Joo eli madallettiin ihan tappiin sit toiselta puolelta, sen takii se oliki suunnilleen toisen pään kanssa tasoissa ku 65 profiili 5cm korkeempi kesärenkaita ja yli 5cm madaltu. Kiito avusta!
Bmw e46 320d Touring
[EX]Bmw e36 325 coupe "Feeniks Lintu”
No carsoftin koodeihin ei ihan varmaks kannata luottaa...
Olisko siitä letku poikki jostain tms. ja vetää ilmaa ja laihalle. Laita tulppa sinne 6.sylinterin nippaan alipaineletkun tilalle ja koita.
Niin.. mulla vaan oli tulpattuna se letkun pää sieltä venttiililtä et venttiilin ja kutosen välillä tuskin on katkosta, mut silti eilen vaikka oli tulpattuna niin kone tosi lämpinä teki just sen, että heitti ne kierrokset sinne 2000 rpm ja piti siellä, eikös ne imuputkien kumit laajene, kun kone kunnolla lämmin? Tosin starttipilotilla aika reilusti suihkutin niihin eikä mitään Pitäs varmaa paineistaa jotenkin maffin jälkeen ja kuunnella.
Ootko siis käyttäny plenumin pois ja tarkastanu kaikki huohotus jne. letkut?
Lisäilmasysteemistä vika ei johdu jos sulla kerran on ollut se letku tulpattuna. Edellyttäen tietty että letku on ehjä ja kiinni siellä nipassa.
Ootko siis käyttäny plenumin pois ja tarkastanu kaikki huohotus jne. letkut?
Lisäilmasysteemistä vika ei johdu jos sulla kerran on ollut se letku tulpattuna. Edellyttäen tietty että letku on ehjä ja kiinni siellä nipassa.
Joo kyllä kävin kaikki letkut läpi, mites tuo maf? Sille varmaankin oma vikakoodinsa ,mutta jos tohon carsoftiin ei voi varmuudella luottaa niin onko sille jotain muuta keinoa millä vois selvittää olisko siin vikaa?
Joo kyllä kävin kaikki letkut läpi, mites tuo maf? Sille varmaankin oma vikakoodinsa ,mutta jos tohon carsoftiin ei voi varmuudella luottaa niin onko sille jotain muuta keinoa millä vois selvittää olisko siin vikaa?
Maffi ei aina anna vikakoodia itsestään, vaan juurikin noita sivuoireita, missfireä lambdaa yms. Vittumainen todeta jossei naapurilla ole samaa autoa varmasti toimivalla imm, jolla testata.
Maffi ei aina anna vikakoodia itsestään, vaan juurikin noita sivuoireita, missfireä lambdaa yms. Vittumainen todeta jossei naapurilla ole samaa autoa varmasti toimivalla imm, jolla testata.
Teki muuten pari kertaa ,että pörähtää käyntiin ja kierrokset hetken korkealla ja sammuu. Viittaako toi imuvuotoihin vai johonki muuhun?
Teki muuten pari kertaa ,että pörähtää käyntiin ja kierrokset hetken korkealla ja sammuu. Viittaako toi imuvuotoihin vai johonki muuhun?
En osaa sanoa muuta, kuin että siitä on hyvä aloittaa, kun 90% käyntihäiriöistä johtuu imuvuodosta. Tällä foorumilla varmasti on tietoja samankaltaisista vioista, ainakin eri koneella.
En spekuloi enempää, jos vikakoodit on aikaisemmin mainitut niin imuvuotoa etsimään ja ehjällä maffilla kokeilemaan, en ostaisi uutta ennen kokeilua jos mahdollista kokeilla toimivuus.
Ja hetken ku odotat niin varmaan joku velho kyllä auttaa, elleivät tyydy tähän vastaukseen..
Selvä, laitetaas nyt vielä nämä tänne kun kerran sain inpan toimimaan, elikkäs näyttääkö noi livedatat normaalilta? Auto ei kyllä käynyt seilailevasti nytten, mutta vähän silti kävi huonosti.
Onko normaalia, että kun bendixi on lopussa ja lyö startatessa tyhjää, että kuuluu kolahdus kun rattaat ottaa yhteen, silloin kun päästää avaimesta ja startti on pysähtymässä? Vai viittaako tuo johonkin muuhun?
Sanokaahan joku fiksumpi että mistä johtuu kun pysähtyy valoihin niin kiekat jää tonniin n. 5sekunniks jonka jälkeen vasta laskee ~800 eli normaaliin? Joku imuvuoto mutta riittääkö esim. Että imuilman haitariputki on revenny ja joku tehny jesarilla amispatentin? Sigun toukka kyseessä.
Onko normaalia, että kun bendixi on lopussa ja lyö startatessa tyhjää, että kuuluu kolahdus kun rattaat ottaa yhteen, silloin kun päästää avaimesta ja startti on pysähtymässä? Vai viittaako tuo johonkin muuhun?
323 teki tuota harvakseltaan kun oli samanlainen tyhjänpyörittäjästartti.
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind: 1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment