni, on alkanut ruoste syömään hitsausta alaosasta. Oikea puoli näyttää normilta.
Onko kuinka vaarallista jne? Autolla ajettu pari pidempää reissua eikä ohjauksessa / kulussa huomaa mitään outoa. Kokeilin myös napakoita ohjausliikkeitä vauhdissa (alueella jossa tilaa luisua), eikä tapahtunut mitään outoa.
Kun autoa painelee alas paikallaan ei kohta elä tai ritise.
Auto on 800€ hintainen ja muuten toimii nätisti, niin kannattaako tuollaista hitsata, vai odottaa joulukuuhun ja katsoa katsurin mietteet? Vai pistää edukkaasti myyntiin kuvauksella tuosta ja alkaa katselemaan toista?
Etukäteen kiittäen,
JussiI3 94Ah REX -16
F31 316d -13
Ex E90 318d -06
Ex E46 320iA Touring - 00
Ex E36 320 Coupé -93
Ex E36 318 Sedan -94
Ex E46 316 Sedan -00
Ex E36 325 Coupé -94
Ex E39 520 Touring -98
Ex E46 316 Compact -03
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostLaitetaanpas tänne, kun on nyt alustoista puhe. Joko jollain on kokemusta tuosta DTS Linen säädettävästä? Liekkö sekin samaa sarjaa? Ainakin hinta on siellä samalla nurkalla 239e saksasta. :thinkExE36 328i Coupe ///M-Sport
ExE39 540i Zyklon B edition
ExE61 535d ///M-Sport
Kaasuseatti, halpaa ajoo
Comment
-
-
Hello foorumilaiset,,
Tuli hommattua kansivikanen iässä m42b18 ja tässä kasaus vaiheessa ilmennyt muutamia ongelma kohtia (eka bemari siis omassa tallissa). Elikkäs vesilinjaston muoviputki lähtee lohkonkyljestä imusarjan alta haarotuksia kolme 2 isoa yks pieni josta letkut lähtee isot lämppärille ja toinen keulan jäähylle. Mihin kuuluu mennä letku siitä pienestä lähöstä (lähtö osoittaa ylöspäin). Ja sen yläpuolella kyllä on kannessakin letkun paikka yhtä suuri lähtö.
Sitten imusarjan väliin tulee kiini musta mötikkä josta lähtee tuhottomasti johtoja antureille yms. Siinä johtonipussa myös kai laturin johtoja niin niistä olisi mukava saaha jotain sähökarttaa.. Antureiden yms liittimiä kun kattoi niin ne ei pitäisi käyä vääriin paikkoihin, niissä näytti olevan lovet eri kohdissa. Ja startilta näytti törröttävän johon pätkä irrallaan mustan värinen muistaakseni jonku värinen raitakin taisi olla,, kai maadotus?
Onnistuuko nokka akselit laittaa kohillee ilman sitä bemarin omaa työkalua. Käsittääkseni ykkösen nokat hieman yläviistoon vastakkain ja nokkapyörien nuolet kello 12. Jakoketjun kiristin kai vaan pukataan paikalleen ja laitetaan mutteri kiinni?
Kiitän ja kumarran jos joku osaa sanoa tähän sekavaan tekstiin jotain mistä olisi hyötyä.
Comment
-
-
Originally posted by ssmuli__ View PostHello foorumilaiset,,
Tuli hommattua kansivikanen iässä m42b18 ja tässä kasaus vaiheessa ilmennyt muutamia ongelma kohtia (eka bemari siis omassa tallissa). Elikkäs vesilinjaston muoviputki lähtee lohkonkyljestä imusarjan alta haarotuksia kolme 2 isoa yks pieni josta letkut lähtee isot lämppärille ja toinen keulan jäähylle. Mihin kuuluu mennä letku siitä pienestä lähöstä (lähtö osoittaa ylöspäin). Ja sen yläpuolella kyllä on kannessakin letkun paikka yhtä suuri lähtö.
EDIT on kyllä hämäävä kuva tuokin. Mut imusarjan/kaasuläpän lämmitys se kuitenkin on.
Originally posted by ssmuli__ View PostOnnistuuko nokka akselit laittaa kohillee ilman sitä bemarin omaa työkalua. Käsittääkseni ykkösen nokat hieman yläviistoon vastakkain ja nokkapyörien nuolet kello 12. Jakoketjun kiristin kai vaan pukataan paikalleen ja laitetaan mutteri kiinni?
Kuvan työkalu ei ole pakollinen, kunhan neliöt saa suoraan vaikka jollain lattaraudan pätkällä jne. Työkalu lähinnä helpottaa hommaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by ssmuli__ View PostJa startilta näytti törröttävän johon pätkä irrallaan mustan värinen muistaakseni jonku värinen raitakin taisi olla,, kai maadotus?
Kiitän ja kumarran jos joku osaa sanoa tähän sekavaan tekstiin jotain mistä olisi hyötyä.
Tekstistä voi tehdä selkeän jos haluaa...
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer145 View PostMeni 328 avosta käsijarruvaijeri poikki, onko kuinka vittumainen homma vaihtaa?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment